Olemme järjestämässä katkarapujuhlat jossa on tarjolla vaaleata leipää voita katkarapuja ja majoneesia.
Olen syönyt tätä Norjassa monta kertaa ja hyvää oli, tämän kanssa paljon kylmää olutta ja valkoviiniä.
Ongelma on nyt että montako kiloa katkarapuja pitää varata kuudelle hengella?
En nyt tasan tarkkaan muista määrä/henkilö.
Katkaravut ovat pakaste ja kokonaisia. Jos tiedät niin kerro minullekin kiitos.
Paljonko katkarapuja ???
11
2505
Vastaukset
- shrimpsis
Riippuu pitkälti siitä onkos sulla mitä muuta tarjolla vai pelkkiä katkisvoileipiä....jos ei nii kyllä 1 ihminen äkisti sen 3 kpl syö... jokaiseen joku 100g koska niitä saa olla sitten runsaasti.
3x6kpl = 24 ja 24 x 100g =2000 g . Ota varoilta ylimääräistä, säilyyhän ne loput pakastimessa.
Laivalta saa myös maan manioita katkisleipuä, nami nnami- Blondi ja kissa
KIITOS !
- 11+9
3x6=24??????
24x100g=2000g????
3x6=18
24x100g=2400g
- joku vaan
Itseltä menee noin kolmannes kilon pussukasta paahtoleivän kanssa. (kuorimattomia, isokokoisia ja Lidlistä)
Joko ihan sellaisenaan tai toast skagenina.
Ovat näpertelyruokaa, noin puolet painosta menee roskiin.
Pari kiloa siis riittänee kuudelle, kolme kiloa riittää täysin varmasti. Kuorimattomat ovat melko halpaa kamaa. - Blondi ja kissa.
Juhlat ovat ohi ja teidoksi että meni 5 kg pakastekatkarapuja koko M. Meitä oli 6 aikuista.
- ainakin 15kpl
kyllä ainakin yli kymmenen katkaa/ nuppi, ne ovat kuitenkin aika pieniä.
- muutakin norjalaista
http://www.norja.fi/Embassy/Lasten-Norja/Ruoka/
Kerroppa mitä oli pelkkien katkisten lisukkeena.
Tätä ei kyllä mikään voita
http://makuhetki.vuodatus.net/blog/1397493 - murat reikämies
moro kaveri! mulla reikällä olavi ja maisi. en voi auta, sori kaveri :'(
- oslon asukki
Minun mielestäni kaksi katkarapua kyllä riittää7ruokailija.
Nythän on tulossa uusi lama, niin on hyvä elää säästäväisesti.
Kunnolla vaan viinaa turpaan, niin ei tarvitse syödäkään niin paljoa.
Ette te kuitenkaan aamulla muista illasta mitään...
- Aikoinaan kouluttanu
Itse pyörin aikaisemmin kasvattajaseura GSS:ssa, josta lupaavat juniorit lähtivät eteenpään opiskeltuaan purjehduksen alkeet. Meiltä lähdettiin yleensä joko NJK:lle tai EPS:ään. Joten nuo ovat ainakin vireitä.
HSS:n satsaus neljään 29" on terve merkki ja hyvä lisä pääkaupunkiseudun tarjontaan. Seurat elävät vain junioreiden kautta. Pääosa uusista matkapurjehtijoista tulee sitä tietä.- katka-rapu
Ja mitäs tekemistä tällä nyt on katkarapukeskustelun kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865