irtareita, suklaata ja pullaa. Kakka meni sellaiseksi vedeksi että vaikea pitää sisällä, vuotaa pepusta housuisin. Menikö joku sisäelin rikki? Mutsi aina sanoi että ei saa syödä liikaa karkkia ettei tule kipeäksi, olisi vissiin pitänyt uskoa :/
Söin pari päivää putkeen
6
254
Vastaukset
- rrripuli
Hahaa, tuttu juttu minullekin.. ;) Jos normaaliruokavalio on rasvaton ja suht' terveellinen, niin jo toki masu menee sekaisin, jos sinne sitten yhtäkkiä tunkee suklaatia, pullaa ym..
Mulla on joskus ollut oikein KUNNON ripulit suklaamässäyksen jälkeen!!!! Ihan oikeasti, hurja määrä sellaista velliä tuli.. :(
En silti aio luopua herkuista! - pampers.
Latenruokapalsta on täällä ihan erikseen. Siellä tädit neuvoo mitä vaippaa kannattaa käyttää.
- ----.'
No ei siihen mitään pampperia tarvita jos aikusella miehellä on ripuli. Onhan niitä alapääsuihkuja monissa vessoissa. Siinä vaan suihkuttelee. jos on ripuli tullunna.
- Auttavainen Suoli24
Hyvä kysymys ja tässä tulee vastaus:
Sinulla ei ole mitään hätää, ellei perseesi sitten satu olemaan tämän näköinen:
http://aijaa.com/v.php?i=003348326823.jpg- kyvywä
yöks mikä kuva. :(
onko noi rekkamiehen pastilleja noissa karvoissa?
H - Y - I !!!!!
- voivoisentään
Jos aloittaja nyt sattuu olemaan tosissaan, niin voin vihjata, että seuraa vähän, miten suolistosi suhtautuu maitotuotteisiin. Jos söit paljon maitosuklaata, niin niissä on maitojauheen lisäksi halvemmissa suklaissa myös heraa, jossa on paljon laktoosia. Ja voithan kokeilla, tuleeko sama reaktio jos syöt tummaa suklaata. Vaikka kohtuus kaikessa! Muista syödä myös ruokaa, ja makeisia sitten lauantaisin tai vain jälkiruoaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2605236Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204251- 604131
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363647- 513630
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413425Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv242782Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232536
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo652417