uusavuton broilerinkoipien kans

KOKKipulsassa

Tarttis tehä 4 kpl marinoituja broilerinkoipia uuniss.. Olisi parsakaalia ja miniporkkanoi mitkävoisin tehä kai samalla,. Miten kannattas valmistaa , tulisko parasta jos kaiken heittäis vuokaan 175-200 astet ja tunti, entä miten vesi ja muut härpäkkeet.. Ajattelin heittää sivellel sen vuoan oliiviöljyl , sit vihannekset pohjalle , kanat kans ku ei niitä vihanneksia paljon oo .. kanat öljytä kans , mut kuinka paljo vettä sin vuokaa .. auttakaas apinaa kiitos , on muute kiiru

5

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 54

      Tuo on tyypillistä mökkiruokaa, mikä tyrkätään uuniin, kun mennään pihahommiin, en vähättele mitenkään, erittäin hyvää siitä saa. Olen tehnyt siten, että pistän laakeaan vuokaan riisit pohjalle, maustan ne soijalla, kanafondilla ja currylla Sitten päälle marinoidun koivet. Vettä ja oliiviöljyä sen verran riisen sekaan, että eivät kuivu. Öljyn olen laittanut nesteen joukkoon. Vihanneksiahan uuniin voi lykätä mitä vaan, parhaiten tuossa valmistelmassa toimivat esikypsytetyt.

      Katso se nesteen tarve sen mukaan, mitä laitat riisiä. Pakkauksissa on yleensä hyvät ohjeet nesteen tarpeeesta per riisidesi. Varmasti onnistut, kana on aina hyvää ja kevyttä. Hyvää ruokahalua!

    • yksinkertaista

      Ohje : otat veitsen, avaat sen koipirasian, kumoat rasian sisällön uunipellille ja tyrkkäät uuniin 200 astetta. Tunnin päästä on valmista, keität vaikka potut lisäksi. Siihen mitään hienosteluja tarvita....

    • sienimies69
    • täpä

      Helpoin tapa on laittaa sulanut/pakastetut koivet uunipaistopussiin ja pussi uunipelille tai matala reunaiseen uunivuokaan.

      Vihannekset laittaisin eri uunipussiin ja ripaus suolaa ja hiukan öljyä sekaan.

      Jos kysymyksesä olisikin lihaköntsä, vihannekset voisi laittaa samaan pussiin.

      • 20

        Miksi Suomessa tehdaan melkein kaikki ruoka uunissa? Etteko osaa pannulla paistaa? Tulee valmista paljon nopeammin eika kanankoivet kuivu. Keittiokin pysyy viileampana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe