Taas noita sakujen hitler-jugendeja riittää vaellusreittien autiotuvilla. Majoittuvat niin kattavasti ettei suomalaisvaeltajille jää tilaa yöpyä. Yksi paikallinen kertoi niiden olevan jokakesäinen riesa ja ovat vielä samalla tuvalla pitkiä aikoja. Miksei niitä ajeta pois vaan annetaan röyhkeästi käyttää hyväkseen suomalaisten tiloja? Itte en ikinä meinaa saksaan mennä niiden tiloihin.
Sakut mökissä ja
8
258
Vastaukset
- höntti olet
No käy kimppuun vaan, pane kunnon nyrkkitalkoot käyntiin, mitäs täällä turhia vingut.
Taidat olla pelkuri, jos muita asiaan yllytät, tartu itse toimeen jos kerran asiia häiritsee. - 4
Pitävät suomalaisia tyhmänä apinakansana, jota voi kohdella herrakansan elkein. Kaikkihan oli jo sodan aikaan varattu vain sakujen käyttöön. Rahvas maatkoon sikalan vintillä.
Nämä nykyiset mökinvaltaajat taitaa olla sieltä Itäsaksan puolelta. Ovat niin polleita kun nykyään pääsevät jo ulkomaillekin. Entiset L-puoliset eivät enää viitsi tänne köyhiin maihin vaivautua. - tyytyväinen ivalo
ikös nuo autiotuvat ole kaikkien käyttöön, kansallisuudesta riippumatta? Sama laki kaikille kuin myös edut...eikös se niin ole, että viimeisenä tulut meneee ekana tulleen tilalle..vai miten se oli? Kerro seuraavan kerran käytäntöä, uskoisin, että ymmärtävät, vai oletko niitä, jotka ovat sitä mieltä, että VAIN minulle, eikä kenellekkään muulle..
- 778877
ei taida olla "minä taivasalla" käynyt ikinä suomen rajojen ulkopuolella!
autiotuvat ovat kaiken kansan käyttöön! (myös turistien)
olipa Saksalainen tai jostain muusta maasta!
eipä ole minua ja varmaan monea muutakaan turistit ikinä haittaneet!
taas on tuulipuvussa kulkevalla juntti eemelillä asiat huonosti....
nuku teltassa jos et tule ihmisten kanssa toimeen! - SS-Rottenfyyrer
Teeppä täl viisii:
- naulaa mökin oveen poikittain 1 tuuman lauta lujasti kiinni seinähirsiin (niin ettei ovea saa auki)
- Ikkuan eteen samanlaista jämäkkää lautaa, suosittelen 5" nauloja
- sen jälkeen polttoöljyä kanisterillinen oven pielukselle ja tikku perään.
Sillä niistä pääsee, eivät tuu enää seuraavan kesänä takaisin. Menetelmä on kehitetty Ranskassa kesällä 1940 ja toimivaksi havaittu. - minä taivasalla
Kiitostapa vaan asiantuntijain neuvoista. Kun tälläinen 150 cm (hattu päässä) oleva naisimmeinen tunki ovesta tupaan niin sakeaa oli. Joka ainua paikka oli sakujen nyyttien vallassa ja itte istuivat pöydässä oluiden ja viinien kanssa. Katse ovelle oli intensiivinen ja hiljaista tuli. Laitoin rinkkani penkille ja menin purolle peseytymään. Kun tulin takaisin oli rinkkani nostettu ulos oven pieleen. Tyhmempikin siitä tajuaa että olin herrakansalle häiriöksi. Itse yövyin sitten sateen kotoisasti ropistessa teltassa puron varressa. Onneksi en ole uusavuton joten ei tästä pahempaa mielipahaa kertynyt.
Kyllä sitä on ihmetellyt muutkin tuota sakujen lomailua suomessa kuin minä. - käen vääntäjä
Jos on kykenevä patikoimaan, niin pitäisi myös osata pitää puoliaan, eli oma vikahan tuo oli.
Ja taitaa kyse olla vain turistista, kuka muu tuolla patikoisi?
Sama se meille on onko turisti eteläisestä osasta maata, vai peräti ihan ulkomaalainen. - Kansain vaellus
Saksalaiset mediat uutisoivat heinäkuun lopulla entisen Saksan valtakunnanministerin Rudolf Hessin hautapaikan ja ruumiin jäännösten hävittämisestä. Rudolf Hess kuoli 17.8.1987, tarkalleen 24 vuotta sitten, liittoutuneiden ylläpitämässä sotarikollisten vankilassa sotajoella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504