Wrong Noodle Bar huijausta?

EiEnääNuudeleita

Eihän tota paikkaa nyt voi ihan ravintolaks sanoo, mutta mä oon tykänny käydä siellä satunnaisesti lounaalla kunnes pari päivää sitten ajattelin katsastaa wrongin nettisivuilta paljonko mun lemppariannoksessa (sesam nuudelit kanalla) on kaloreita. PIENESSÄ annoksessa on 1001KALORIA (ei siis kilojoulea, tiedän kyllä eron)!
Wrong nettisivujen "This is Wrong"- osiossa lukee näin; "Meiltä saat hyvää ja terveellistä ruokaa nopeasti ja laadukkaasti...Menumme keskittyy tasapainoon ruoan ravinnon ja maun kanssa. Meillä voit syödä kevyesti, mutta annoksia löytyy myös isompaan nälkään" Mun mielestä toi on kaukana terveellisestä, saati sitten KEVYESTÄ ruoasta.
Jos Mäkkärissä ottaa Bic Mac-aterian light limulla, kaloreita tulee n.830, eli siis se on huomattavasti vähäkalorisempaa, kun terveellisyyttään mainostavan Wrongin nuudelit, jotka sisältää n. puolet aikuisen ihmisen päivän kaloritarpeesta.
Ja siis noi KAIKKI PIENET nuudeliannokset sisältää yli 800kcal...

Tiedän että terveellisyys ei tarkota pelkästään kalorien määrää, mutta en mä ainakaan haluu heti lounaaks hotkasta tollasta kaloripommia!

Kertokaa mielipiteenne, tuliko tämä tieto jollenkin muulle yllätyksenä?? Asian voi tarkistaa osoitteesta http://www.wrong.fi/order/

8

3865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,smdg
    • EiEnääNuudeleita

Okei, no hyvä tietää :D Mä en kauheesti city lehtee lue, niin en tienny tosta.. Ja luultavasti ei ihan kaikki muutkaan :) Tosin eipä tätä oo vaivautunu lukemaan kun 19 ihmistä, nii ei taida ketään oikeen kiinnostaakaan :D mutta vastauksia odottelen kuitenkin vielä!
      Ja kiitos sinulle vastauksesta!

• kjhvkjhvjhvjh

"PIENESSÄ annoksessa on 1001KALORIA (ei siis kilojoulea, tiedän kyllä eron)! "
      Sitten tiedät varmaan, mikä ero on kalorilla (cal) ja kilokalorilla (kcal).

• EiEnääIdiootteja

Anteeks, mä ajattelin et kaikki ymmärtäis että tarkotan kalorilla kilokaloria.. Mut näköjään täällä on taas joku vatipää, joka ei ymmärrä :D 1 Kcal = 1000 cal...

• aweqdaq

Tarkoitat varmaan sitten myös metrillä kilometriä. Vatipää.

• huhhuh1

En oo käynyt pari vuoteen Wrong noodle barissa. Muistan kun pari vuotta sitten kävin ensimmäisen kerran, ruoka oli tosi hyvää.. Kävin eilen hakemassa sieltä nuudelit ja roskikseen meni.

• todella wrong

Kävin tänään ekaa ja vikaa kertaa. Kalorit ei kiinnosta mutta ruoka oli kehnointa mitä ikinä on eteen kannettu, mautonta ja pahaa samaan aikaan.

• luotetavalate
        todella wrong kirjoitti:

Kävin tänään ekaa ja vikaa kertaa. Kalorit ei kiinnosta mutta ruoka oli kehnointa mitä ikinä on eteen kannettu, mautonta ja pahaa samaan aikaan.

Pitäisi jo nimen kertovan eli "väärä nuudeli baari".

Sama kuin ostaisit "honest hongilta" osan tietokoneesi ja luottaisit laatuun.

Tosin oikeastaan kaikki maailmalla myytävä tavara on kiinalaisten tekemää ja pakkohan se on johonkin luottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1546
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1393
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1217
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      952
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe