Suomi24 Sinkkuristeily,yksin vai kaverin kanssa?

sir_von_baughen

Noniin,yllä onkin kysymys ja lisätään siihen vielä että mitä mieltä olet jos joku yksin matkalle lähtenyt tulee jutustelemaan sinulle.Pidätkö ihan outona tyyppinä vai onko se jopa enemminkin suotavaa että on liikenteessä yksin.
Laita samalla myös sukupuolesi ja ikäsi.

15

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vbmkjghjgjg

minä ainakin ajattelen heti että kyseessä on varmasti tämä dark fear ja poistun paikalta välittömästi.

• sir_von_baughen

Kyllä, on se surku hupaisaa että se joka käy yhtään vakiona ja tietää porukkaa osaa yhdistää ketjun suoraan yhteen henkilöön.

• en ymmärrä

Miksi olisi outoa jos on yksin? Jos haluaa etsiä itse itselleen kumppania, niin ei kai siihen tarvita kaveria, joka myös etsii kumppania?

• sir_von_baughen

• N31, enkä pidä yksin matkustavia outoina.
      Tosin jos yksin matkustava käyttäytyy oudosti, silloin totean, "tuopa outoa käytöstä, hän taitaakin olla jotenkin outo". Yksinmatkustaminen itsessään kuitenkaan ei ole outoa. Sinkkuristeilylle ajattelisin olevan mitä luonnollisinta mennä yksin.

• orpona mutten orjana

Yksin en lähde, mistä sen kaverin ottaa kas siinä se pulma onkin :(

• sir_von_baughen

Ja tämä on varmaan DF:n kaksoishahmo...

• Miaauu

En mene etsimään sinkkuristeilylle kumppania, mutta luulen, että muiden risteilijöiden kanssa juttelen niin kuin aiemminkin.

Yksin lähden siitä syystä, että kaverit saavat puhumista. Ei vaineskaan, vaan parhaat kaverini eivät ole sinkkuja. Olen tehnyt paljon vaativimpiakin matkoja yksin ja tähän asti olen päätynyt jokaiselta reissulta ehjänä kotiin.

• 10+2

N26. En ole menossa sinne risteilylle mutta yksin varmaan menisin jos olisin lähdössä. En pidä yksin matkustamista outona. Yksin matkustavia on paljon helpompi lähestyä kuin porukoissa liikkuvia.

• N>35

Voisin mennä yhtä hyvin yksin tai sinkkukavereiden kanssa vastaavalle ristelilylle, jos se olisi suunnattu >30v ja olisi viikonloppuna.

Baarissa tai laivalla alan juttelemaan yleensä sillä hetkellä yksin olevien miesten kanssa tai useammin miehet tulee juttelemaan minulle. Jos juttu sujuu, jompi kumpi saattaa kutsua toisen seurueensa pöytään, mutta useimmiten keskustelu jää kahdenkeskiseksi.

Kertaakaan en muista kysyneeni mitään keskustelukumppanin kavereista tai edes ajatelleeni koko asiaa.

• leeatuulia

Voisin mennä joko yksin tai kaverin kanssa, eipä sillä väliä. Kaverin kanssa olisi ehkä mukavempi mennä, koska jännitän kuitenkin jonkun verran uusia juttuja, mutta toisaalta oon melkeen aina matkustanu yksin, ja siten tutustuu helpommin ihmisiin, mikä tällä reissulla olisi vaan hyvä :) Ja olisi helpompi mennä juttelemaan toisille, mikäle nekin olisivat yksin liikkeellä, porukkaan on miusta vaikeempi tuppautua, varsinkin jos kiikarissa ois vaan se yks ihminen sieltä. Eli en siis pitäisi yksinäisiä nuoria miehiä mitenkään outoina, elle, kuten mablab totesi, he käyttäydy oudosti :)

Niin, ja nainen 24.

• Hmm... No onhan se niin... Että yksin matkustamisessa ei ole mitään outoa. Eikä yksin sinkkuristeilyssäkään :)

• Nainen, 33 v.

Ei siinä mitään outoa ole, jos joku lähtee yksin risteilylle ja tulee juttelemaan.

Humalaiset saavat kyllä luvan pysyä kaukana.

• Älyn haamu

Ei minulla ole kavereita, joten jos menen jonnekin olen aina yksin.

Olen 16-vuotias mies.

• Reipas Mies

M30. Vetäisin kunnon supliikit tyyliin all or nothing ja vaatteeni pikkupomomaiset.

Juomana bourbon jäillä savukkeen kera ja viileesti ohessa seuraisin atmien villiä iskentää (ovat luultavasti aina tilan päädyissä muista syistä).

Mielestäni asiallinen vonka-mies toimii yksin, korkeintaan hyvän wing-manin kera.

PAH! Äly on vähintään 35-vuotias tradenomi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3210
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1620
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1389
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      157
      1257
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1188
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1019
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe