Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joskus+on+ollut+nuori+ja+aika+kauniskin,+ikinä+ei+rikas.
Kun+katsoo+nuoruuden+kuvia+ihmettelee+kuinka+silloin+löysin+vain+vikoja+itsestäni.
Ikä+antaa+armollisuutta+itseään+kohtaan,+vanheneminen+tapahtuu+hitaasti+joten+siihen+ehtii+tottua.+
Olen+ihan+tyytyväinen+159cm+pituuteeni,+ole+kutistunut+iän+myötä,+olin+nuorena+pidempi.+
Tykkään+katsella+kauniita+ihmisiä,+miehiä+ja+naisia.
11.10.2017 09:46
Kyllähän+luonteiden+erot+huomaa...+
Mutta+voi+olla+olevinaan+huomaamatta+:)+Mitäpä+siinä+menettää,++antaa+ihmisten+olla+mitä+ovat.+
Onneksi+ei+ole+pakko+sietää+hankalia+ihmisiä,+työelämässä+oli+pakko.
10.10.2017 21:12
Ei+nikki+ole+tärkeä.+Olen+vaihtanutkin+nikkiä.+
Kerran+jouduin+vaihtamaan+kun+kyllästyin+erään+kirjoittajan+ilkeilyyn+ja+poistin+nikin.+Samaa+ei+saa+uudelleen.+
Sitten+vaihdoin+Mielikki.neidon+mummoksi+kun+kuusikymppinen+neito+ei+tuntunut+omalta+enää+:)
10.10.2017 20:40
Jos+ei+muuta,+täällä+oppii++olemaan+välittämättä,+minulle+oli+alkuun+kamalaa+kunnes+opin,+kannattaa+ottaa+huumorin+kannalta.
10.10.2017 20:35
Joku+on+kertonut+että+ole+liian+tasainen+ollakseni+aito,+olen+mikä+olen.+Saatan+olla+niin+tyytyväinen+nykyiseen+olotilaani,+ei+tee+mieli+olla+hankala.
Kirjoitan+joskus+aika+suorasanaisesti+jos+huomaan+tarkoituksellista+ilkeyttä,+useimmiten+häivyn+vähäksi+aikaa.
En+nauti+ilkeilystä,+enkä+aloita+koskaan,+mutta+joskus+koetan+pitää+puoliani,+senkin+olen+havainnut+turhaksi+täällä,+viisainta+on+olla+hissukseen,+inttäminen+jatkuu+loputtomiin+jos+siihen+alkaa.+
Ei+minulla+ole+ketään+inhokkia,+tämä+palsta+on+avoin+kaikille.
10.10.2017 20:32
Aloittajalle.
Olen+tykännyt+kirjoittelustasi,+eiköhän+jatketa+samalla+tavalla.
10.10.2017 17:08
Olin+varvasleikkauksessa+joka+epäonnistui.+Lääkäri+myönsi+itse+jälkitarkastuksessa+tehneensä+virheen.+Laitoin+korvaushakemuksen+menemään,+sain+kohtuullisen+korvauksen.+Leikkaus+uusittiin+mutta+ei+sekään+kovin+hyvin+onnistunut.
08.10.2017 20:15
Oletko+"vinkkejä+posliiniin"+huomannut+vilkaista+oma+karvoitustasi,+miten+sen+laita+on?+
Toivottavasti+ei+maha+ole+tiellä+että+näet+sen.+Jos+et+näe+niin+kysypä+vaimoltasi+miten+asia+on.+
Jos+asia+kovasti+häiritsee+niin+ota+selvää+onko+alakertaan+saatavana+peruukkeja??
08.10.2017 20:01
Minulla+on+huonoja+kokemuksia+raittiista+alkoholistista.
Hänen+kanssaan+ei+voi+olla+kun+juo,+mutta+ei+voi+olla+myöskään+silloin+kun+on+raittiina.+
Jokainen+tietää+että+alkoholistin+kanssa+ei+pysty+elämään,+itse+hankin+erillisen+asunnon.+
Kun+alkoholisti+on+juomatta+hän+kerjää+koko+ajan+kehuja+siitä+että+elää+kuten+muutkin+ihmiset.+
Hän+on+hyvin+kriittinen+toisten+juomisesta+vaikka+se+olisikin+hallinnassa.+
Hermot+on+kireällä+ja+viina+koko+ajan+mielessä,+melkein+toivoo+että+alkaisi+juoda+taas+kun+ei+sellaista+jaksa+katsella+sivusta.+Voisi+taas+lähteä+ja+jättää+tuhoamaan+elämäänsä.
Myös+lesken+ei+näe+asioita+kuin+oman+pakotetun+raittiutensa+kautta.+
Häntä+on+melkein+mahdoton+miellyttää,+jos+kertoo+omista+kokemuksistaan+hän+lyttää+ne,+mistään+muusta+ei+saa+keskustella+kuin+hänen+tilanteestaan,+siitäkään+ei+juuri+kukaan+osaa+kertoa+niin+ettekö+tulisi+sanomista.
08.10.2017 19:50
Vähän+kummeksuin+noita+ohjeita+ja+varotuksia.
Kai+ne+tarpeen+ovat.
08.10.2017 15:36
Muistan+kun+koko+perhe+tuijoteltiin+taivaalle,+siellähän+se+meni,+erottui+tähdistä+kun+liikkui+nopeammin.
08.10.2017 15:33
:D+Kieltämättä+valkkari+ei+ole+kovin+hyvän+makuista,+en+juo+sitä+ruuan+kans.
Kyllä+se+rentouttaa,+pari+kolme+lasillista+sopivasti,+jos+juon+enemmän+tulen+kipeäksi.+
Meitä+on+erilaisia,+myös+alkoholin+käytön+suhteen.
Siinä+erehdyt+jos+luulet+että+en+tiedä+mitään+juopoista,+tiedän+enemmän+kuin+uskotkaan.+Tiedän+myös+sen+että+juoppoon+ei+voi+luottaa,+hän+vannoo+ja+vakuuttaa,+nyt+lopetan+juomisen.+Pahimmillaan+on+nousukiidossa+muutaman+minuutin+kuluttua+vannomisesta+kun+käväisi+pannuhuoneessa.+Piilotettuja+pulloja+löytyy+sieltä+ja+täältä,+aamuyön+tuskakohtaukset+olivat+kamalaa+katseltavaa.
08.10.2017 07:25
Olen+varmaan+kertonutkin.
Lapsenlapseni+ei+kiroillut+koskaan,+on+hyvin+kasvatettu,+jo+aikuinen+nykyisin.+
Olin+hänen+seuranaan+lomallani+kun+äiti+oli+töissä.
+Hänellä+oli+iso+leikkiauto,+alkoi+kuulua+kovaa+kiroilua,+säikähdin+ja+menin+katsomaan,+Poika+oli+selällään+auton+alla+ja+kiroili+oikein+lahjakkaasti.+
Nopeasti+tajusin+mistä+on+kyse,+Isänsä+osasi+korjata+myös+autoja+muiden+töidensä+lisäksi,+poika+oli+varmaan+kuunnellut+iskaa+hänen+korjaus+puuhissaan,+ajatteli+että+nämä+voimasanat+kuuluvat+työnkuvaan.
07.10.2017 23:33
Onnea+raitistumiseesi+lesken.+
Hyvä+ystäväni+lopetti+juomisen+noin+15-vuotta+sitten,+hänen+alkoholin+käyttönsä+alkoi+haitata+työelämää.+Onneksi+on+pysynyt+raittiina.
Itse+otan+valkkaria+saunan+päälle,+nytkin+on+lasi+pöydällä,+kaveri+juo+mieluummin+olutta.+
Se+jää+siihen,+ei+tee+mieli+jatkaa+eikä+ottaa+liikaa.+Onneksi+kaveri+on+samanlainen,+ottaa+muutaman+ja+siihen+jää.
07.10.2017 20:24
Odottelen+mökillä+saunan+lämpiämistä.+
Nuoriso+jäi+keskustaan+kylpevät+siellä.
Paljonkin+tekisi+toisin+jos+olisi+"tämä+järki".+Mitä+sellaista+katumaan+mille+ei+mitään+voi.
Jos+elämäni+olisi+ollut+helpompaa+niin+en+olisi+samanlainen++ihminen+kun+nyt+olen.+
Osaan+arvostaan+ihan+tavallista+rauhallista,+huolista+vapaata+elämää,+en+kaipaa+mitään+kummempia+virikkeitä.
07.10.2017 18:51
En+ajattele+onko+tasoa.+
Voin+vastata+johonkin+yksittäiseen+mielipiteeseen+miettimättä+sen+kummemmin.+
täältä+ei+voi+ketään+häätää+pois+jos+pysyy+edes+kohtuullisesti+asia+linjalla,+eikä+kirjoittele+ihan+mahdottomia.+
Kaikkien+vastaukset+on+vain+siedettävä.
07.10.2017 10:30
Nukkuessaan.+
Olen+nähnyt+liikaa+ihmisiä+jotka+makaavat+vuosia+sängyn+pohjalla+kuin+kasvit.+
Syötetään,+juotetaan+ja+sitten+korjataan+jätökset+toisesta+päästä.+Sitten+kuihtuvat+pois+kun+nieleminen+ei+enää+onnistu.
Olen+tehnyt+hoitotestamentin,+että+antavat+kuolla+jos+tulen+siihen+pisteeseen.+Myös+eutanasia+on+toivomuslistalla+jos+ei+paranemisesta+ole+toivoa,+mikäli+se+joskus+meilläkin+saa+lain+voiman.
07.10.2017 10:16
Läheiset+Helsingistä+tuli+käymään.+En+ole+tyttären+pojan+perhettä+nähnyt+kuin+kesällä.+
Kyllä+lapset+kasvaa+nopeasti,+sen+huomaa+kun+näkee+harvemmin.+
Oli+hyvä+ilma,+kävelin+neljä+km+ja+ajelin+vielä+sähkärilläkin+muutaman+kilometrin.
06.10.2017 10:19
Ajoin+tuulessa+ja+vesisateessa+45-minuuttia+sähköpyörällä.+Ainakin+sai+raitista+ilmaa.+Onneksi+oli+tarpeeksi+vaatetta+päällä.
Olen+ottanut+tavoitteeksi+ulkoilla+joka+päivä+jonkin+verran.+Tänä+kesänä+kelit+on+olleet+sellaiset+että+välillä+meinasin+jämähtää+sisälle.
04.10.2017 18:33
Olen+viime+aikoina+ollut+enemmän+palstalla.+En+vieläkään+viitsi+lukea+ihan+kaikkea.+
Olen+oudoksunut+kuinka+paljon+kirjoittajat+tietävät+ja+muistavat+toisten+nimimerkkien+asioista.+Ei+minulla+dementiaa+ole+ainakaan+todettu,+silti+en+muista+paljonkaan+mitä+täällä+on+kirjoitettu,+en+edes+sitä+mitä+itse+olen+kirjoittanut,+vastaan+vain+jotain+jos+kiinnostaa.+
Kirjoittelen+kokemuksistani+ja+elämästäni+ihan+sellaisena+kun+se+menee,+eipä+niissä+mitään+muisteltavaa+ole,+tavallista+arkea.+
Joskus+kerron+mielipiteeni+myös+politiikasta,+siitä+tulee+herkästi+erimielisyyttä.
Ei+minua+kukaan+häiritse+palstalla,+jos+joku+kirjoittaa+minulle+ilkeästi+voin+kysyä+tarkennusta+tai+jättää+hänen+viestinsä+huomiotta+vähäksi+aikaa.+Sen+olen+huomannut+että+ei+ole+turhempaa+kuin+alkaa+kinastelemaan+täällä+jonkun+kanssa,+siitä+tulee+loputon+suo.
04.10.2017 14:19
91 / 165