Missä Naisasialooseri ja Älyn haamu on?

Nyyhh

Ikävä on, tulkaa juttelemaan

16

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m36.

Ei tietoa, mutta itse olen melko uusi palstalla, ja monin verran älykkäämpi, hauskempi, ja varakkaampi kuin kumpikaan noista. En tiedä miten kauan tällä palstalla viihdyn, saa nähdä. Mutta jos minun jutuilleni löytyy tilausta, niin voin toki kirjoittaa jotakin tänne. Aiheita voisi olla sijoitukset, salaliittoteoriat, terveys, asunto-asiat, matematiikka, fysiikka, tietotekniikka, informaatiotekniikka, kaikki käy, pohjasakka-ammatit, paskat työsuhteet ja palkat, älykkyystestit, Helsingin naiset jne.

• Muuten hyvä mutta

Tuollaisista "asiallisemmista" aiheista tehdyt ketjut tuppaavat häviämään täältä ylläpidon toimesta. Syytä on ihmetelty monesti.

• Joku sivusta

Senkus vaan ketjua pystyyn. Vai markkinointipuheko oli kyseessä ? ;-)

• bollock

Todisteita vaaditaan

ÄO?
        Kerro vitsi.
        Omaisuutesi arvo.

Tui tui bimbo!

• Neiti21.
        bollock kirjoitti:

Todisteita vaaditaan

ÄO?
        Kerro vitsi.
        Omaisuutesi arvo.

Minäkin olen uusi palstalla. Olen varmaan aika nuori tänne, mutta tehän tykkäätte nuorista neitsytnaisista.

ÄO: En ole mittauttanut, ei ole ollut tarvetta. Eikä se sitäpaitsi kerro mitään palstakelpoisuudesta. (Muistaakseni Älyn haamu on keskivertoa älykkäämpi Mensan testien mukaan.)

Kerro vitsi:

Kerrostalossa räjähtää päivällä pommi.

Mutta vain maahanmuuttaja ja ATM kuolevat. Miksi?

Koska suomalaisten vanhemmat ovat töissä ja lapset koulussa.

Omaisuutesi arvo:

Tällä hetkellä tilillä n. vajaa 150 euroa.

Kelpaanko palstalle?

• Kerrohan vielä
        Neiti21. kirjoitti:

Minäkin olen uusi palstalla. Olen varmaan aika nuori tänne, mutta tehän tykkäätte nuorista neitsytnaisista.

ÄO: En ole mittauttanut, ei ole ollut tarvetta. Eikä se sitäpaitsi kerro mitään palstakelpoisuudesta. (Muistaakseni Älyn haamu on keskivertoa älykkäämpi Mensan testien mukaan.)

Kerro vitsi:

Kerrostalossa räjähtää päivällä pommi.

Mutta vain maahanmuuttaja ja ATM kuolevat. Miksi?

Koska suomalaisten vanhemmat ovat töissä ja lapset koulussa.

Omaisuutesi arvo:

Tällä hetkellä tilillä n. vajaa 150 euroa.

Kelpaanko palstalle?

Monenko miehen käyttämä olet?

Oletko ruma/lihava tai yh?

• m36.
        bollock kirjoitti:

Todisteita vaaditaan

ÄO?
        Kerro vitsi.
        Omaisuutesi arvo.

"ÄO?"

No itse olen tehnyt erilaisia Mensan älykkyystestejä, ja kyllä ne menee yleensä yli sen 130. Huonona päivänä voi jäädä vähän alle. Olen varmaan älykkäämpi kuin 95-98% kaikista ihmisistä. Älyn haamu jää toiseksi.

"Kerro vitsi."
        Lääkärit ja terveysviranomaiset ovat yksi vitsi. Samoin poliitikot. Mitä Käteinen sanoi kun Suomelta loppui rahat? Nostetaan velkakattoa!

• .............
        m36. kirjoitti:

"ÄO?"

No itse olen tehnyt erilaisia Mensan älykkyystestejä, ja kyllä ne menee yleensä yli sen 130. Huonona päivänä voi jäädä vähän alle. Olen varmaan älykkäämpi kuin 95-98% kaikista ihmisistä. Älyn haamu jää toiseksi.

"Kerro vitsi."
        Lääkärit ja terveysviranomaiset ovat yksi vitsi. Samoin poliitikot. Mitä Käteinen sanoi kun Suomelta loppui rahat? Nostetaan velkakattoa!

"erilaisia Mensan älykkyystestejä" - tarkoitat varmaan jotain netin pilipalitestejä.

Joka tapauksessa Mensan palikkatesteillä leuhkivat eivät voi olla kovin fiksuja.

• m36.
        ............. kirjoitti:

"erilaisia Mensan älykkyystestejä" - tarkoitat varmaan jotain netin pilipalitestejä.

Joka tapauksessa Mensan palikkatesteillä leuhkivat eivät voi olla kovin fiksuja.

""erilaisia Mensan älykkyystestejä" - tarkoitat varmaan jotain netin pilipalitestejä."

No, eri maista löytyy erilaisia Mensan koetestejä. Esim. Mensa Finland, Mensa Sweden, Mensa Norway, jne. Ehdottomasti vaikein testi oli mielestäni Tanskan Mensan yhdistyksellä. Ruotsin Mensan testi taitaa olla helpoin.

"Joka tapauksessa Mensan palikkatesteillä leuhkivat eivät voi olla kovin fiksuja."

En leuhki, en itsekään ole sitä mieltä että Mensan testit ovat kovinkaan hyviä. Kokeile tehdä uudestaan joku testi, vaikket saa mitään palautetta tehtävistä erikseen että menikö oikein vai väärin - älykkyytesi saattaa silti nousta kohisten. Eli kyse on lähinnä siitä että parhaat pisteet saavat ovat hieman nopeampia ratkaisemaan tehtäviä kuin muut, mutta jos antaa vähän lisää aikaa, niin monet muutkin pystyvät ratkaisemaan lähes kaikki tehtävät.

Älykkyyttä on niin montaa eri lajia - eivätkä nuo kuviotestit kata kaikenlaisia älykkyyksiä. Lähinnä mittaavat raakaa suorituskykyä, että aivot toimivat ilman kitkaa.

• Me
      • Perskutarallaa!!

Huomasitkos Me kun tohtori Halla-ahoa (pers.) haastateltiin tänäänkin televisiossa? ;)))

• Kylmät väreet

Halla-aho on pelottava tyyppi. Pakko vaihtaa kanavaa aina kun se esiintyy.

• Onko se

Tohtori Viha?

• pelletrolli

Ihanko oikeasti te ikävöitte trollipellejä?

• kuningas_

Ne on SUPOn kuulusteluissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3870
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      344
      2997
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      10
      1906
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      771
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      761
    Aihe