Olen kohta 15 vuotta sauvarullaluistelua harrastanut aktiivikuntoilija, muutamiin maratoneihin ja kilpailuihinkin osallistunut. Olen käytännössä itseoppinut vanhalta jääluistelu/hiihtopohjalta. Perustekniikka, kunto ja vauhti tulosten perusteella varmaan melko hyvä sekä sauvojen kanssa että ilman mutta varmaan tekniikkaa parantamalla voi saada rutkasti vauhtia lisää. Mutta esim. tuplapotkua en osaa. Olen yrittänyt kehittää tekniikkaani katselemalla huippuluistelijoita katselemalla mutta tuntuu siltä että kaikkea ei ihan itse opiskelemalla voi oppia.
Kysymykseni on siis se, mistä voisin saada valmennusta ja oppia! Onko tiedossa joitain kursseja tai kokeneita yksityisvalmentajia (PK-seudulla) joilta voisi saada lisäoppia?
Ymmärrän sen että luistelutekniikka ilman sauvoja on kaiken perusta, joten sitä olen sellaisenaankin halukas kehittämään. Esim. tänään vedin lenkin ilman sauvoja ja yritin miettiä miten oikeasti saan voiman tuotettua oikein
PS. Olisipa muuten kaikkialla sileä asfaltti; tuntuu siltä että vasta sileällä voi keskittyä tekniikkaan kunnolla!
Mistä valmennusta (sauva)rullaluisteluun?
6
257
Vastaukset
- mukana koulussa
Tuolta Luisteluliiton sivuilta löytyy ainakin linkki rullakouluun, jonka järjestäjinä on kaksi pääkaupunkiseurun rullaluisteluseuraa. Kannattaa aloittaa sieltä.
Maratonkoulu on pelkkää tekniikkaa, ilman sauvoja.
http://www.luisteluliitto.fi/?x43=1097464
Sitä alussa luuli, että osaa luistella. Nyt on huomannut, että sitä opettelee luistelemaan. Vauhti on kasvanut. Ja sitä tuplaa ei sitten vaan millään opi, jollei se perusluistelu ole kunnossa.- Rollin´rollin´rollin
Kiitos tiedosta!
Ilmeisesti seurojen kautta voi saada oppia. Pitää otta yhteys niihin!
- miten..
nyättäkäää nyt se tuplapotku
- EK:
Katso Northshore inline Maraton sivuilta.
- jj
http://www.youtube.com/user/95CuiwasieniPictures?blend=1&ob=5
Tossa sitä sauvarullaluistelua löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947