Käyttekö myöhään ulkona arkipäivisin?

kaikysyäsaa

Minöä en yleensä käy klo 18.00 jälkeen ulkona mutta tänään kävin kun oli treffit ja juuri tulin kotiin. Muuten olenkin aina kotona iltaisin. Aamuisin käyn asioilla ja kaupassa mutta illat pysyn kotona.

24

425

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No toivottavasti treffit menivät hyvin ja jatkoa seuraa.

      Itse käyn arkisin usein ulkona kello 20 jälkeen; joko salilla tai kaupassa. Vähemmän porukkaa liikenteessä niin ei tarvi jonottaa.

    • kaisanoasaa

      Sulla mitään treffejä ole ollut.

    • lihavatipunen

      No, mitä äidillesi kuului?

    • "Kaikysyäsaa", minä käyn aika usein ulkona iltaisin sillä silloin ovat kylän Naiset liikkeellä etimässä hyvää kiestä itselleen ainakin yhdeki yöksi mutta useat haluavat tavata useammin kun olen antanut Naiselle hyvää hyvin ja kauan että on saanut ihania koko vartaloaan kivasti värisyttäviä orgasmeja ja haluaa sitä hyvää ain useammin ja kauemmin.

    • Käyn miltei joka päivä ulkona klo. 18 jälkeen

    • .. Käyn Ihan KoskaVuan Huvittaa, jos Huvittaa.. ;D

      • etpä.taida.käydä

        Et uskalla poistua 20 neliön vuokrayksiöstäsi kello 16 jälkeen.


      • etpä.taida.käydä kirjoitti:

        Et uskalla poistua 20 neliön vuokrayksiöstäsi kello 16 jälkeen.

        .. Taas joku Trolli kertoo OmastaElämästään.. ;D


    • eikannata7

      Nynnykin orastava parisuhde kaatuu yleensä parissa viikossa kun mimmi tajuaa olevansa pellen seurassa.
      Tietysti epätoivoinen yh saattaa sietää elättäjää pitkäänkin mutta toppi tulee jossain vaiheessa.

    • rumamiesyksin

      En käy ulkona kun kaksi kertaa viikossa.

    • Ulkonäkö-on-kemia

      Ulkona käyvät vain ne joilla on sosiaalista elämää eli tapailevat ihmisiä ja käyvät treffeillä tutustumassa ja ne joillla on seksi elämää. Ätmit ei kuulu sellaiseen kategoriaan.

    • kaisanoasaa

      Minä käyn melkein joka päivä ulkona. Tänäänkin kaksi kertaa: aamulla ensin kaupassa vaihtamassa tyhjät kaljatölkit täysinäisiin ja sitten illalla kävin viemässä roskia roskikseen. Tämä roskien vienti tapahtui noin kello 21 eli aika myöhään kävin. Ei pelottanut yhtään.

    • kylmärinkeli

      Ok, kuulostaa mielenkiintoiselta.

      Useimpina iltoina viikossa tulee kyllä liikuttua klo 18 jälkeen ulkona kun töistäkin pääsee monta kertaa lähtemään vasta silloin, toisinaan myöhemminkin. Olen joskus ollut jopa koko yön ulkona ja tullut kotiin vasta kuudelta aamulla, vaikka oli kotiavaimetkin tallessa. Se oli kyllä jo hiukan liian hurjaa.

    • ZenJaPeniksenHuolto

      Toden totta käyn ulkona myöhään! lenkilläkin voin käydä vielä klo 24.00 jälkeen.

    • tavallistaelämää1

      Vaihtelee päivän mukaan, mutta yleensä käyn vähintään lenkillä tai salilla illalla. Silloin tällöin näen myös ystäviä viikolla, mutta yleensä kuitenkin vasta viikonloppuna.

    • Yksinäinen.mies

      Minä kuntoilen aamuisin tai päivisin kotona polkemallla kuntopyörää. Illalla ei tarvii ulos lähteä. Harvoin olen 18.00 jälkeen käynyt ulkona, ehkä viisi kertaa vuodessa.

      • eiehdimitenkään

        Heräätkö hyvin aikaisin vai etkö käy töissä? Ainakin itse joudun heräämään ennen seitsemää ja ehdin kuntoilemaan vasta 18 jälkeen.


    • zeromiäs

      Mies jolla ei ole ystäviä ja sosiaalista toimintaa on epäilyttävä, ehkä kaheli.
      Naiset vihaavat tälläisiä miehiä.

    • ohjeet_naisille

      Naisten ei ole hyväksyttyä mennä ulos illalla ilman saattajaa, myös pää on syytä verhota.

      • .. Nah, Me poistetaan Maasta tuollaisten vaatijat.. Oli ne sitten Kotimaista tai Ulkomaista Tuontantoa.. ;P


    • Kävin äsken ulkona mutta vain sen takia että hain kioskilta 400 euron keno voiton. Aamulla laitin kaksi riviä päiväkenoon kunkkukertoimella ja voitin 2 eurolla 400 euroa.

      • kaisanoasaa

        400 eurolla saa jo hyvän kännin.


      • Alle neljällä kympillä saa kunnon kännin. Siis, jos baariin ei mene.

        Mitä järkeä on mennä baariin, jos tarkoituksena on vain saada känni.


    • Minä en usein ole edes kotona ennenkuin kello 18:00

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      57
      753
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe