NORKRILL kapselit ravintolisä

Höynäytetty

Kannattaa varoa sopimusta Norkrill-tuotteista ( omega 3 kapseleita). Saat kadulla yhden paketin mukaasi, joka laskutetaan seuraavassa lähetyksessä.

Vaikka peruuttaisit tilaussopimuksen ajoissa (ennen 10 päivää ilmoitettua seuraavaa lähetysaikaa) sinulle lähetetään joka tapauksessa postissa uusi pakkaus laskulla, jossa todetaan seuraavan lähetyksen tulevan 8 viikon kuluttua.

Laskutus on siirretty Svea-rahoitukselle, joten joudut taistelemaan sekä the Norwegian Krill Company Oy:n kanssa, että Svea Rahoituksen kanssa samasta asiasta.

9

717

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen höynäytetty!

Totta puhut. Kadulla tehty suusanallinen sopimus on ihan toista kuin mitä paperilla lukee. Huijausta! Myyjä laittaa ruksin kohtaan ´olen ymmärtänyt tilaussopimuksen .... Tilaussopimus paljastuu kotona. Kuka nyt kadulla lukemaan suurennuslasin kanssa.

Minulle piti tulla toinen lähetys 1 kuukauden kuluttua (on laitettu sopimukseen!) Se tuli 2 viikon kuluttua ja todellakin laskutettiin myös ´heti mukaan annetusta tutustumispaketista´. VAROKAA!

• Kolmas höynäytetty

Varokaa tosiaan.. tämä on tosiaan niin huijausta : tämä on näyte ja sitä ei tarvitse maksaa.. !!!!! mutta lasku todella tulee perässä ja ovat vielä erittäin töykeitä puhelimessa kun selvität asiaa.

• HKI N28

Pakko tulla tyytyväisenä asiakkaana kertoon omat hyvät kokemukset ja tosiasiat teidän ihme vauhkoomisesta!

Mutta tosiaan se paketti mikä annetaan heti mukaan kuuluu kauppaan mukaan, mutta annetaan tosiaan heti mukaasi, että pääsee heti syömään ettei tarvitse postissa sitä odotella. Ja sopimuksessa tosiaan lukee, että asiakas saa heti ensimmäisen paketin mukaansa. Ehkä te itse saatte sen kuvan että ilmanen ja näyte vaikka selvästi sanotaan et tosiaan heti saa mukaan niin pääse syömään ja 2 kotiin! Niin monta kertaa törmännyt Helsingissä myyjiin ja mennyt juttelemaan kun mukavia tyyppejä kun ovat nuoria ja sosiaalisia kavereita ja he kertoivat välillä turhautumista siitä, että millasia asiakkaat todella ovat! Luulevat, että ilmaisia kun saa heti mukaan ja haukkuu myöhemmin kun sattuu löytäämään he ja huutaan kun tulee 2 kotiin ja lasku......
      Ja muuten missä vaiheessa siinä sanotaan että se on ilmainen? Ei missään? Mikä siinä on ongelma? Kaksi tulee tosiaan n. 2vko kuluessa ja lasku liitteenä. Sen voi maksaa osissa. Minä maksoin 3. erässä sen. Puolen vuoden syönnin jälkeen soitin sinne jo KUUKAUTTA ennen ja sanoin etten halua enään jatkaa tilausta ja sieltä sanottiin, että selvä seuraavaa ei tule. Ajoissa kuin ilmoittaa niin ei ongelmia.

Ja tosiaan myyjät sanovat aivan selkeesti, että 6kk pakettitarjous ja vähän reilu kymppi kuussa eli kokonaishinta vähä alle 70€. Se vähän reilu 10€/kk on vaan vertailu KUUKAUTTA KOHDEN ja toteamus, että vähä reilu 10€ ei ole paljon omaan terveyteen. Helposti semmonen summa menee päivässä. Eikö? Minä ainakin ajattelin et hei hyvä juttu todella edullinen ja ei ole paha hinta. Apteekissa maksoin melkein puolet enemmän RedOmegasta mitä söin ennen Norkrilliä. Ja tohon, että ette kai te tosiaan oo niin tyhmiä, että luulette että saatte reilulla kymmenellä eurolla 6kk omegat? Nehän ovat todella kalliita apteekissa ja yleisesti.

Mutta sitä tosiaan ihmettelen että minkä ihmeen takia te allekirjoitatte sopimuksen lukematta sitä?!?! Minä kun kyseisen kaupan tein niin luin sopimuslapun jossa oli ihan selkeästi että 6kk kokonaishinta se vähän alle 70€ ja tilauksen voi lopettaa ennen 10 pv mutta järkevä se on aikasemmin lopettaa kun tietää jo ettei halua jatkaa niin miksi tehä se viiime tingassa. Mutta tosiaan jos ostatte asuntoo, tai teette kuntosalisopimusta sun muita niin et sinä niitä voi allekirjottaa herjanjumala jos sää ET LUE SOPIMUSTA? Tolla tyylillä teitä huijataan oikeesti ku ette keskity siihen koko hommaan!

Kokemuksen kautta voin sanoa että ihan niin asiat järjesty mitä sopimuksessa luki tuote oli erinomainen ja auttoi todella nivelvaivoihin jota munulla on raskaan työtakia ja hiukset kasvoi hurjaa vauhtia mikä todella oli mukava sekä huomasin että pysyi paljon virkeänä.

"Kuka nyt kadulla lukemaan suurennuslasin kanssa."
      - No et varmaan sinä? ihan normaalin kokoista tekstiä muistaakseni oli ja erittäin selkeästi selitetty tilaus. Ja tosiaan kyllä munkin lapussa oli laitettu ruksi että ymmärretty, mutta kyllä minä sen sitten luinkin läpi.

P.S Suositellen itse tosiaan Norkrilliä, koska on edullinen verrattuna muihin vastaaviin krilliöljyihin mitä olen kokeillut. Todella hyvä vatsalle ja vaikutukset puolen vuoden jälkeen huomattavat. Itse söisin mutta joudun olkapääleikkaukseen minkä takia en viitsi syödä mutta sitten varmasti uudestaan kun leikkaus ohi.

• Minä tommi

Sopivasti tuli esiin tääkin!
        Haha hyvä juttu tosiaan minkä kirjoitit! :D Itse samaa mieltä, että ei mitään ongelmia jos lukee sopimuslapun. Myös minä niin tein!
        Toivottavasti joku huijaisi noita viä oikeen kunnolla kun ei lue sopimusta minkä allerkirjottaaa!! heh!

• kusetettu..

Täyttä kusetusta koko homma! Mihinkään ei kuulemma sitoutunut ja tietojen täyttö on vain "muodollisuus". Aivan täyttä paskaa tällaiset kusetusfirmat ja aiheuttavat lukuisille ihmisille suuria rahavaikeuksia, koska tilauksen (jota ei ole edes tahtonut!) peruuttaminen kokonaan on miltei mahdotonta. Ihme juttu saatana että tällainen toiminta on edes laillista!

• nou tänks

Omega 3 on huijausta. Vasta sanottiin, ettei sillä olekaan sellaisia terveysvaikutuksia kun on annettu uskoa. Ihmiset ostaa silti kun on saatu aivopestyä.

• nou tänks

• Ihme kommentointia..

• lioihjoong

Ravintolisät on vauhdilla tuputettu markkinoille, joka on johtanut siihen että mediakuuliaiset kansalaiset ostavat niitä enemmän kuin koskaan aikaisemmin.

Ei vielä voida tietää kaikkien ravintolisien vaikutuksia pitkässä juoksussa.

http://www.omakeho.org/ravintolisat/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3621
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1678
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1493
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1310
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      981
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      913
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      243
      905
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      889
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      67
      872
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      839
    Aihe