Oulun otteluraportit??

grroucho

13

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää mustetta

      Niillä on kynästä muste loppu.

    • joku kusee nilkoille
    • 6+19

      Varmaan samasta syystä ku Venäjällä on Karjala.

      • Mannergeimi

        Northern Lights soti Jatkosodassa liittoutuneiden puolella?


    • ggghhhggg

      Kyllähän tuo koko ennakko/raportti on kaikille seuroille aikamoista pakkopullaa. Mielestäni tuo pakko liiton suuntaan pitäisi lopettaa koska sieltä joku palkollinen joutaa kyllä ne tekemään kootusti. Siinäkin sitten nähdään millä seuralla oikeasti on hinkua tiedottaa ja ketkä tiedottavat vain sen pakollisen.

    • paskanhajua

      Voi perseensuti teitä vitun ääliöitä täällä. Seurat (Porvoo, Lappeenranta, Oulu, Seinäjoki, Helsinki*2, Turku ja Jyväskylä) ovat ITSE nämä "pakkopullat" laatineet.

      Tämä teidän ääliöiden "Liitto" ei ole näitä pakkoja laatinut. Jos seurat, siis ry:t ympäri Suomea, päättävät että Vaahteramaljan voittaja arvotaan pelaamisen sijaan, niin tapahtuu. Ei sitä "Liitto" päätä vaan vitun seurat syys- ja kevät kokouksissa.

      vitun ääliöt.

      • qwertyyuii

        Varo Roope, ettet saa paskahalvausta...


      • dsgsdfgsd

        Itseasiassa siinä on nyt muutama muukin joukkue kuin nuo mainitsemasi päättämässä. Viisi ykkösen ja 15 kakkosen jengiä. Ei pidä unohtaa että periaatteessa suurin päätäntävalta on ihan jossain muualla kuin vaahterassa. Ihan sama mitä vaahteran seurat haluavat että vaahterassa tapahtuu, divariseurat voi sen äänestää nurin kokouksissa - vituttaako?


      • 13+19
        dsgsdfgsd kirjoitti:

        Itseasiassa siinä on nyt muutama muukin joukkue kuin nuo mainitsemasi päättämässä. Viisi ykkösen ja 15 kakkosen jengiä. Ei pidä unohtaa että periaatteessa suurin päätäntävalta on ihan jossain muualla kuin vaahterassa. Ihan sama mitä vaahteran seurat haluavat että vaahterassa tapahtuu, divariseurat voi sen äänestää nurin kokouksissa - vituttaako?

        Niin voi, mutta kun näin ei tehdä. Tosiasiassa päätösvalta on vaahteraliigaseuroilla Vaahteraliigaa koskevissa asioissa. Vituttaako?


      • 19+12
        13+19 kirjoitti:

        Niin voi, mutta kun näin ei tehdä. Tosiasiassa päätösvalta on vaahteraliigaseuroilla Vaahteraliigaa koskevissa asioissa. Vituttaako?

        Ei muuten pidä paikkaansa. Jokaisella seuralla riippumatta sarjatasosta on yhtä monta ääntä siellä liittokokouksessa, joka on päättävä elin lajissa.

        Ymmärrän että sua vituttaa se mutta joskus on vain kohdattava tosiasiat.


      • 8+9
        19+12 kirjoitti:

        Ei muuten pidä paikkaansa. Jokaisella seuralla riippumatta sarjatasosta on yhtä monta ääntä siellä liittokokouksessa, joka on päättävä elin lajissa.

        Ymmärrän että sua vituttaa se mutta joskus on vain kohdattava tosiasiat.

        Niin, mutta kun sä et selvästi oo koskaan ollu siellä liittokokouksessa. Siellä nimittäin on yhteisymmärrys siitä, että eri sarjatasojen seurat ei puutu toisiaan koskeviin päätöksiin. Eli sä et nyt vaan tiedä tästä asiasta mitään. Vituttaako?


      • 12+10
        8+9 kirjoitti:

        Niin, mutta kun sä et selvästi oo koskaan ollu siellä liittokokouksessa. Siellä nimittäin on yhteisymmärrys siitä, että eri sarjatasojen seurat ei puutu toisiaan koskeviin päätöksiin. Eli sä et nyt vaan tiedä tästä asiasta mitään. Vituttaako?

        Olen ollut, useanakin vuotena, viimeksi 2010 Mikkelissä ja tulen jatkossakin olemaan läsnä. Eiköhän me taas törmätä siellä kokouksissa ensi marras-joukukuussa jos vain pääset itse mukaan, Mutta sinua taitaa vituttaa kun et tiedä kuka täällä päässä kirjottelee. Vituttaako nyt?


      • 4+8
        12+10 kirjoitti:

        Olen ollut, useanakin vuotena, viimeksi 2010 Mikkelissä ja tulen jatkossakin olemaan läsnä. Eiköhän me taas törmätä siellä kokouksissa ensi marras-joukukuussa jos vain pääset itse mukaan, Mutta sinua taitaa vituttaa kun et tiedä kuka täällä päässä kirjottelee. Vituttaako nyt?

        Ei, ei tosiaan vituta. Ihmettelen vaan, että jos sä kerran tiedät miten homma toimii, niin miks sä kirjotat skeidaa. Mut se on sun homma.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      639
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      98
      566
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe