siis haluaisin alkaa soittaa bassoa tai kitaraa mutta en löydä mistään soitto tunteja ja olisi vielä erittäin hyvä jos olisi yksityisiä koska olen hidas oppimaan ryhmässä ja en osaa lukea nuotteja,olen sen verran ujo että en uskalla pyytää apua jos ryhmä on iso... tiedän tämä kuullostaa todella typerältä ja vielä tyhmemmältä koska en osaa lukee nuotteja ja haluaisin soittaa bassoa tai kitaraa mutta olen aina haunnu oppia soittamaan bassoa tai kitaraa
ps. asiallisia vastauksia kiitos
Basso tai Kitara tunteja?
6
305
Vastaukset
- xhi
Kysele joltain bändissä olevilta,kyllä ne avittaa
- tuolta oppinut :)
rockway.fi
kannattee tutustua! - tokajokaokinnostunu
maksaako tuolla opiskelu ja jos majksaa nii paljonko ja maksaako ite rekisteröinti mittää??
- Bassojumala
Itse opettelin aikanaan ihan itsekseni. Kyllä niinkin jotain oppii, mutta ei se ole haitaksi vaikka hommaa jostain opetustakin, vaikka vain sen takia että saa perusasiat kuntoon, niistä on sitten myöhemmin paljon hyötyä, vaikka se skaalojen treenailu voi joskus tylsää ollakin. Rohkeasti vain kyselemään, kannattaa käväissä seudun soittimia myyvissä liikkeissä, siellä yleensä tiedetään näistä asioista kaikkein parhaiten ja osaavat varmasti heitellä nimiä.
- Thumptitumb
Youtubesta löytyy paljon apua aloitteluun testaa vaikka hakusanalla bass lessons for beginners
- Muuzikko..
Lappian musaopiskelijoista jotkut antavat soittotunteja. Kysele sieltä, esim. Lappian facebooksivun kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872