Vapaa kuvaus

Safety first.....

Aloituksia

2

Kommenttia

73

1. Tyydyttävästi+valaistu+tie...?++Se+voi+tarkoittaa+eri+ihmisille+aika+lailla+eritasoista+valaistusta.++Toisaalta,+miten+sen+vaadittavan+valaistuksen+määrän+lainsäätäjä+muutenkaan+määrittelisi?
  2. Vielä+tämä+yksi+lisäys.+Sinä+kirjoitit:+"No+näytäppä+minulle+jokin+oikeuden+päätös,+jossa+autoilija+on+tuomittu+liian+lähellä+ajamisesta.+Itselleni+ei+ainakaan+tule+yhtään+sellaista+juttua+mieleen. "Tässä+yrität+väittää+ilmeisesti+ettei+ajoneuvojen+välisiä+etäisyyksiä+valvota.+Jos+ei+tuomioita,+ei+valvontaakaan.+No,+minä+kommentoin+että+poliisi+valvoi+autojen+etäisyyksiä+eli+turvavälejä+jo+90-luvulla.+Minä+en+edelleenkään+siis+kommentoinut+rampeista+tai+motareista+yhtään+mitään+vaan+sitä+että+autojen+välisiä+etäisyyksiä+on+valvottu+jo+kauan+sitten.+Oli+tuomioita+tai+ei.+Ja+kukaanhan+ei+täällä+netissä+voi+tietää+mitä+maassamme+on+eri+puolella+tuomittu.+Jos+sinä+et+tiedä+rampeissa+ajamisesta+ja+etäisyyyksistä+sakottamisesta+yhtään+tapausta+niin+se+ei+todellakaan+tarkoita+ettei+niistä+olisi+kuitenkin+voitu+sakottaa.+Sinulla+tuskin+on+tietokantaa+koko+Suomen+sakkorangaistusten+määräämisestä.