Onko kukaan maistanut Lidlin savukalasäilykkeitä ?
Tuollaisia 190g kokoisia ja Petri merkkisiä säilykkeitä.
Tuli Lidlin tarjouskuvasto ja näyttivät herkullisen näköisiltä.
Meinasin kokeeksi ostaa muutaman purnukan, kun on nyt
tarjouksessa tällä viikolla 1€/kpl.
Lidlin savukalasäilyke ???
10
923
Vastaukset 10
- nipo nipo
Meneekö sulla kokonainen euro hukkaan jos et tykkääkkän ja pitääkö tästä alkaa tekemään maanlaajuinen galluppi ... järjen käyttö SALLITTU
- Rahna säkki
Ei kai tässä mistään eurosta ole kysymys, jos joku kyselee mielipiteitä kalasäilykkeestä.
Minä voisin ihan hyvin ostaa vaikka 50 000 tuollaista kalasäilykepurkkia.- Vanha kokki
Ja minä kun olen ymmärtänyt että sinä, Paavo Harvahammas, olet työtön ja keräilet pulloja.
- Paavo Harvahammas
Vanha kokki kirjoitti:
Ja minä kun olen ymmärtänyt että sinä, Paavo Harvahammas, olet työtön ja keräilet pulloja.
Pitää paikkansa.
Kirjoitinkin yllä olevan viestin lähinnä provoilumielessä.
- Ma(i)steri
Taitaa olla h..vetin pahaa ja suolaista savusilliä etikkaliemessä. En suosittele tai voi joku tykätäkin.
- kiiskiä ei
No onkos kukaan ostanut ja ihmetellyt mitä kalaa siinä on, tuskin kuitenkaan silliä. Saamani tiedon mukaan ihan suomalaisten puhdasvetisten järvien tuotteita.
- kakseuroo
Eikös nämä ole hyvin pitkälle makuasioita ja tuommosesta euron maksavasta töntsästä tehhään iso numero kun ei ole muutakaan tekemistä
- Ma(i)steri
Tarkistin silliä se on, ei oikein suomalaiseen makuun maustettua, mutta maistakaa. Kenellekään ei tule konkurssia. Pitkulainen ja litteä purkki.
- kalastaja eemeli
on muuten pirun hyvää
- Anshelm von Weltheim
Helvetin hyviä nämä. Lähimpänä verrokkina voisi olla Kuusamon savumuikkusäilyke, joka ei ole lähellekään yhtä hyvää ja on myös 5x kallimpaa. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202462Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401642Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531066- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk83760Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71728