Mistäköhän syystä oululaiset eivät juurikaan ole raportteja kirjoitelleet?
http://www.sajl.org/selaus/otteluohjelma.php?sarja=1&kausi=2011
Oulun otteluraportit??
13
181
Vastaukset
- lisää mustetta
Niillä on kynästä muste loppu.
- joku kusee nilkoille
- 6+19
Varmaan samasta syystä ku Venäjällä on Karjala.
- Mannergeimi
Northern Lights soti Jatkosodassa liittoutuneiden puolella?
- ggghhhggg
Kyllähän tuo koko ennakko/raportti on kaikille seuroille aikamoista pakkopullaa. Mielestäni tuo pakko liiton suuntaan pitäisi lopettaa koska sieltä joku palkollinen joutaa kyllä ne tekemään kootusti. Siinäkin sitten nähdään millä seuralla oikeasti on hinkua tiedottaa ja ketkä tiedottavat vain sen pakollisen.
- paskanhajua
Voi perseensuti teitä vitun ääliöitä täällä. Seurat (Porvoo, Lappeenranta, Oulu, Seinäjoki, Helsinki*2, Turku ja Jyväskylä) ovat ITSE nämä "pakkopullat" laatineet.
Tämä teidän ääliöiden "Liitto" ei ole näitä pakkoja laatinut. Jos seurat, siis ry:t ympäri Suomea, päättävät että Vaahteramaljan voittaja arvotaan pelaamisen sijaan, niin tapahtuu. Ei sitä "Liitto" päätä vaan vitun seurat syys- ja kevät kokouksissa.
vitun ääliöt.- qwertyyuii
Varo Roope, ettet saa paskahalvausta...
- dsgsdfgsd
Itseasiassa siinä on nyt muutama muukin joukkue kuin nuo mainitsemasi päättämässä. Viisi ykkösen ja 15 kakkosen jengiä. Ei pidä unohtaa että periaatteessa suurin päätäntävalta on ihan jossain muualla kuin vaahterassa. Ihan sama mitä vaahteran seurat haluavat että vaahterassa tapahtuu, divariseurat voi sen äänestää nurin kokouksissa - vituttaako?
- 13+19
dsgsdfgsd kirjoitti:
Itseasiassa siinä on nyt muutama muukin joukkue kuin nuo mainitsemasi päättämässä. Viisi ykkösen ja 15 kakkosen jengiä. Ei pidä unohtaa että periaatteessa suurin päätäntävalta on ihan jossain muualla kuin vaahterassa. Ihan sama mitä vaahteran seurat haluavat että vaahterassa tapahtuu, divariseurat voi sen äänestää nurin kokouksissa - vituttaako?
Niin voi, mutta kun näin ei tehdä. Tosiasiassa päätösvalta on vaahteraliigaseuroilla Vaahteraliigaa koskevissa asioissa. Vituttaako?
- 19+12
13+19 kirjoitti:
Niin voi, mutta kun näin ei tehdä. Tosiasiassa päätösvalta on vaahteraliigaseuroilla Vaahteraliigaa koskevissa asioissa. Vituttaako?
Ei muuten pidä paikkaansa. Jokaisella seuralla riippumatta sarjatasosta on yhtä monta ääntä siellä liittokokouksessa, joka on päättävä elin lajissa.
Ymmärrän että sua vituttaa se mutta joskus on vain kohdattava tosiasiat. - 8+9
19+12 kirjoitti:
Ei muuten pidä paikkaansa. Jokaisella seuralla riippumatta sarjatasosta on yhtä monta ääntä siellä liittokokouksessa, joka on päättävä elin lajissa.
Ymmärrän että sua vituttaa se mutta joskus on vain kohdattava tosiasiat.Niin, mutta kun sä et selvästi oo koskaan ollu siellä liittokokouksessa. Siellä nimittäin on yhteisymmärrys siitä, että eri sarjatasojen seurat ei puutu toisiaan koskeviin päätöksiin. Eli sä et nyt vaan tiedä tästä asiasta mitään. Vituttaako?
- 12+10
8+9 kirjoitti:
Niin, mutta kun sä et selvästi oo koskaan ollu siellä liittokokouksessa. Siellä nimittäin on yhteisymmärrys siitä, että eri sarjatasojen seurat ei puutu toisiaan koskeviin päätöksiin. Eli sä et nyt vaan tiedä tästä asiasta mitään. Vituttaako?
Olen ollut, useanakin vuotena, viimeksi 2010 Mikkelissä ja tulen jatkossakin olemaan läsnä. Eiköhän me taas törmätä siellä kokouksissa ensi marras-joukukuussa jos vain pääset itse mukaan, Mutta sinua taitaa vituttaa kun et tiedä kuka täällä päässä kirjottelee. Vituttaako nyt?
- 4+8
12+10 kirjoitti:
Olen ollut, useanakin vuotena, viimeksi 2010 Mikkelissä ja tulen jatkossakin olemaan läsnä. Eiköhän me taas törmätä siellä kokouksissa ensi marras-joukukuussa jos vain pääset itse mukaan, Mutta sinua taitaa vituttaa kun et tiedä kuka täällä päässä kirjottelee. Vituttaako nyt?
Ei, ei tosiaan vituta. Ihmettelen vaan, että jos sä kerran tiedät miten homma toimii, niin miks sä kirjotat skeidaa. Mut se on sun homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18639Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 98566
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437