Olen kaksi viikkoa ollut ENE-dieetillä ja alkaa mielikuvitus loppua ruokien suhteen. Tähän asti ollaan menty erilaisilla salaattivariaatioilla, kaalipadalla sekä pinaattikeitolla.
Kertokaa ihmeessä hyviä ruokaohjeita ENEilijälle :)!
ENE-reseptejä kaivataan.
4
866
Vastaukset
- miiiiiisu
mikä on ENE?
- Intoilija
ENE = Erittäin niukkaenergiainen, käytetään myös nimitystä VLCD = Very Low Calorie Diet
- miiiiisu
Mikälaisia tuloksia tällä dieetillä tulee?
- Intoilija
Aloitin siis 1.8. ENE-dieetin mitoin 172cm ja 120,5kg. Viikon jälkeen painoni oli pudonnut 4kg eli vaaka näytti 116,4kg. Sunnuntaina punnitsen jälleen itseni. Olo on ollut, lukuunottamatta kolmea ensimmäistä päivää, jolloin päätä särki hieman. Nälkäkään ei ole oikeastaan ollut eikä mielitekojakaan. Uskon vakaasti, että tämä on se mun juttu, millä pudottaa painoa, kun tietää mitä ja miten paljon voi syödä, jotta painon pudotus on tehokasta.
ENE-dieetti sopii hyvin perusterveille ihmisille, joilla BMI on yli 30. Dieetistä ei ole hyötyä, ellei ole samalla valmis elämäntaparemonttiin. Jos palaa samoihin ruokatottumuksiin, tulee kilot takaisin korkojen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854012
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353041Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992253Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312008Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271801- 311790
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell651743Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91517- 281501