Jalokala
Olen hellä ja tunneherkkä hellät vativat huulet ja taitavan kielen omistava Naista kokonaisesti kunnioittava ja kaikin tavoin haluava Vihannissa Pohois-Pohjanmaalla asuva, as.erossa oleva hyvin nuorekas aktiivisti niin henkisiä kuin fyysisiäkin voimavarojani parantava laulu- ja tanssitaitoinen seksuaalisesti aktiivinen viriili 72 vuotias asumuserossa oleva kalat -mies. Kesäisin käyn maamme pohjoisilla jokivarsilla ja järvien rannoilla kalastamassa virvelillä ja mato-ongella hyviä keittokaloja ja sellaiselle kalamatkalle haluan Sinut mukaani nauttimaan luonnon kauneudesta, hiljaisuudesta sekä tietenkin toisistamme. Mahdollisesta saaliista valmistan nuotiolla hyvää ravitsevaa ruokaa meille molemmille.
Etsin hoikkaa/rehevää, mieluummin rehevää kuin langanlaihaa, vapaata/varattua/as.erossa/kulississa olevaa 18-75 vuotiasta Naista mahdollisimman läheltä Vihantia, maks 150 km etäisyydeltä ettei välimatka ole este tapaamisiin Sinun/minun asunnossa eikä tanssimaan mentäessä. Toivon että nainen voi sitoutua kanssani mahdoll kauan kestävään suhteeseen. Minä en pidä yhden illan/yön suhteesta. Seksi on hyvin tärkeää minulle. Lempimisen aloitan suudelmin ja hyväilyin, myös suuseksiä haluan saada ja antaa. Esileikkien jälkeen haluan yhtyä naisen maljaan kaikissa asennoissa ja anukseenkin haluan työntyä tahtipuikollani.
Viestejäsi haluaa retelainenkahdeksanatgmailpistecom puhelinnumeroni nollaneljäneljäyhdeksänkahdeksanviisiyksiyhdeksännollakaksi Viestiisi vastaan aina sen saatuani. Lempimisen haluan aloittaa suudelmin ja hyväilyin ja jatkaa ihanassa 69-asennossa ja sitten suloisessa kauan kestävässä yhdynnässä kaikissa asennoissa, myös peppuun. Minusta on ihanaa kun nainen ratsastaa minulla. Kiva ois lempiä kahden naisen kanssa samassa vuoteessa.
- Sinua rakastettava ihminen, hyvin jaunis haluttava nainen "Hyvä kaveri mutta huono ystävä" pyydän rakkaimmaksi tstäväkseni ja kumppanikseni kaikkiin ihaniin yhdessä olemisiin.
Sinulle haluan olla hyvä ystävä, hellä rakastaja, avoin, rehellinen ja täysin luotettava treffikumppani ja hyvin paljon muuta.
Älä kulje onnesi ohi vaan tartu käteeni ja aloitetaab mahdollisimman kauan kestävä ystävyys suhde.
Suukko- ja hyväilyterveisin
Jalokala Eero
kolmeviisikahdeksanneljäneljä985yksiyhdeksännollakaksi
[email protected]
Asun Raahessa. Missä sinä asurt että tiedän onko välimatkamme este vai hidaste tapaamisissamme. - Sinulle "Hyvä kaveri mutta huono ystävä" on Pohjois-Suomessa Raahessa hellästi rakastava, hellät vaativat huulet omistava, naista kokonaisesti kunnioittava ja kaikin tavoin haluava hyvin nuorekas laulu- ja tanssitaitoinen kalat -mies tarjolla hyväksi parhaaksi ystäväksesi ja kaveriksesi kaikkiin ihaniin yhdessä olemisiin.
Olen 70 vuotias hyvää ystävää 60-70 vuotiaasta naisesta etsivä ja kaipaava mies.
Toivottavasti kirjoitat spostiini [email protected] ja sanot missä ja milloin saan tavata sinut kasvotusten että voin antaa sinulle ihania, koko vartaloasi kivasti värisyttäviä nautintoja ja sylillisen hellää rakkautta.
Jalokala Eero
Puhelinnumeronikin saat pyytäessäsi kun annat sinun oman numerosi. - HAPPY PANCACE on hyvä deittisivusto.
- Ja Seatissa on se hyvä puoli ettei tarvitse kovin pian vaihtaa nokkaremmiä. Sillä saa valmistajan mukaan ajaa 210000 km. Moottori on 1,6 litran turbodiesel. On terhakka.
- Minulla on Seat Ibiza farmari turbodiesel. Kulutus noin 3,5-4 l/100 km. On tilava ja hyvä ajaa.
- Sinulle "Mitä_mieltä_miehet" sanon että minulle ei ole merkitystä Naisen ulkoisella kauneudella vaan sisäinen kauneus ratkaisee.
Sisäiseen kauneuteen kuuluu se että voi ja haluaa puhua kaikista asioista kiertelemättä.
Siinä ohessa tulee sitten se luonnollinen halu olla kahdestaan kaikin tavoin. - Raahessa Sinulle "Kainakoo" on etsimäsi halukas mies hyväilyihin.
- Jos et muuten miestä saa niin ota yhteys spostiini ;))
- Mikä on tuo "NGINX"
- "322323", kyllä on totta että useat Naiset ja miehet ovat täysin eri mieltä todellisuudessa kuin treffisivuilla.
Minä löysin luotettavan Naisen juuri suomi24/treffeillä ja hyvin on mennyt kaikissa yhteisissä tapaamisissa.
Mutta se yksi asia, johon olen törmännyt on ihana seksi. Siitä ei nainen halua nauttia ennenkuin on naimisissa ja minä en halua niin pitkälle mennä. - "Kaikysyäsaa", minä käyn aika usein ulkona iltaisin sillä silloin ovat kylän Naiset liikkeellä etimässä hyvää kiestä itselleen ainakin yhdeki yöksi mutta useat haluavat tavata useammin kun olen antanut Naiselle hyvää hyvin ja kauan että on saanut ihania koko vartaloaan kivasti värisyttäviä orgasmeja ja haluaa sitä hyvää ain useammin ja kauemmin.
- AlinaKovanen, ei ikäero ole haitaksi milloinkaan vaan henkilökemioiden pitää natsata kunnolla.
Minä olen seniori-ikäinen ja minulla on 22 vuotias Nainen kaverinani ja tosi hyvin menee kaikkina yhdessä olemisina. - Sinulle "Nakkiveneeee" on tarjolla hellä seniorimies kaikkiin ihaniin yhdessä oloihin kanssasi.
Yhteystietoni ovat profiilissani joten ota yhteyttä ja sano missä ja milloin saan tavata Sinut kasvotusten.
Suukkoterveisin
Jalokala - Sinulla rakastettava "Ninavalo" on valoisa tulevaisuus kun otat kumppaniksesi minut hellän ja tunneherkän miehen. Et taatusti tule pettymään etkä petetyksi missään vaiheessa.
Sinun vaan pitää uskaltautua ottamaan yhteys inuun niin elämäsi järjestyy hyvin.
Minä suorastaan rakastan laittaa ruokaa kalasta ja kanasta sekä vihanneksista.
Jälkiruuaksi laitan hedelmiä ja marjoja.
Suukkoterveisin
Jalokala
Yhteystietoni ovat profiilissani. - Kuulepas "Jcjjbklvvb", kyllä Seat Ibiza farmariin takuulla mahtuu iso koira takapenkkiä kaatamatta sillä minulla on Newfoundlander, painaa noin 60 kiloa.
Sisämelu ei ole korvia huumaava. Takuuta minun autolleni annettiin 5 vuotta ilman km-rajaa.
Olen nyt ajanut Seatillani 158000 km eikä mitään muuta ole ollut kuin iskarit ja jarrupalat vaihtaa joten HYVÄ AUTO Seat Ibiza farmari on. - Sinulle rakastettava ihminen, "asdfghjklöäo" on Raahessa etsimäsi mies on tarjolla kahville ja juttelemaan asioista niiden oikeilla nimillä ja jos molemmista tuntuu siltä että haluamme jatkaa tapailemista niin se ois ainakin minulle toivottava asia.
Yhteystietoni saat profiilistani.
Jalokala - "Neitosaapatukkaa",Sinulle on tarjolla aikuinen viriili mies kaikkiin ihaniin yhdessä oloihin kanssasi viriili mies Raahesta. Kirjoita spostiini jalokalaatsuomikaksineljäpistefi ja sano missä asut että tiedän mikä on välimatkamme että tiedän oko se ese ai hidaste tapaamiissamme.
Suuelmin ja kielihyväilyin
Jalokal Eero Raahesta - S24/treffit on ollut katkolla jo 2 vuorokautta eikä loppua ole tiedossa. Taitaa siellä olla maailman tyhmimmät insinöörit hommissa.
- Joo, VictoriaMilan on tosi häirikkö "kirjoittelu" -foorumi.
- Minulle i ole ulkoisell kauneudella mitään merkitystä vaan sisäinen kauneus on hyvin tärkeää.
Sillä sisäisellä kauneudella tarkoitan sitä että osaa ja pystyy sekä haluaa jutella kaikista asioista niiden oikeilla nimillä kaaretlematta.
Silloin kun henkinen yhteys toimii, toimii myös fyysinen yhteys eli ihana esoon seksi.