Haluaisin siis aloittaa koripallon, olen 13. Nii voisitteko kertoa millasta se on, pääseekö heti peleihin, millaiset kengät pitäis olla yms. ? :D
Koripallon alottaminen
fosset442
1
113
Vastaukset
- Koripalloilija :D
Itsekkin olen 13 vee ja aloitin pelaamaan 10,5 vuotiaana. Olen tykännyt kovasti ja kokoajan oppii uutta/kehittyy eteenpäin (; Kengät voi olla iha tavalliset sisäpelikengät, mutta parempia ovat koripalloon suunnatut koriskengät, jotka tukevat jalkaa paremmin kuin tavalliset. Peleihin pääset heti mukaan (jos ostat lisenssin). Peliaikaa ei välttämättä tule heti kovin paljoa, sillä olethan vasta-alkaja. Itse hankin lisenssin vasta ekan puolen vuoden jälkeen. Silloin oli jo perustaidot jotenkin hanskassa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010