Millasia täytteitä laitatte pizzoihinne kun teette jotain vähän tulisempia tai mausteisempia? Itellä mielikuvitus loppuu suunnilleen tabascoon ja jalapenoviipaleisiin. Mielellään jotain helpommin saatavia aineksia, ettei tarvi ite alkaa kasvattaan chilejä...
Tulisempi pizza?
8
499
Vastaukset
- Pitsaaaaaaa
osta pepperonia mexicana kastiketta. Ja onhan niitä semmosia tosi tulisia kastikkeita, varmasti löydät kaupasta.
- elliivo
Salsakastikkeet. Itse olen käyttänyt Rainbow keltakorkkista eli mediumia.
Tai sitten chilitonnikalaa. - 890809890
Osta Piri-Piriä. Sellainen pienehkö lasipurkki, joka maksaa pari euroa. On mukavan tulinen. Saa ihan kaikista marketeista.
- piri-piriä
kuuleppas jannu,nyt älä siinä tuota,kuka sitä nyt amfetamiinia laittais pitsaan. ai nythän mä vasta hogasin et eihän sitä kukaan laittais vitamiinia pitsaan ,hyvinkin pitkälti.jannu tonkii nyt vaan ne kaapit ja laittaa siihen pitsaan,hyvinkin pitkälti, chiliä pitkälti,cayennepippuria lyhyelti,habaneroa pitkälti,ja muurahaishappoa hituselti joka lisääpi poltetta suussa hyvinkin pitkälti.
- Piri-Piri
Jos piri-piriä huumeeksi väität... niin olet todella hukassa. Mene vaikka grillille ja pyydä hampparis väliin piri-piriä niin varmasti löytyy! Ota selvää ennenkuin vastaat!
- nimimerkki10
Tuota onkin menestyksellä laitettu: http://www.poppamies.fi/product_info.php?cPath=46&products_id=502
- kuunnelkaa..
Ei mitään nagaa kannata ensimmäisenä kokeilla. Osta se piri-piri lähi-sokoksesta. Se ei kuitenkaan ole järjettömän tulinen.
Itse kyllästyin noihin jalapenoihin, joita on mm. kebabbien välissä. Ne eivät ole tarpeeksi tulisia, ainostaan suolaisia. Mutta piri-piri korvaa tämän mukavasti.
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=837.0;wap2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875