Ostetaan enemmän, jotta saadaan lisää poonuksia! Jotta saadaan 300€ niin kulutetaan melkein 8000€. Kyllä kelpaa omistaa poonusta. Sillähän saisi vaikka pari tuulipukua noin saatteeksi.
kemiläistä pisness lokiikkaa
6
203
Vastaukset
- Etujen perrään
Ehei, tolla summallahan saa 400 € bonusta ja lisäksi s-etukortilla kun maksaa saa lisää vielä 40 €. Että semmosta me asiakasomistajat touhuamme.
- aasiakasomistaja
Minun laskujeni mukaan sillä saa poonusta 280€ Arinasta, 8000*0.035 on laskukaava. Tiesitkö ku ostaa lisää, niin saa enemmään poonusta?
- kaubalehti
Kauppalehti julkaisi mielenkiintoisen jutun rautakauppojen hinnoista:
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20110784275
Selvitys tehtiin mystery shopping -menetelmällä. Siinä tutkimusyrityksen henkilökunta asioi liikkeessä tavallisina asiakkaina ja kerää hintatiedot ostoslistan mukaisista tuotteista.
Kalleimmaksi terassin tekeminen tulee Porissa, jossa Kodin Terran hinta tarvikkeille oli 1 007,91 euroa. Halvimmalla pääsi Byggmaxissa, jossa terassitarvikkeet maksoivat 613,34 euroa.
Eikös se Kodin Terra ollut asiakasomistajan oma kauppa?- Ei centin singuttaja
Kai sää huomasit kuka tutkimuksen oli tilannut. Käy vilkasemassa, saatko terassitavarat samaan hintaan vielä kuukauden päästä, vai pääsikö halpiserä loppumaan.
- kaubalehti
Kyllä minä sen huomasin, joten byggmaxit omaan arvoonsa siinä mielessä. Ei minua kiinnostanut se mikä on halvin, vaan se mikä on kallein - tämä oli se joka kiinnitti huomiota.
- Talojarakentanut
No rakennustarvikkeissa yleisesti on näin, että jos viitsii kierellä/ etsiä sopivaa poistoerää, niin säästät 30-50% tuotteiden hinnassa. Monessa liikkeessä tinkaamalla saa sen 10-20% hinnasta pois rennolla asenteella ja röyhkeydellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760