Ruuneman

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.
Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!
Aloituksia
456
Kommenttia
1655
Pientä näkemystä politiikasta
Suomessa on mennyt pitkään huonosti. Talouspolitiikka on ollut osaamatonta ja tulokset ovat näkyneet. Henkilö nimeltä J076Illan jatkeeksi
Illan jatkeeksi kirjoitan jotakin se mulle on kuin työtä viimeisnä sanana sanoisin, teille kaikille hyvää yötä. On päät275Ruuneperiläistä realismia
Palsta on elänyt n. 16 vuotta. On ollut hyvää ja viihtyisää aikaa monelle asiallisella ja ystävälliselle ihmiselle. Itse175Urheilutulosten puntarointia
Yleiurheilun mm-kisat saatiin Lontoossa päätökseen ja lienee kommettien aika. Urheilussa harjoitellaan eli treenataan,075Ette arvaakaan mitä ajattelin kirjoittaa.
Eikö ollut hyvä, että peruin ajatukseni. Ei minulla ole mitään oikeutta viesteilläni pilata illan tai muunkaan ajan hetk1374Nähtyä ja koettua
Niin kuin niin monista vuosi merkinnöistä on nähty, on tämä palsta elänyt jo kauan, ajallaan ja tavallaan, arvojuurillee874Palstalla sanottua
Jaaha, et sinä kuollutkaan, sanoi Joku viestissään. Käytän nimitystä Joku kirjoittajasta kun en parempaa tiedä. Kun ole2073Poikkean tässä valvoessani tervehtimässä
Hei Yön Hetki, ainoa ystäväni! Olen valvonut läheisyyttäsi kaivaten! Ihana on minunkin kokea olemassaolosi ja läheis973Simppelisoosia jouluruuan jatkeeksi
Vietin joulun yksin ja hankin joululoorat ja kinkkua aatoksi. Kyllästyneenä moisiin vatsantäytteisiin tein simppelisoos473Kun mikään ei auta
Kun Pilmari ei lupauksistaan huolimatta edes yritä toimia asiallisesti on palsta siirtyvä Pilmarille ja hänen aisankanna373Meinasin pudota radalta!
Vaikka olenkin vielä alta sadan, niin pudota meinasin raiteilta radan. On rinnassa ollut tulehdusta, olo voimaton ja mie372Kansalaispalkka pakkokäyttöön
Kansalaispalkka on pakko ottaa käyttöön ja jokaiselle suomalaiselle. Pohtikaa perusteita ja seurauksia! Se tulee jo s1871Ehdotan, että. keitä olettekin, lopetatte riidat
On aika palauttaa raiteilleen tämä palsta ja siirtyä keskustelemaan asioista. Edelliseen ehdotukseen suostun ja sen ehd170"Vuoren siirto Holmenkollenilla".
Ampumahiihtäjä Mari Laukkanen voitti kaksi matkaa Holmenkollenilla. Onhan Marin kyvyt tiedetty ennenkin; aikanaan nuort070Onko sinulla ongelmia tietokoneiden kanssa?
Meillä ikäisillä on huono tidkkarituntemus. Entä sinulla?070Huomasitteko, Makriina löytyi!
Ilman Makriinan asiantuntevaa läsnäoloa saatiin snookerin maailmanmestaruus ratkaistua. Minun ilokseni Mark Williams vo070Mitä odotatte palstalta?
Tämä on parhaimmillaan hyvä palsta, huonoimmillaan päin vastoin. Ajattelin kysyä milipiteitänne palsta aiheista. Ajank1569Ajatuksia aseettomuudesta
Jokainen itsenäinen maa luo itselleen puolustusvoimat. Kun kaikki menettelevät näin, syntyy ihmetys; ketä vastaan puolus2469Avaa silmäsi
Avaa silmäsi säteelle kauniille vastatulleelle sekä niin auliille Sen varassa kaikk on ilo ja hyvä joka hetki kanssamme169Lapset oman turvallisuutensa valvojiksiko?
Tuollaisia suunnitelmia on olemassa. Aamutelevisiossa pohdittiin asiaa. Nyt on vaan niin, että aikuisten ihmisten tulee269