Ikäero ja seurustelu

AlinaKovanen

millainen ikäero olisi sopiva...itse 01 syntynyt tyttö

5

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gsggereyhh

      Noin nuorella saman ikäinen, mutta kolmekymppisenä ei välttämättä 25 vuodenkaan ikäero paljoa päälle näy, riippuu tietenkin ihan jätkästä ja kimmasta. Siten kun menee 20 vuotta lisää yhteiseloa aikaa päälle, alkaa taas ikäero näkyä. Esimerkkinä Michael Douglas ja Catherine Zeta-Jones. Kun menivät 20 vuotta sitten kimppaan, ei ikäeroa juuri huomannut, mutta nyt kun katsoo, niin ikäero näkyy kyllä. Ilmeisen onnellisia kuitenkin ovat perheestään ja lapsistaan.

    • AlinaKovanen, ei ikäero ole haitaksi milloinkaan vaan henkilökemioiden pitää natsata kunnolla.
      Minä olen seniori-ikäinen ja minulla on 22 vuotias Nainen kaverinani ja tosi hyvin menee kaikkina yhdessä olemisina.

    • Loveisintheairrrrr

      Neito hyvä! Jos sinä ja rakkaasi olette vapaaehtoisesti omasta tahdostanne yhdessä ilman pakkoa, asia ei muille kuulu.

    • Naistenmies83

      Olen 34-vuotiaana ollut sängyssä 20-vuotiaan kanssa, ja siinä on 14-vuotta ikäeroa. Oli mahtava kokemus, eikä nyt siis iän takia, vaan ihan kun synkkäs tosi hyvin. Toisaalta olen myös noita muutaman illan suhteita harjoittanut 8 vuotta vanhemman kanssa, ja hyvin synkkasi hänenkin kanssaan. Eli kun pääset täysi-ikäiseksi, niin ei tartte noista ikäeroista niin välittää. 16-vuotiaana kannattaa jättää seurustelu tykkänään, koska ei sitä mitään pysyvempää kuitenkaan löydä. Se menee poikki ja saattaa sitten pilata opiskelutkin.

    • setämiesvm62

      Yleensä se toimii niin että mies on vanhempi. Mutta ei sen tarvii olla niin . Siskoni on 45 ja hänen miehensä 38, ovat olleet jo parikymmentä vuotta yhdessä ja hyvin menee. Minulla on 15 v . nuorempi vaimo ollut 12v. Edellisessä suhteessa oli 16 v nuorempi tyttöystävä ja oltiin yhdessä 8v.
      Ikä erolla ei oikeastaan ole väliä vaan sillä että toisen kanssa on hyvä olla. Ei sillä ole väliä mitä muut ajattelee koska et sinä heidän kanssa ole suhteessa. Vaan sillä on väliä mitä sinä ajattelet.
      Huonossa suhteessa ei kannata olla. Ihmiset kasvavat koko ikänsä henkisesti joskus eri suuntaan silloin pitää ymmärtää päästää irti tai lähteä koska toden näköisesti ei kumpikaan enää nauti suhteesta. Ja se on kummallekin loppujen lopuksi hyväksi. Mielummin kolmessa hyvässä suhteessa kuin yhdessä huonossa.
      Olet vielä nuori ja elämää on paljon edessä . Ihmisen paras ikä on se mitä se parhaillaan elää. Eli ei vanhenemisessa ole mitään pelottavaa. Vaikka nuorena siltä tuntuukin ettei nelikymppisenä ole enää elämää. On sitä ja usko pois paljon makeempaa kuin parikymppisenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      180
      1827
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      270
      1344
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1275
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1057
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      922
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      162
      914
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      67
      908
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      808
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      57
      762
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      725
    Aihe