Eli oon 57kg ja 165.5cm joten kuinka pienellä ponilla saisin mielestänne mennä?? Pliis vastailkaa!!
Vastaukset 5
- maybeeeeeeee
Pituutesi puolesta ehkä 140cm eteenpäin olisi ihan okei. Jos ratsastat pienillä ryhtisi huononee ja istunta sitä myötä.
- horses<3
Olen samaa mieltä :) tai kyllä varmaan pystyisit mennä pienemmilläkin, mutta riippuu esim. siitä, yltääkö sinulla pienen ponin selässä jalat maahan. ja on se ponillekkin aika harmittavaa, jos joku todella pitkä ratsastaa sillä. Joten susittelen min. noin 140 cm (:
- tiedoton.
mut siis enks sit vois mennä sellasella vahvarakenteisella 135cm ponilla?
- tynski
periaatteessa joo mutta,mielellään sellaisella ponilla jolla ei ole enää kasvu vaihe päällä,eli yli 5-6 vuotialla. :)
- poniratsastaja
Kyllä voit myös mennä 130-135cm poneilla. Ite oon 167cm ja 61kg ja ratsastan lähes päivittäin 135cm issikalla, (tosin ei ole poni). Voit mennä silti hyvinkin tietyillä poneilla kuten welshillä tai connemaralla ym. Ite meen lähes päivttäin connemaralla joka on 133cm. Hyvin hento rakenteisellaponeilla ei kannata mennä ja niinkuin mainittukin mielellään sellaisella jolla ei ole enää kasvuvaihe päällä eli rodusta riippuen 5-7 vuotiailla. Mutta pituuteen nähden itsekin pidän yleisenä rajana noin 135-140cm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527