Hyvat ystavat,
muistan joskus ennen muinoin tuollaisissa metalliputkiloissa oli sellainen "avaimentyylinen" kapistus, jota kiertamalla putkilo tyhjeni siististi ja suurin piirtein viimeista pisaraa myoten. Onko tietoa, mista niita voi ostaa ja mika sellainen apuvalinen ylipaataan on nimeltaan, etta voisi vaikka netista etsia. Kiitos etukateen vastauksista!!
juustolevite-, sinappi- ym. putkilot
4
276
Vastaukset
- romkräm
Muistan kyllä sen prässärin ja oisin itekin kiinnostunut saamaan. Ei taida olla enää myynnissä, pitäskö kysyä fexix / abbalta ? Jos niillä ois vielä jossain "arkistossa" niitä
- Kallen kaviaari
Jatkanpa siis metsastysta. Yksi tuttava sanoo loytaneensa sellaisen tavallisesta ruokakaupasta (ei muista mista) pakattuna pahviin ja muoviin. En kylla ole loytanyt! Ilmoittelen taalla jos onnistaa!!
- romkräm
Kallen kaviaari kirjoitti:
Jatkanpa siis metsastysta. Yksi tuttava sanoo loytaneensa sellaisen tavallisesta ruokakaupasta (ei muista mista) pakattuna pahviin ja muoviin. En kylla ole loytanyt! Ilmoittelen taalla jos onnistaa!!
Hyvä, kiitos sulle.
Pistäydyin tuossa kirpparilla ja samalla tsiigailin oisko jossain roipelaatikossa, vaan eipäs näkynyt.
Samanlaisen rullaajan voisivat kehitellä myös hammastahnaan, heh !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473302
- 1003230
- 1992463
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312318- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171723- 201656
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51629- 1801624