Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kävin+äsken.+Ei+ainakaan+vielä+ollut+minun+juttuni.+Privaatisti+cattailin+vähän+aikaa.
09.01.2017 11:38
En+ole+koskaan+cattaillut.+Ollaanko+siellä+samalla+nikillä+kuin+täälläkin?+Olen+vilkaissut+joskus,+vaikuttaa+sekavalta.
09.01.2017 11:25
Olen+erimieltä.
09.01.2017 11:19
Minusta+hän+ei+ollut+kaunis+kasvoiltaan.+Expimot,+eikö+tummaihoisesta+saa+sanoa+mielipidettään.
06.01.2017 18:15
Savolainen+esileikki:+Kiänny.
06.01.2017 18:10
Olen+samaa+mieltä+Reeta.
Vaikka+Katri-Helenan+suhde+ei+olisikaan+joidenkin+mielestä+realistinen+niin+minun+mielestäni+on.
Kaikissa+liitossa+on+vaara+että+eivät+kestä+elinikää,+oli+ikä+mikä+hyvänsä.
Hyvät+hetket+kannattaa+elää,+ei+niitä+kenelläkään+liikaa+ole.+
Noin+vanha+ihminen+ei+yleensä+ole+ihan+ajan+tasalla.+Hän+voi+vaatia+vaikka+mitä+mutta+on+ihan+tyytyväinen+muidenkin+hoidettavana.+
Minäkin+kysyin+äidiltä+käydessäni,+onko+ketään+käynyt.+Äiti+sanoi+aina+että+ei+ole+ketään+käynyt+pitkään+aikaan+vaikka+veljeni+saattoi+kävellä+käytävällä+vastaan+hänen+luotaan.+
Muuten+hän+puhui+järkevästi,+ajan+ja+paikan+taju+ei+oikein+pelannut.
06.01.2017 08:20
On+sen+verran+ikää+että+muistelen+kikkelikuvia+lähetetyn+naisille+jo+aikoja+sitten.+Ihan+"salonkikelpoisten"+tyyppien+toimesta.
05.01.2017 09:20
Minulla+on+myös+hirveä+määrä+kirjoja+pölyyntymässä.
Voisikohan+niillä+lämmittää+uunia?
04.01.2017 23:10
Oletko+Paloma+sitä+mieltä+että+aina+jonkun+hässäkän+sattuessa+terroristien+toimesta+pitää+luetella+valkoisten+tekemät+tihutyöt+puolustukseksi,+ei+sitten+näytä+niin+pahalta+terroristen+kannalta.
Miksi+sotkea+asiaa+sillä+että+myös+valkoiset+tekevät+rikoksia,+kyllä+jokainen+tietää+nämä+karmeat+tapaukset.+Tietää+myös+terroristien+teot,+maailma+on+muuttunut+hirveästi+huonompaan+suuntaan,+tätähän+ei+saa+ääneen+sanoa+mistä+johtuu.
04.01.2017 23:08
Katsoin+kun+Maria+Veitola+oli+Hakkaraisella++yökylässä.+
Ei+Hakkarainen+mikään+nynnrö+ole.+Osaa+tarvittaessa+käyttäytyä+ja+pukeuyua+siististi.
Eivät+ole+köyhiä,+saha+on+oma+ja+Teuvo+on+kuulemma+osaava+työmies+siellä.
Ryyppää+moni+muukín,+Hakkarainen+on+oma+itsensä,+en+usko+hänen+olevan+alkoholisti.
Aika+usein+terroristit+ovat+islamisteja.+Miksi+sitä+ei+saisi+sanoa?+Ei+tietenkään+kaikki,+aika+harvoin+olen+kuullut+kristitystä+terroristista.
Paitsi+mitä+olen+lukenut+kristinuskon+pakkosyöttämisestä+ruotsalaisten+toimesta+meille+suomi+junteillekin.
04.01.2017 22:53
Ikkunasta+näkyy+kuunsirppi.+Ulkona+on+25+astetta+pakkasta,+sisällä+lähes+saman+verran+lämmintä.+
Annan+vielä+jouluvalojen+palaa+ikkunassa.
Tultiin+kissan+kans+lämmittämään+mökkiä.+On+rauhallista+täällä+lumen+keskellä.
04.01.2017 18:32
Keskustassa+on+pyörätie+aika+lähellä+makuuhuoneeni+ikkunaa.+Asun+maan+tasalla+joten+on+hyvä+näkyvyys+sisälle.+Vietän+muutenkin+enimmän+aikani+siinä,+kun+on+netti+ja+telkkarikin+samassa+huoneessa.+Pidän+sälekaihtimet+kiinni+melkein+aina+jos+joutuu+pitämään+valoja.+
En+juuri+seuraa+mitä+ulkona+tapahtuu,+paitsi+mökillä+on+mukava+seurata+lintuja.+
Olen+asunut+tässä+yli+8v,+silti+en+tiedä+kaikkien+naapureiden+nimeä,+enkä+oikein+tunnistakaan+heistä+kuin+osan.+
Varmaan+katselisin+enemmän+ikkunasta+jos+olisi+mielenkiitoiset+näkymät.
03.01.2017 19:27
Olisin+nuorena+halunnut+asua+Helsingissä,+silloin+ei+ollut+mahdollista+muuttaa.
Tyttären+perhe+asuu+siellä+nytkin,+myös+poika+asui.+Olen+ollut+siellä+aika+paljon,+enää+ei+houkuttele,+käymään+kyllä+mutta+ei+olemaan.+
Mitä+hiljaisempaa+ja+rauhallisempaa,+sen+parempi.+Ihme+kun+en+kyllästy+mökkeilyyn,+varsikin+talvella+kun+on+paljon+lunta+ja+pakkasta.
03.01.2017 19:01
Minusta+nuo+kaikki+ovat+suunnilleen+samanlaisia.+
Jos+haluaa+irtautua+vähäksi+aikaa+melkein+sama+mihin+turistipaikkaan+menee.+
Jos+viitsii+lähteä+kiertelemään+muualle+kuin+hotellin+ympäristöön+näkee+jotain+muutakin+kuin+samat+rihkamat+mitä+myydään+meidänkin+markkinoillamme.
03.01.2017 15:03
Alanya+on+kuitenkin+mukavampi+matkakohde+kuin+Marokon+Agarid+tai+Tunisian+Sousse.+Islamilaisuus+ei+näy+niin+selvästi.+En+tiedä+nykyisin,+siitä+on+pitkä+aika+kun+olen+näissä+käynyt.+
Ei+huvita+lähteä+pitkille+lennoille,+Kanaria+on+lähellä+ja+siellä+on+ollut+mukava+käydä.+
En+ole+käynyt+Ateenassa,+Pariisissa+enkä+Roomassa
Kaupunkilomista+en+tykkää+jos+on+liian+kuuma,+syksyllä+olisi+paras+aika+mennä+Etelä-Eurooppaan.+Kreikassa++olen+joskus++käynyt+Rhodoksella.
03.01.2017 14:35
000000002+,+pyyhitkö+lattiat+joka+aamu?+Minä+imuroin+silloin+tällöin+ja+harvoin+pyyhin+muuten+lattioita.+Ei+yhden+ihmisen+taloudessa+tule+sotkua.+Pölyjä+pyyhin+ohi+kulkiessani.
Nuorempi+sukupolvi+ei+tee+turhaa+työtä.+Silloin+kun+äidit+olivat+kotirouvia+heillä+oli+aikaa+siivota+lähes+koko+ajan.+Viikkosiivous,+lisäksi+kahdesti+vuodessa+koko+asunto+nurin+suursiivouksessa.+joka+aamu+ainakin+keittiön+lattia+piti+pyyhkiä+kostealla.
03.01.2017 11:08
Olen+antanut+luvan,+se+helpottaa+asioita+jos+joudun+vaikkapa+vieraalla+paikkakunnalla+hoidettavaksi.+Eipä+ole+salattavaa,+särkylääkereseptit+voi+katsoa+halutessaan.
03.01.2017 11:02
Ei+oikein+kiinnosta.+Liian+hieno+meikäläiselle.
En+tykkää+myöskään+Pohjois-Afrikan+valtioista,+olen+käynyt+Marokossa+ja+Tunisiassa.+
Turkki+on+ihan+ok.
03.01.2017 10:59
En+jaksa+enkä+viitsi+miettiä+miten+minut+haudataan.+Pojan+vierestä+ostin++kaksi+hautapaikkaa.+
Halvin+arkku+käy,+tämä+on+turha+paikka+näytellä+rikasta.+
Polttohautaus+olisi+ihan+hyvä,+uurnankin+voisi+laskea+ostamalleni+hautapaikalle.
Parasta+olisi+jos+ei+jäisi+minkäänlaista+muistoa,+tuhkat+vain+tuuleen,+ei+tarvitsisi+huolehtia+haudan+hoidosta.+
Pojalle+halusin+hautapaikan+jossa+käydä+muistelemassa.+Silloin+ostin+ylimääräiset+paikat.
02.01.2017 14:10
Minunkin+mieleeni+on+Brittiläinen+huumori.
Ruotsalaiset+tekee+hyviä+sarjoja+myös.
02.01.2017 11:09
140 / 165