Oletteko joutuneet työ tai koulukiusaajan kohteeksi.
Miten se alkoi, kauanko kesti ja miten Sinä selvisit siitä
Lehdessä oli otsikko "psykopaattia ei liikuta toisen ihmisen kärsimys".
Minusta tämä sopii hyvin myös kiusaajan kuvaan - vai sopiiko
Entäs onko työpaikkakiusaaja psykopaatti
2
126
Vastaukset
- Alkoholistin alainen
Kyllä vain. Esimieheni on pahasti alkoholisoitunut ja patologinen valehtelija. Mutta osa alaisista tietysti nuoleskelee häntä, koska vuosittaiset palkankorotukset hoituvat siten parhaiten. Sitten kun yhteisiä illanviettoja, tietysti löytyy työpaikalta sellaisia, jotka antaa hänen pussailla ja kähmiä. Mutta kyllä tällaisella valehtelijalla tulee joskus "palkan maksun aika" ja korkki jää lopullisesti auki.....
- ei nimimerkkiä
Minulle sattui taas esimiesryhmä joka teki päätökset kokouksissaan, työsopimuksessa toimin tuon ryhmän alaisuudessa. Mutta heti kohta eräs ryhmän jäsen alkoi vaatimaan minun tekevän toisin, siis vastoin ryhmän päätöksiä.
Eräs rahoittaja liittyi tämän vaatimuksiin. Näin minut yritettiin ja viimein onnistuttiin savustamaan ulos siitä firmasta.
Viimeinen oli siinä kun palkattiin kesälomatuuraaja samoihin töihin ja samalla palkalla. Mutta lomani aikana oli kuulemma tehty uusi päätös jossa tuuraajalle kuuluvat työt jäivätkin minulle - tosin päätöksessä ei ollut huomioitu, että joudun tekemään ylitöitä. Enkä saanut niistä korvausta.
Ylityöt onkin taas toinen juttu ja moni muu - pitkä tarina.
Mutta asia on vireillä ja tutkinnassa - esille on tullut monta yllätystä.
Suosittelen, että kiusattu ottaa asian selvitettäväksi, vaikeaa se on. Mullakin on meni vuosia ennenkuin ollaan tässä tilanteessa. Mutta vasta nyt nukun rauhallisesti - kyllä kannatti vaikka loppua ei vielä näy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770