monenko kanssa yhtä aikaa kirjoittelette, treffail

toisenlainen72

Olen aika "vihreä" tuolla nettideitti palstalla, miten teillä on tapana kirjoitella, usean kans yhtä aikaa, treffejä myös, miten nopeasti etenette, ja onko oikeasti onnistanut. Miten siellä voi kovin helposti luottaa mitä tyyppejä siellä liikkuu, kun kirjoitellakin voi mitä sattuu, ja treffeilläkin voi esittää jotain muuta mitä on. Uskaltaako siellä oikeasti ihastua ?
Jos vaan huiputtavat

7

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 322323

      Varmaan useimmat kirjoittelee monen kanssa yhtäaikaa. Kyllähän noita viestejä, flirttejä, tykkäykset sun muita juttuja on tullut paljon, mutta siihenpä se sitten jääkin (olen mies). Noin 100 naisen kanssa viestiteltyäni olen tullut siihen tulokseen, ettei millään deittisivuilla kannata aikaansa tuhlata.

      Mutta kokeile vaan onneasi. Jos olet vm 72 nainen, niin eipä se välttämättä helppoa ole sinullakaan löytää ketään sopivaa, vaikka naiset saavat paljon viestejä yleensäkin.

      • "322323", kyllä on totta että useat Naiset ja miehet ovat täysin eri mieltä todellisuudessa kuin treffisivuilla.
        Minä löysin luotettavan Naisen juuri suomi24/treffeillä ja hyvin on mennyt kaikissa yhteisissä tapaamisissa.
        Mutta se yksi asia, johon olen törmännyt on ihana seksi. Siitä ei nainen halua nauttia ennenkuin on naimisissa ja minä en halua niin pitkälle mennä.


    • UseampiParempi

      Miehenä saan melko vähän vastauksia naisilta, joten käytännössä ei ruuhkaa pääse syntymään. Kirjoittelisin, soittelisin ja jopa tapailisin useampaa naista samaan aikaan jos se vain olisi mahdollista kunnes se oikea löytyy. Ikäänkuin tehodeittailua. Omasta mielestäni ei kannata vain yhteen keskittyä kun hyvin suuri todennäköisyys että ei natsaa, joten on hyvä olla joku toinen jo valmiina "parisuhde neuvotteluihin".

    • Pikkarainentino

      Naisethan varmaan haluaisi että vain sille yhdelle kirjoitettaisiin. Silti varmaan he ovat ensimmäisiä jotka todennäköisesti katoavat linjoilta kuin savuna ilmaan. Eli koska aikaa palaa aivan mahdottomasti ja monesti siis aivan turhaan, paras ja ainoa hyvä vaihtoehto on kirjoittaa mahdollisimman monelle. Joka tapauksessa he (naiset) karsiutuvat enemmän tai vähemmän pois.
      Ehkä 20 alkuun. ensimmäisen kahden viikon jälkeen niitä on enää 5
      kolme viikkkoa 2 kuukauden päästä saattaa hyvällä tuurilla olla se yksi.
      Ja jokainen heistä katoaa sanallakaaan kertomatta, oli keskustelu minkä tasoista hyvänsä.
      jos pystyt seulomaan 100 naista, heistä voi tarttua se yksi, mutta sekin vain ehkä.
      Nettideittaajat ovat suurelta osin vain feikkejä, Syyt deittailuun voi olla vain ajankulua.

      Suomikulttuuri on vain sellaista. Jos yhtään uskot baarista löytäväsi parisi niin tee se.
      Jos laittaisin numeroarvion nettideittailun tasoon Suomessa. Se asteikolla 1-10 on miinus 1.

      Jos pelkän profiilitekstin perusteella arvioisin naisten profiileja parinhakumielessä niin pitäisi rima laskea metrin maan alle jotta tasapaino löytyisi.
      Vaikka nämäkin olisivat ihan perusvaateita niin todella vaikea on innostua naisten luomista mielikuvista heistä.
      Jos pelkän ulkokuoren perusteella pitäisi valita niin useampi löytyisi sillä perusteella.
      Siinä on vaan se että he eivät saisi avata suutansa puhetta muodostaakseen.

      Jos käy niin hyvin että sattuisi löytämään aivotoiminnaltaan normaaliksi luokiteltavan he ovat joko kammoisia ennakkoluuloisia kitkeriä tai oman itsensä herroja, lyhyesti tunne elämä on sekaisin enemmän tai vähemmän. Nämä yleensä ovatkin sitten kiinnostuneita tummemman ihon omaavista yksilöistä.

      Se nyt vaan on niin että nettideittaajat ovat ongelmallisinta sakkia yhteiskunnassa. Jos mahdollista kannattaa kiertää ne kaukaa.

      Hyvähermoisimmat menestyy netissä ja ahkerimmat. Viestejä pitää laittaa 1000 ja saat ehkä muutaman haaviin.
      Naisille se on helpompaa ei tarvitse kuin istua paskalla ja laatikkoon on jo kolahtanut 100 viestiä. Niistä nainen ei välttämättä lue yhtäkään koska on laiska tai itsekeskeinen tai vain yksinkertaisesti tyhmä kuin saapas.
      Väsytystaktiikalla joku nainen erehdyksessä saattaa jopa vastata. Mutta taso voi olla kirjavaa.
      Voit saada keskustelemaan umpihullun tai syrjäytyneen tai yh:n tai köyhän. Tai jonkun jota pitää miellyttää 24 h joka päivä.
      Luulenko nettideiteissä olevan normaaleja naisia. En luule, tiedän ettei ole.
      Mutta näiilähän on mentävä vaatekaupassakin jos puuttuu jokin vaatekappale pakkohan se on joku ostaa vaikka valikoimissa ei olisi kehumista. Ai niin voisihan sitä olla alasti myös.
      Voit olla vihreä vielä mutta eikö se muutamassa kuukaudessa selviä sinullekkin mikä on pelin henki.

    • Optimistijolla

      Minä olen hetken...eli noin 5kk ollu palstalla ja hionnut taitojani deittailuun:) Mielummin mahdollisimman pian juttelemaan kasvokkain koska harva pystyy feikkaamaan ainakaan minua.Eleet kertovat paljon ja uskon omaan tunteeseen toisesta ihmisestä.Usein miehet on ihan pihalla mitä tahtovat,on tärkeätä tietää mitä itse tahtoo.
      Olen tavannut mukavia miehiä,joistakin olen saanut hyviä ystäviä,muutamat kerrat olen ajatellut et nyt löytyi ,mutta....jälleen huomannut et ajatukset yhteisistä jutuista ei kohtaa.Rohkeutta sinulle lähteä deittailemaan livenä-pitkät kirjoittelut ei auta tippaakaan.Luota omaan tunteeseesi kohdatessa.

    • toisenlainen72

      Kiitos näistäkin vastauksista, onhan tuo nettideittailu aika ihmeellistä touhua, epäusko tulee voiko sieltä koskaan löytyäkään mitään kunnollista, uskottavaa, luotettavaa miestä.
      Luotan kuitenkin enemmän aitoon kohtaamiseen.

    • einotarjakki

      ei ihme jos pikkaraiselle ei vastata, mitä pahaa köyhässä on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      344
      3591
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      232
      2198
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1722
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1617
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1444
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1315
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1165
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1149
    9. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      986
    Aihe