1.Kerro mielestäsi hauska vitsi.
2. Koska sinua on viimeksi yritetty iskeä? Onnistuttiinko?
3. Koska viimeksi kävit mielenkiintoisen keskustelun? Mistä aiheesta?
4. Minkä julkkiksen olet viimeksi nähnyt livenä?
5. Miltä julkkiksilta ja koska viimeksi olet saanut nimikirjoituksen?
6. Mitä musiikkia olet viimeksi kuunnellut jonkun toisen kanssa?
7. Mikä viikonlopuissa on parasta?
Viikonlopun vaikeat
20
137
Vastaukset
- poliisi sai potkut pidätysvaikeuksien vuoksi
- tänään. Ei onistunut hänen puolelta edes seksin avulla.
- työnantajan moraalista, viimeksi tänään. Yksi työnantaja tarjosi työtä, palkka oli muuten kohdallaan, mutta siihen olisi sisältynyt 24/7 päivystys ilman korvausta. Jätin väliin ja hain koulutukseen.
- Naapurissa asuvan kirjalijan, eilen.
- Pedro Hietaselta
- Perjantaina
- työttömälle yks ja samaLiiton mukaan päivystyskorvaus on noin 100 euroa viikko.
Lisäksi mahdolliset ylityötunnit olisi korvattu tunti ylityötä = tunti vapaata ja päivystät.- liian hyvä sosturva?
runontaja kirjoitti:
Liiton mukaan päivystyskorvaus on noin 100 euroa viikko.
Lisäksi mahdolliset ylityötunnit olisi korvattu tunti ylityötä = tunti vapaata ja päivystät.Ihme työnvälttelyä. Juuri monte selosti samaa, jollain kovasti tekosyyltä kuulostavalta jutulta ei työt kelpaa.
liian hyvä sosturva? kirjoitti:
Ihme työnvälttelyä. Juuri monte selosti samaa, jollain kovasti tekosyyltä kuulostavalta jutulta ei työt kelpaa.
Ei, vaan joka kuukausi tekisi yli 400 euron ilmaistyötä. Päivystyksestä kuuluu maksaa korvaus ja itse olisin laittanut sen vetämään liiton kautta ja koska kyseiseen alaan mille arjous oli, olisi työnantajan helppo antaa potkut ja kun töntekijä saa potkut, hänen on haastettava työnantaja oikeuteen, jotta saisi työttömyyskorvauksen.
Toisekseen, haastattelussa sovimmen, että teemme oppisopimuksen ja hän perui sen ja sanoi palkan nousevan taitojen kehityessä. Osaan kuitenkin 80 % alan tietotaidoista ja palkka olisi ollut 1700 €/kk.
Toiseksi hain samaa alaa käsittelevään koulutukseen ja mikäli pääsen on myös työpaikka taattu ja alkupalkka on yli 2 000 euroa mahdolliset päivystys- ja muut korvaukset.
1.Kerro mielestäsi hauska vitsi. -nyt on iha pulttukeli
2. Koska sinua on viimeksi yritetty iskeä? Onnistuttiinko? -varmaan se oli -09, ei onnistuttu
3. Koska viimeksi kävit mielenkiintoisen keskustelun? Mistä aiheesta? -ei mul oo ollu tarvetta pitkiin keskusteluihin viime aikoina, eikä mun lähipiirilläkään oo ollu, joten en muista
4. Minkä julkkiksen olet viimeksi nähnyt livenä? -tänään näin Räikkösen, Latvalan, Loebin, Hirvosen ja Ogierin(ja muitakin kuskeja&karttureita)kosketusetäisyydeltä autossa istumassa.
5. Miltä julkkiksilta ja koska viimeksi olet saanut nimikirjoituksen? J-M Latvalalta otin kersoille nimmarit kesäkuun SM-rallissa.
6. Mitä musiikkia olet viimeksi kuunnellut jonkun toisen kanssa? -Vaimon kanssa kuunneltiin tänään radiosta autossa jotain dancemixiä
7. Mikä viikonlopuissa on parasta? -emmä tiedä, ehkä se, että se yleensä poikkeaa viikon arjesta aina jollain tavallaPlatosMorbidDust kirjoitti:
Jätkä oli ralleissa. Rattailiks? Vähän ylinopeutta edes?
Olin joo ralleissa. En kyllä ollu omalla autolla, eli en ajanu metriäkää. Enkä nähäny rallista mitää, ku olin vaan Jukojärvi 1&2:n maali-stopissa tarkistamassa aikoja. 17 tuntia työtä keskellä mettää ja sain neljä makkaraa palkaksi.
Kyllä mä oon aina tienny, että mulla on päässä vikaa, mutta että näin mielenvikainen ... Noh, kuukauden päästä taas ilmaistöihin.relaxed_eyes kirjoitti:
Olin joo ralleissa. En kyllä ollu omalla autolla, eli en ajanu metriäkää. Enkä nähäny rallista mitää, ku olin vaan Jukojärvi 1&2:n maali-stopissa tarkistamassa aikoja. 17 tuntia työtä keskellä mettää ja sain neljä makkaraa palkaksi.
Kyllä mä oon aina tienny, että mulla on päässä vikaa, mutta että näin mielenvikainen ... Noh, kuukauden päästä taas ilmaistöihin.No hitto, melkeen kuulostaa paskalta reissulta. Lehdistä kun ollaan saatu lukea, miten siellä oli prostituoituja mettätaipaleet täynnänsä ja muutakin yleistä holtittomuutta havaittavissa. Mutta jos ruokapalkalla pahimmat pysyy kurissa, niin hyvä.
PlatosMorbidDust kirjoitti:
No hitto, melkeen kuulostaa paskalta reissulta. Lehdistä kun ollaan saatu lukea, miten siellä oli prostituoituja mettätaipaleet täynnänsä ja muutakin yleistä holtittomuutta havaittavissa. Mutta jos ruokapalkalla pahimmat pysyy kurissa, niin hyvä.
Ei niitä huoria kyllä siellä mettässä näkyny. Virolaisia 500-700 sarjan pimppibemareita kyllä näkyi, jotta olisko huorat ollu sitte Jyväskyläs tienaamas.
paska reissu sinänsä, että oli mun eka kansainvälisen tason ralli jossa olin toimitsijana, niin oletin, että toimitsijoiden huolto pelaa vähintään yhtä hyvin kuin kansallisen tason kisoissa ja kyläkisoissa, mutta ei. Pienimmissäkin kyläkisoissa tuodaan eväät, syötävät ja juotavat, toimitsijoille perille, mutta tuolla ei. Itte haettiin pätkän startista(lähes 15 km:n päästä) makkarat tauolla ja ne saatiin jopa ilmaiseksi. Käsittämättömän huonoa kohtelua, vaikka AKK tekee Neste rallilla rahaa vaikka kuinka paljon.
Jos ens vuonna pyydetään sinne, nin kyllä varaan omia eväitä sen verran paljon, että ei varmasti lopu.
- HooliGun
En kerrro
Toukokuussa Thaimaassa. Onnistui.
Eilen. Siitä, voiko Breivikiä ymmärtää.
En muista.
-------
50 Centiä.
Seksi. 1.Kerro mielestäsi hauska vitsi. DAZU!
2. Koska sinua on viimeksi yritetty iskeä? Onnistuttiinko? EMMÄTIÄ- EN MÄ IKINÄ TAJUA TOLLASIA, PAITSI JOTAIN 2 VUOTTA MYÖHÄSSÄ.
3. Koska viimeksi kävit mielenkiintoisen keskustelun? Mistä aiheesta? TÄNÄÄN, ELÄMÄSTÄ YLEENSÄ, SÄÄSTÄ JA KAIKESTA.
4. Minkä julkkiksen olet viimeksi nähnyt livenä? EN TIEDÄ, EN HUOMIOI.
5. Miltä julkkiksilta ja koska viimeksi olet saanut nimikirjoituksen? EN KERÄÄ.
6. Mitä musiikkia olet viimeksi kuunnellut jonkun toisen kanssa? BLACK SABBATHIN EKAA.
7. Mikä viikonlopuissa on parasta? NO EIPÄ JUURI MIKÄÄN.
OLE HYVÄ!Palataan vitsien puolelle
Kalle hiipi vanhempien makuuhuoneeseen.
Seurattuaan hetken tapahtumia hän karjaisi: "Sillä lailla ! Ja minua kun
oltiin viemässä psykiatrille kun imin peukaloa!"1.Kerro mielestäsi hauska vitsi.
- En ole kyllä mikään hyvä vitsien kertoja, mutta tällainen naurattaa itseäni:
Neljä naimisissa olevaa miestä ovat kalassa. – Tunnin kuluttua käydään seuraavanlainen keskustelu:
Mies 1: ” Teillä ei ole aavistustakaan, mitä kaikkea tuli
luvattua, jotta pääsisin tänä viikonloppuna kalaan…
Lupasin vaimolle, että maalaan ensi viikonloppuna koko talon”
Mies 2: ” Tuo ei ole vielä mitään.
Minun oli luvattava rakentaa uusi
terassi valokatteella”
Mies 3: ” Älkää valittako pienistä.
Minun oli luvattava asentaa
täysin uusi keittiö laitteineen.”
Mies 4 ei puhu mitään, jolloin mies 1 hänelle: ” Ja sinä et ole sanonut sanaakaan mitä olet
luvannut tehdä tämän viikonlopun takia!
Et kai vain yritä väittää, ettet ole
luvannut yhtään mitään?”
Mies 1: ” Laitoin herätyskelloni soimaan klo 5.30
ja kun se soi, kuiskasin vaimoni
korvaan ….
Kalaan vai seksiä ?
ja hän vastasi:
Pukeudu sitten
lämpimästi !!!
2. Koska sinua on viimeksi yritetty iskeä? Onnistuttiinko? - En muista. - Ilmeisesti ei ;)
3. Koska viimeksi kävit mielenkiintoisen keskustelun? Mistä aiheesta? - Tänä iltana. - Viron kielen ja suomen kielen erot
4. Minkä julkkiksen olet viimeksi nähnyt livenä? - öh... Martti Syrjä
5. Miltä julkkiksilta ja koska viimeksi olet saanut nimikirjoituksen? - Olisiko ollut Topi Sorsakoskelta muutamia vuosia sitten ? En juuri kerää nimmareita.
6. Mitä musiikkia olet viimeksi kuunnellut jonkun toisen kanssa? - Burleski- elokuvan musiikkia
7. Mikä viikonlopuissa on parasta? - Se, ettei työt rajoita vapaa-aikaa ;)1.Kerro mielestäsi hauska vitsi. - Joku blondi vitsi..mut en jaksakkaan..
2. Koska sinua on viimeksi yritetty iskeä? Onnistuttiinko? - En ole havainnut...
3. Koska viimeksi kävit mielenkiintoisen keskustelun? Mistä aiheesta? - Eilen..en kerro..
4. Minkä julkkiksen olet viimeksi nähnyt livenä? - En muista..
5. Miltä julkkiksilta ja koska viimeksi olet saanut nimikirjoituksen? - En kerää nimikirjoituksia..
6. Mitä musiikkia olet viimeksi kuunnellut jonkun toisen kanssa? - Satriani..
7. Mikä viikonlopuissa on parasta? - Perhe koossa koko päivän la-su..1.Kerro mielestäsi hauska vitsi.
Hmmm... Miten saa basistin hyvin, hyvin vihaiseksi? Laittaa yhden kielen epävireeseen, eikä kerro minkä.
En muista. Juhannusaattona kai. Ei natsannut.
En muista. Tulee niitä käyty aina silloin tälloin aiheesta kuin aiheesta.
Ööö... En muista. Ainiinjoo... Brian Setzerin keikalla tuli käytyä ja nähtyä se siellä vähän matkan päässä lavalla...
En ole ikinä pyytänyt yhdeltäkään julkkikselta nimmaria. En edes harkinnut sellaista.
No se Brian Setzerin keikka. Tyyppi muuten Rokkaa edelleen Mahtavasti...
Herätyskellottomuus.1. Kaksi vampyyrilepakkoa lenteli luolassa, miettien verta ja siitä tietenkin puhuen, kun ei ollut aikoihin saanut. Toinen päätti lähteä tiedustelulennolle. Eikä aikaakaan, kun tiedustelija palasi, naama yltäänsä veressä. "Vau! Mitä tapahtu?! Kerro kerro !" "No näeksä ton kylän?" tiedustelija kysyi siivellään kylän suuntaan räpyttäen. "Joo joo !!!" Toinen vastasi veren kiihko äänessään. "Näetkö ton hevostallin tossa kylän laidalla?". "Joo joo!". "No minä en nähnyt..."
2. En tiedä, varmaan mennyt ohi kun olen sen verran sokea... No en muista.
3. No jaa... Ei nyt tule erityistä mieleen...
4. En muista
5. En keltään en
6. Hmm... Röllin Vaarallista elämää lasten kanssa töissä.
7. Vapaa-aika. Yleensä. No ensi vkl on töitä... Mutta yleensä vapaa-aika...- miepä vainen
1.Kerro mielestäsi hauska vitsi. En osaa.
2. Koska sinua on viimeksi yritetty iskeä? Onnistuttiinko? 09 ja joo
3. Koska viimeksi kävit mielenkiintoisen keskustelun? Mistä aiheesta? Eilen, julkishallinnosta
4. Minkä julkkiksen olet viimeksi nähnyt livenä? Tiedostaen Juicen, kuulemma on tullut vastaan muitakin, mutten ikinä nää mitään.
5. Miltä julkkiksilta ja koska viimeksi olet saanut nimikirjoituksen? Marja-Liisa Hämäläiseltä
6. Mitä musiikkia olet viimeksi kuunnellut jonkun toisen kanssa? Poika saunoo
7. Mikä viikonlopuissa on parasta? Ihan sama 1.Kerro mielestäsi hauska vitsi. Ei ossaa. Mutta tällanen keskustelu nauratti itseä ja ulkopuolisia pe-illalla: (työ)kaveri: Sinä "y.b" olet Suomen älykkäin, kaunein ja lahjakkain *piip* (mun ammatti). Minä: Ja sun rahat rupee olemaan lopussa?" (työ)kaveri: Mistäs arvasit? :D
2. Koska sinua on viimeksi yritetty iskeä? Onnistuttiinko? pe-la yönä. No ee.
3. Koska viimeksi kävit mielenkiintoisen keskustelun? Mistä aiheesta? pe-la-yönä, neljän tunnin jubailu. Aiheesta ihmisen elämän käännekohdat yms.
4. Minkä julkkiksen olet viimeksi nähnyt livenä? Kohdan 3 -tyypin ja 2 suomalaista, tv.stä tuttua naisnäyttelijää.
5. Miltä julkkiksilta ja koska viimeksi olet saanut nimikirjoituksen? 14vuotiaana Dingon jäseniltä
6. Mitä musiikkia olet viimeksi kuunnellut jonkun toisen kanssa? En oikein muista sitä bändiä.. Mutta varmuudella porukan kanssa Kasevaa alkuillalla vinyyliltä. Vähän liikaakin..
7. Mikä viikonlopuissa on parasta? Tänä viikonloppuna kävely kesäyössä paljain varpain asfaltilla hyvässä seurassa.- faaaaaak
Viikonloput on sinkulle perseestä. Kaikki omissa menoissaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5171580- 641176
- 61862
- 62861
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18837Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101766- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691