Olen ajatellut testata tekemällä kebabbivartaan jauhelista noin 2-3 kg mausteet. Vaivaan siihen sitkon ja laitan pakkaseen jonka jälkeen laitan sen pyörimään grilliin. Terävällä veitsellä vuolen sitten noita jumalaisia lihalastuja. Aaaarg hulluna kebabbiin !
Kebabvarras grilliin
6
975
Vastaukset
- kerro kui kävi
Pitkä pötkö tulee jos on 2-3 kilon taikina, ei mahdu tavalliseen grilliin. Saat ahkerasti veivaa että kypsyy tasaisesti. Mitäs sitten kun pakaste sulaa... eihän se nyt kypsy heti, saatikka paistu. Mitäs meinasit tehdä nesteille ? valuuko grilliin ?
Sanosinko kun miedolla lämmöllä, jotain 150 max pidät sitä grilliä tulilla 4-5 tuntia niin unelmasi on sitten totetunut.
Toivottavasti ei tule jännetupin tulehdusta. - Barbaquuuuu
Kyllähän mahtuu eikä tee tiukkaakaan. 4 liekkinen kaasugrilli ja sähköllä pyörivä varras joten käsi kipeytyy lihan leikkamisesta ja vatsa ylensyönnistä.
- RÖYYYYH
Sähkömotti minullakin veivaa skönttiä eikä voi kuin röyhtäillä vatsa piukeana taivallista kebab lihaa.
- Vanha kokki
Minä kun olen nuorena miehenä ollut ihan Turkissa kebabbia tekemässä, niin minä tiedän mitenkä asia pitäisi hoitaa. Dönneriä pitan väliin.
- Vanha kokki
ja minulla on itse tekemä ilmakupyörillä varustettu grillivaunu, joka on erinomainen kebappien tekoon. Se onkin oikein hiilitoiminen, ei mikään kaupallinen roskagrilli.
- Määlyklunssi
Ei kebabvarrasta jauhelihasta nyt sentään tehdä. Jotain rotia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144390
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262670Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062275Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341900- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291592Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204