Millasia täytteitä laitatte pizzoihinne kun teette jotain vähän tulisempia tai mausteisempia? Itellä mielikuvitus loppuu suunnilleen tabascoon ja jalapenoviipaleisiin. Mielellään jotain helpommin saatavia aineksia, ettei tarvi ite alkaa kasvattaan chilejä...
Tulisempi pizza?
8
628
Vastaukset
- Pitsaaaaaaa
osta pepperonia mexicana kastiketta. Ja onhan niitä semmosia tosi tulisia kastikkeita, varmasti löydät kaupasta.
- elliivo
Salsakastikkeet. Itse olen käyttänyt Rainbow keltakorkkista eli mediumia.
Tai sitten chilitonnikalaa. - 890809890
Osta Piri-Piriä. Sellainen pienehkö lasipurkki, joka maksaa pari euroa. On mukavan tulinen. Saa ihan kaikista marketeista.
- piri-piriä
kuuleppas jannu,nyt älä siinä tuota,kuka sitä nyt amfetamiinia laittais pitsaan. ai nythän mä vasta hogasin et eihän sitä kukaan laittais vitamiinia pitsaan ,hyvinkin pitkälti.jannu tonkii nyt vaan ne kaapit ja laittaa siihen pitsaan,hyvinkin pitkälti, chiliä pitkälti,cayennepippuria lyhyelti,habaneroa pitkälti,ja muurahaishappoa hituselti joka lisääpi poltetta suussa hyvinkin pitkälti.
- Piri-Piri
Jos piri-piriä huumeeksi väität... niin olet todella hukassa. Mene vaikka grillille ja pyydä hampparis väliin piri-piriä niin varmasti löytyy! Ota selvää ennenkuin vastaat!
- nimimerkki10
Tuota onkin menestyksellä laitettu: http://www.poppamies.fi/product_info.php?cPath=46&products_id=502
- kuunnelkaa..
Ei mitään nagaa kannata ensimmäisenä kokeilla. Osta se piri-piri lähi-sokoksesta. Se ei kuitenkaan ole järjettömän tulinen.
Itse kyllästyin noihin jalapenoihin, joita on mm. kebabbien välissä. Ne eivät ole tarpeeksi tulisia, ainostaan suolaisia. Mutta piri-piri korvaa tämän mukavasti.
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=837.0;wap2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain917703Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1313083- 1591966
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha751747Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1311589Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1781540- 1321212
- 80904
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko50834- 53794