Älkää menkö tähän suomi24-sinkkuristely harhaan. Sitä mainostetaan niinkuin se olisi joku trendikäs ja menevä tapahtuma, kun on hunksit ja muut, mutta todellisuudessa sitä mainostetaan lähinnä sinkkupalstan pitkäaikaissyrjäytyneille ja epäsosiaalisille alemman tason miehille. Moniko nainen oikeesti haluaa että joku ujo puhekyvytön ATM tulee kyhnäämään viereen? Ei kunnon miesten ole koskaan tommosista paikoista tarvinnu naista hakea, kaikki epätoivoset siellä vaan on ja seksihurjastelijat jotka luulee että nyt saa sitä epätoivosta muijaa. Ja jos menettekin sinne, niin varokaa ATM:iä, kyllä te tunnistatte aidon atm:n jo pelkästä olemuksesta. Niillä on pelokas pälyilevä katse ja alistunut, ryhditön olemus. Älkää sortuko niihin vaan pidetään selvä raja sen miesaineksen välillä joka saa ja joka ei saa.
Varoitus sinkkuristeilystä naisille!
30
734
Vastaukset
- ajatele vähän
parempi se puhekyvytön syrjäytyjä on perheenisäksi kuin joku trendipelle ja sarjapettäjä, puheripulista kärsivä supliikkimies.näitä on nähty, luuleevat olevansa jotain, mutta todellisuudessa tyhjää täynnä ja lentäävät kukasta kukkaan, varma tie yh-äidiksi jos semmoisen erehdyt otamaan.olen nainen
- Normaalit kunniaan
No onneksi valtaosa miehistä ei ole kumpiakaan. Eivät sarjapettäjiä, eivätkä puhekyvyttömiä.
- karvatupsun vilahdus
Tuolla risteilyllä tulee tod.näk olemaan nyt niitä epätoivosia miehiä jotka pimeissä kammioissaan lukee jotai pelimiesten iskuoppaita ja sitten laivalle lähdetään testaamaan niitä käytännössä. ATM:n vaa tunnistaa kaukaa, yleensä joko sairaalloisen laihakätisiä luuviuluja tai sitten satakilosia epäsiistejä läskikasoja. Kumpikin saa kömpiä aamuyöstä yksin sinne ylihinnoiteltuun yhden hengen hyttiin autoruuman alapuolelle tumputtamaan :D Samalla saa sitten kuunnella miten naapurihyteissä on railakasta elämää kun tosimiehet taluttelee känniset barbit panosessioihin.
- Paljon varaa ?
Hoh hoijaa. Kannattaisi sinunkin hankkia OMA ELÄMÄ ! Vai mitä voi sanoa Suomi24/Sinkut palstalla muiden tekemisistä nillittävästä ihmisestä ?
- Lionhair..
Selittäkää mikä on ATM. itse olen ainakin menossa ensimmäiselle risteilylle ja olen komea kolmikymppinen sinkku. Tervetuloa tutustumaan naiset =)
- hyttipanon ihanuus
millanen väki tonne edes lähtee kun lähtö on torstaina? pitäisi siis anoa perjantai vapaaksi töistä. kertoo aika paljon ihmisestä jos on valmis näkemään niin paljon vaivaa päästäkseen tonne ryyppäämään kallista laivan viinaa... epätoivo on jännä juttu.
mikä olisi parasta mitä tuolla voi tapahtua? saada jonkun tytön puh.numero joka todellisuudessa on pelkällä panomatkalla eikä tosielämässä halua olla missää tekemisissä ja tod.näk asuu jossai toisella kaukaisella paikkakunnalla? vai sitte joku känninen ähellyspano siellä hytin ahtaassa sängyssä?- Vähän iloisempi
No nyyh. Kyllä meillä ainakin onnistuisi melko helposti yhden perjantain vapaapäivä. Voi tehdä ne tunnit vaikka etukäteen sisään.
Luuletko että tuollaisessa reissussa pääasia on päästä juomaan viinaa? Ehkä sulle, mutta sähän voit sitten ostaa kaupasta halvinta viinaa ja juoda kotona? Muille ehkä se seura ja tunnelmakin merkkaa jotakin ja uudet tuttavuudet.
Onneksi sun ei ole pakko lähteä, kun noin kovasti kamalalta reissulta sinusta tuntuu. Voit ihan rauhassa vaikka mököttää kotona tai angstata täällä palstalla. Eipä siellä risteilyllä varmaan mitään ilonpilaajia kaivatakaan.
- risteilyemäntä
Joku risteilijä haluaa sitten varmaan pistää raporttia, että mimmonen reissu oli?
- risteilyemäntä
Jes! Raporttia odotellessa.
DF nyt on kai muuten ainakin lähdössä? Onko se laitellut mitään minnekään? - risteilyemäntä
Joo, mä löysinkin ton DF ohoi -ketjun! Siis ei ole todellista! Eikö se kaveri NYT ole lähdössä? Mä en enää usko, että tyyppi on aito!! :))
DF, tämä sinkkuristeily on se elämäsi tilaisuus, jota olet odottanut!!!! risteilyemäntä kirjoitti:
Jes! Raporttia odotellessa.
DF nyt on kai muuten ainakin lähdössä? Onko se laitellut mitään minnekään?En kyllä oikein usko siihen, että mä olisin lähdössä mihinkään tollaiselle risteilylle, ellen sitten jostain saisi sinne matkaseuraa. Olisi ahdistavaa olla yksinään tollaisella hauskanpitoristeilyllä, kun kaikki muut ikäiseni nuoret ovat kuitenkin siellä yhdessä kavereidensa kanssa.
- en lähde en
Kuulostaa siltä, että paikalle tulee vain rumia, taviksia tai vanhoja naisia.
- Älyn haamu
Siksi minäkin jään pois.
- 10 + 11
ai mitä??? Eikö olekaan vain nuoria rikkaita, kauniita ja rohkeita? Voi, kuinka toivonkin, että paikalla olisi reilusti "vanhoja taviksia", tässä tapauksessa vois vanhukset olla 40-50v. Muutaman vuoden päästä valitsen minäkin sitten risteilyni sieltä Studio55 lähdöiltä...mutten vielä.
- yksin.kotona
Rumille on varmaan porttikielto koko risteilylle ja hyvä niin kun rumamies ei saa edes vastakaikua suomi24 sen treffi palstalla.
- Mies nimeltä hän
Täällä kun on pari tyyppiä sanonu, että atm:t tunnistaa kaukaa nii ei mua ainakaan oo tunnistettu atm:ks ja on oltu jopa yllättyneitä siitä että mul ei oo koskaan ollut naista.
Joten se siitä teoriasta, että atm:n voi tunnistaa kaukaa. - Miaauu
Taidanpa lähteä ja ihan yksin, koska elelen nykyisin sinkkuna. Olisi todella mukavaa, jos joku tavallinen, kiva mies tekisi tuttavuutta. Minusta vilpitön hauskanpito ja kunnon kuittailut ovat niitä elämän kohokohtia.
Minulla on aiemmista risteilyistä ainoastaan hyviä kokemuksia ja hulvatonta seuraa (en tarkoita seksiseuraa) löytyy kyllä laivalta. - just detttt
Uskomaton kommentti jos se on vakavissaan kirjoitettu.
Eihän tuota voli tulkita muuksi kuin peloksi siitä, että joku nainen meneiskin jonkun naisettoman miehen mukaan.
Mikä motivolisi tällaista varoittelua esittämään. Rodun jalostukselliset kysymyksetkö ? Tuskinpa vaan, vaan joitain paljon itsekkäämpää linee takana kuten pelkoja siitä että menettäisikin naisen naisettomalle miehelle. - älytön haave
Ajattelin repäistä ja kokeilla tuota sinkkuristeilyä lähteekö joku mukaan :)
- mukaan vaan !
Me lähdetään 6.10. TallinkSilja. Sillä mielellä, että pidetään hauskaa, oli muu porukka minkälaista tahansa.
Turhanpäiväisistä panokommenteista sen verran, että ihan selvä asia on, ettei pieneen kahden naisen hyttiin tule panokavereita, ei todellakaan. Niin tuskaista ei ole kummankaan elämä sinkkuna ollut, ettei yhtä risteilyä kestäisi ilman.
Nimenomaan sen kurjan lähtöpäivän vuoksi (torstai) piti reissua siirtää lokakuun puolelle, että vapaa perjantai järjestyi.
Vanhoja mummojahan me toki ollaan, 42 ja 47v. ;) vaan ei suinkaan kuuluta osastoon hiljaiset ylipainoiset nyhveröt, vaan hauskaa on ollut maissakin, eikä juuri seurasta pulaa. Homma lähti vähän vitsinä naureskellessa alkuun, kunnes päätettiinkin, että kyllä tää katsomaan on lähdettävä, kun kumpikaan ei edes Tallinnan risteilyllä ole ollut vuosikausiin. Hauskaa näillä sinkuilla on vapaa-ajallaan maissakin, miksei olisi laivalla?
- Painu.-
Nyt jo hevoon kuuseen tuon ATM:mäs kanssa.
- dthjhdfjfhdk
risteilylle tulevat naiset ovat tod. näköisesti yli 90kg laardikasoja, jotka kuvittelevat että -2000 € pankkitilisaldo, työttömyys, pilleri/viinaongelma tekevät heistä sellaisia jumalan lahjoja miehille, ettei ihan ketä tahansa voi kelpuuttaakaan.
- psoihgm
kiitos päivän nauruista :D:D
mutta suattaapi olla totta - ;)
Ainakin 2 kaunista naista, jotka painaa alle 90 kg lähdössä 8.9 risteilylle pitämään hauskaa!..=)
- Duracel83
;) kirjoitti:
Ainakin 2 kaunista naista, jotka painaa alle 90 kg lähdössä 8.9 risteilylle pitämään hauskaa!..=)
Moikka moii.. Tosi kiva kuulla jos risteilylle lähtee mukavia kaunottaria. ;) Itse haluan tutustua uusiin mukaviin ihmisiin.. et tervetuloa baila bailaa.. mukaan.
- tule katsomaan!
luuletko dthjhdf... että joku viitsii maksaa risteilystä 70€ laivan kalliista baareista, jos pyöriskelee velkojensa keskellä pilleripöhnässä... kyllä ne tyypit löytyy tuolta lähibaarista pummaamasta tupakkaa.
- PimeäPelko
Mutku kotiseutu ja kaverittomuus ja mitä kaikki muutkin ajattelee ja maine ja työkaverit ja vanhemmat ja yksin risteilyllä. Ette voi ymmärtää, koska sivari ja kotisutu,
- Reipas Mies
Hyvä atm. Käytä rahasi Tallinkkiin jos edes kerran laivalle menet "sen" toivossa.
Virussa saletisti natsaa ja ne tuliais viinakset voit diilata ytm:miehille duunissa hyvään hintaan.
Itse en vesillä olevaan suomi-baari fiiliksen sorru, mars etelään käy Reippaan kohteet. Ei tätä Suomalaisten suomi-melankoliaa kestä kuin hetken hyvässä nousuhumalassa.
Eli vaihdetaan ne jurottavat Suomalaiset seurapiiristä bye bye ja homma alkaa luistaa kuin let's go.
Tässä meno vinkkini atm-väelle.
"Tosi miesten panosessiot" Niitä sävytetukkia ja pömppömahaisia nelikymppisiä? Tai pepsi-xbox tikkumies vastakohtana. On kuule muunkinlaisia hyviä miehiä. Kaikki vain ei diggaa kuolata niitä pumppaajien piirittämiä dooriksia. - pumppu-joonas
Tod.näk tuonne menee vaa naisia tyttöporukoissa kattomaa hunkseja, ei sielä yksinäinen tavallinen mies naista voi saada, ja jos saakin niin se on jotain sekunda-laatua. En jaksaisi ruveta tutustumaan missää laivan meluisessa baarissa sönkkäämää jonku pikkupöhnissä olevan horatsun kanssa. Ja oikeesti, onko hienoa ja romanttista panna siellä laivan ahtaalla sängyllä? Ite haluaisin parisuhteelta jotain ihan muuta.
- mukaan vaan !
Jos haluat itse parisuhteelta "jotain muuta", niin kuinka tuli edes mieleen pano laivan ahtaalla sängyllä????
Ei tosiaankaan ole tarkoitus paneskella kenenkään kanssa kahden hengen hytin punkassa kaveri viereisessä punkassa. Kyllä me lähdetään pikku risteilylle uteliaina katsomaan, minkälaista porukkaa paikalla on. Syödään laivalla (toivottavasti) hyvin, ja vietetään hauskaa iltaa. Mikäs siinä, jos joku mukava mies sattuu illanviettoseuraksi, pidetään silloinkin hauskaa, ja vaihdellaan puhelinnumerot. Panot hoidellaan kyllä sitten maissa ajallaan, jos niin pitkälle asia kehittyisi.
Jos tällä kaveriparilla on hauskaa maissakin vapaa-ajallaan, miksei olisi myös laivalla. Hauskojen illanviettojen jälkeen maissakin on kotiuduttu kumpainenkin yksin omaan punkkaan, vaikka seuraa olisikin ollut tarjolla. Sen kerran, kun mies on todella kiinnostunut, on kyllä osannut kysyä yhteystietoja, ja ottanut yhteyttä myöhemmin uudelleen.
Mutta nähtävästi Sinä olet baareissa vaan vokotellut pikkupöhnäisiä horatsuja punkkaan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332