Olen ajatellut testata tekemällä kebabbivartaan jauhelista noin 2-3 kg mausteet. Vaivaan siihen sitkon ja laitan pakkaseen jonka jälkeen laitan sen pyörimään grilliin. Terävällä veitsellä vuolen sitten noita jumalaisia lihalastuja. Aaaarg hulluna kebabbiin !
Kebabvarras grilliin
6
1065
Vastaukset
- kerro kui kävi
Pitkä pötkö tulee jos on 2-3 kilon taikina, ei mahdu tavalliseen grilliin. Saat ahkerasti veivaa että kypsyy tasaisesti. Mitäs sitten kun pakaste sulaa... eihän se nyt kypsy heti, saatikka paistu. Mitäs meinasit tehdä nesteille ? valuuko grilliin ?
Sanosinko kun miedolla lämmöllä, jotain 150 max pidät sitä grilliä tulilla 4-5 tuntia niin unelmasi on sitten totetunut.
Toivottavasti ei tule jännetupin tulehdusta. - Barbaquuuuu
Kyllähän mahtuu eikä tee tiukkaakaan. 4 liekkinen kaasugrilli ja sähköllä pyörivä varras joten käsi kipeytyy lihan leikkamisesta ja vatsa ylensyönnistä.
- RÖYYYYH
Sähkömotti minullakin veivaa skönttiä eikä voi kuin röyhtäillä vatsa piukeana taivallista kebab lihaa.
- Vanha kokki
Minä kun olen nuorena miehenä ollut ihan Turkissa kebabbia tekemässä, niin minä tiedän mitenkä asia pitäisi hoitaa. Dönneriä pitan väliin.
- Vanha kokki
ja minulla on itse tekemä ilmakupyörillä varustettu grillivaunu, joka on erinomainen kebappien tekoon. Se onkin oikein hiilitoiminen, ei mikään kaupallinen roskagrilli.
- Määlyklunssi
Ei kebabvarrasta jauhelihasta nyt sentään tehdä. Jotain rotia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584