DF, ohoi!

FF

56

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutku neki menee sinne porukas ne sinkut...

• f3j

Hunksit varmaan hoitelee yksin kaikki laivan sinkkunaiset.

• No heitetää joku todennäkösyys juttu...

1 niist on homo, 3 varattu (2 heistä uskollisia), 2 sinkkua (joista toinen on vain mies, eikä omista sexdrivea hoitelemaan laivallista naisia).

Eli se yksi uskoton sitten käy varjoissa hoitelemassa yhden maks kaks... Ja se ykse Eemeli jolla riittää vauhtia ja haluja pistää nurin viisi... varmaa joo...

Ja sit se yks sinkku on vaan yhen kanssa...

Noin laivan naisista hoideltu 7. Loput on SUN !!!! Mikä diili.

• hahmotelma kirjoitti:

No heitetää joku todennäkösyys juttu...

1 niist on homo, 3 varattu (2 heistä uskollisia), 2 sinkkua (joista toinen on vain mies, eikä omista sexdrivea hoitelemaan laivallista naisia).

Eli se yksi uskoton sitten käy varjoissa hoitelemassa yhden maks kaks... Ja se ykse Eemeli jolla riittää vauhtia ja haluja pistää nurin viisi... varmaa joo...

Ja jos tuuri käy, niin se homo ei ole nirso...

• näin se menee
        hahmotelma kirjoitti:

No heitetää joku todennäkösyys juttu...

Ei, vaan loput ovat YTM:ien. Huono diili.

• Menisin jos siellä ois lavalla isompia tissejä, mut tommosii hunksei vaan.

• säädyllinen mölö

olet saastainen ja naisia halventava mölö!

• säädyllinen mölö kirjoitti:

olet saastainen ja naisia halventava mölö!

Tiedän !

Tykkään tisseistä.

Olen paha !

• Kerroin 1,05: kyllä

Arvatkaa sattuuko DF olemaan töissä juuri tuolloin.

• f6l5

Mikä ihmeen idea on järjestää sinkkuristeilyllä, jolle varmaan odotetaan osallistujia molemmista sukupuolista, ohjelmaa joka kiinnostaa vain toista sukupuolta.

• Ajatellaas, että sinne ois muuten tulossa 14 miestä yhtä naista kohden niin nyt se ei ole niin paha...

• Vai että risteily

Eiks noilla Hunkseilla ole just tarkoitus vetää naiset paikalle.... ja miehet tulee kun tietää, että on naisia. Ilman hunkseja vois sukupulijakauma vinoutua.

Ja mikäs sen parempi miehille: valmiiksi esityksen vauhdittamia naisia (kauniisti ilmaistuna) tanssilattia täynnä, sen kun vaan yrittää poimia omansa ;-) No, kaikkiin ei kyllä Hunksit tehoa, mutta useisiin kuitenkin. Nim. kerran ollut katsomassa ja kanssakatsoja oli kyllä IHAN sekaisin. Ei vähän VAAN IHAN :-)

Toi taitaa olla kyllä enemmän opiskelijaikäisten kuin työelämässä olevien juttuja kun osuu torstaille. Jos joku menee kertokaa mikä oli ikäjakauma.

• Kertis
        Vai että risteily kirjoitti:

Eiks noilla Hunkseilla ole just tarkoitus vetää naiset paikalle.... ja miehet tulee kun tietää, että on naisia. Ilman hunkseja vois sukupulijakauma vinoutua.

Ja mikäs sen parempi miehille: valmiiksi esityksen vauhdittamia naisia (kauniisti ilmaistuna) tanssilattia täynnä, sen kun vaan yrittää poimia omansa ;-) No, kaikkiin ei kyllä Hunksit tehoa, mutta useisiin kuitenkin. Nim. kerran ollut katsomassa ja kanssakatsoja oli kyllä IHAN sekaisin. Ei vähän VAAN IHAN :-)

Toi taitaa olla kyllä enemmän opiskelijaikäisten kuin työelämässä olevien juttuja kun osuu torstaille. Jos joku menee kertokaa mikä oli ikäjakauma.

Mutta eikös tuossa nyt ole vähän se riski, että niiden virittyneiden naisten miestutka on myöskin virittynyt Hunks-taajuudelle: "Miks täällä ei ole niitä laatumiehiä muualla kuin tuolla lavalla..."

• FF

Kävinpä joka tapauksessa ilmoittautumassa kilpailuun. Jos voitan risteilyn neljälle niin ketkä haluavat tulla minun ja DF:n seuraksi? ;-D

• Enkös jo vastannut tähän... vai onko mun vastaus taas vaa näkymätön... no eihän sitä ilmaisia risteilyjä väliin jätetä...

• FF
        hahmotelma kirjoitti:

Enkös jo vastannut tähän... vai onko mun vastaus taas vaa näkymätön... no eihän sitä ilmaisia risteilyjä väliin jätetä...

Ihanaa. Nukutaan samassa sängyssä niin mahtuu vielä kaksi, ok?

• FF kirjoitti:

Ihanaa. Nukutaan samassa sängyssä niin mahtuu vielä kaksi, ok?

Joo.. No kait. Mut kuljetetaaks me se laukussa sisään, että ei mene maksullisen matkan puolelle.

• FF
        hahmotelma kirjoitti:

Joo.. No kait. Mut kuljetetaaks me se laukussa sisään, että ei mene maksullisen matkan puolelle.

Voin viedä yhden hintelän ATM:n hameeni alla, nada problema.

• Mä kävin myös ilmoittautumassa tohon kilpailuun, mutta petyin siihen, kun tonne risteilylle ei pääse lähtemään ihan noin vaan, kun pitäisi voittaa ensin toi arvonta. No en tosin ole varma siitä, että lähtisinkö edes silloin vaikka sattuisinkin voittamaan ton arvonnan, kun ei mulla olisi ketään kavereita joita ottaa sinne mukaan ja yksin en todellakaan suostuisi tollaiselle risteilylle lähtemään, jossa sitä nuoren miehen yksinoloa ihmeteltäisiin oikein vieläkin enemmän kun tavallisella laivaristeilyllä.

Jos tältä palstalta saisin seuraa tonne risteilylle, niin sitten voisin ehkä jopa lähteä, mutta en muuten.

• "Ja kuka víttu tulee kyselemään SINKKUristeilyllä tuollaisia?? "

Eiköhän ne nuorille tarkoitetut sinkkuristeilyt ole just niitä tapahtumia, joissa kaikkien nuorten ja etenkin miesten odotetaan käyvän aina yhdessä kavereidensa kanssa. Ei sitä osattaisi muutenkaan laivalla ymmärtää, jos joku nuori mies olisi siellä yksinään liikkeellä ilman ketään kavereita. Töissäkin olisi tosi inhottavaa kertoa olleensa yksin laivaristeilyllä, saisi vaan selitellä koko päivän kaikille sitä, että miksi ei ollut ketään kavereita siellä mukana ja vielä kun oli oikein tollainen kaveriporukoille tarkoitettu sinkkuristeily.

Olisi mahtava juttu, jos matkailusta ja laivaristeilyistä saataisiin kehitettyä sellaisia tapahtumia, että niistä olisi paljon iloa yksinäisille miehille, jotka voisivat käydä siellä yksinään ilman ketään kavereita, jos heillä on syystä tai toisesta johtuen sellainen elämäntilanne, ettei kavereita ole elämään kertynyt. Nyt matkailussa kun on just se huono puoli, että kaikenlaiset matkat ja laivaristeilyt ovat tarkoitettu ensisijaisesti kavereita omaaville ihmisille, sekä seurusteleville ja perheellisille, eli yksin olevat miehet on unohdettu siinä aivan kokonaan.

• FF
        DarkFear kirjoitti:

"Ja kuka víttu tulee kyselemään SINKKUristeilyllä tuollaisia?? "

Eiköhän ne nuorille tarkoitetut sinkkuristeilyt ole just niitä tapahtumia, joissa kaikkien nuorten ja etenkin miesten odotetaan käyvän aina yhdessä kavereidensa kanssa. Ei sitä osattaisi muutenkaan laivalla ymmärtää, jos joku nuori mies olisi siellä yksinään liikkeellä ilman ketään kavereita. Töissäkin olisi tosi inhottavaa kertoa olleensa yksin laivaristeilyllä, saisi vaan selitellä koko päivän kaikille sitä, että miksi ei ollut ketään kavereita siellä mukana ja vielä kun oli oikein tollainen kaveriporukoille tarkoitettu sinkkuristeily.

Olisi mahtava juttu, jos matkailusta ja laivaristeilyistä saataisiin kehitettyä sellaisia tapahtumia, että niistä olisi paljon iloa yksinäisille miehille, jotka voisivat käydä siellä yksinään ilman ketään kavereita, jos heillä on syystä tai toisesta johtuen sellainen elämäntilanne, ettei kavereita ole elämään kertynyt. Nyt matkailussa kun on just se huono puoli, että kaikenlaiset matkat ja laivaristeilyt ovat tarkoitettu ensisijaisesti kavereita omaaville ihmisille, sekä seurusteleville ja perheellisille, eli yksin olevat miehet on unohdettu siinä aivan kokonaan.

Sinkkuristeilyt on tarkoitettu sinkuille. Ei pariskunnille eikä kaveriporukoille vaan sinkuille jotka haluavat tavata uusia ihmisiä ja kenties löytää tyttö-/poikaystävän. Risteilyilmoituksessakin kirjoitetaan "Lähde sinäkin paatille parinhakuun - yksin tai porukalla!"

Huomaa sana Y K S I N. Yksin meneminen on sallittua, suotavaa ja aivan varmasti laivalla on monia yksinäisiä miehiä, ehkä naisiakin.

Mutta jos ei niin ei. Kymmenen vuoden kuluttua täytät 40 ja sitten voit laskea itsesi sen ikäiseksi, ettei kukaan enää kysele miksi _nuori_ mies liikkuu baareissa ja laivalla yksin. En usko että on muuta vaihtoehtoa kuin odottaa sinne saakka.

• FF kirjoitti:

Sinkkuristeilyt on tarkoitettu sinkuille. Ei pariskunnille eikä kaveriporukoille vaan sinkuille jotka haluavat tavata uusia ihmisiä ja kenties löytää tyttö-/poikaystävän. Risteilyilmoituksessakin kirjoitetaan "Lähde sinäkin paatille parinhakuun - yksin tai porukalla!"

Huomaa sana Y K S I N. Yksin meneminen on sallittua, suotavaa ja aivan varmasti laivalla on monia yksinäisiä miehiä, ehkä naisiakin.

Mutta jos ei niin ei. Kymmenen vuoden kuluttua täytät 40 ja sitten voit laskea itsesi sen ikäiseksi, ettei kukaan enää kysele miksi _nuori_ mies liikkuu baareissa ja laivalla yksin. En usko että on muuta vaihtoehtoa kuin odottaa sinne saakka.

"Sinkkuristeilyt on tarkoitettu sinkuille. Ei pariskunnille eikä kaveriporukoille vaan sinkuille jotka haluavat tavata uusia ihmisiä ja kenties löytää tyttö-/poikaystävän. "

Niin no varmaan tolla samalla periaatteella myös baarit ovat tarkoitettuja sinkuille, jotka haluaisivat tavata siellä uusia ihmisiä ja löytää ehkä sen tyttö-/poikaystävän. Silti vaan baareissa käydään aina just seurustelukumppanin ja/tai kaveriporukoiden kanssa, ei siellä koskaan näy yksin liikkuvia nuoria miehiä, tai jos käy, niin heitä ainakin pidetään hieman outoina ja epänormaaleina, kun heillä ei ole ketään kavereita mukana tollaisessa ympäristössä, jossa kuuluisi käydä aina ensisijaisesti just kavereiden kanssa.

Ei siellä baareissa auta koskaan selityksenä se, että kun on sinkku ja haluaisi tutustua uusiin ihmisiin tai löytää sieltä baarista seurustelukumppanin. Vaikka kaiken järjen ja logiikan mukaan tollainen selitys pitäisi olla ihan ymmärrettävä, varsinkin jos vertaa sitä tohon sinkkuristeilyn teemaan. Suomessa kun on vaan niin yksinäisiä ihmisiä sortava ilmapiiri ja ihmisten ahdasmieliset asenteet, että ne estävät väkisinkin kaikenlaisen hauskanpidon ja elämisen yksinäisiltä ihmisiltä.

"Huomaa sana Y K S I N. Yksin meneminen on sallittua, suotavaa ja aivan varmasti laivalla on monia yksinäisiä miehiä, ehkä naisiakin. "

No kyllähän se kaveriporukoiden kanssa oleminen vaan antaisi aina paljon paremman kuvan itsestään kun yksinään olo, sillä eipä ihmiset koskaan ymmärrä sitä asiaa, jos mun ikäiseni nuori mies liikkuu yksin tollaisissa paikoissa, joissa kuuluisi käydä just aina kaveriporukoiden kanssa mihin mulla ei vaan ole koskaan elämässäni ollut pienintäkään mahdollisuutta.

Kaikkein inhottavinta tossa yksin lähtemisessä tonne sinkkuristeilylle olisi se, kun työkaverit ja perhe ei ainakaan sitä ymmärtäisi ollenkaan, jos päättäisin yksin tollaiselle risteilylle lähteä, sillä heidän mielestä kun sinne pitäisi lähteä aivan ehdottomasti kavereiden kanssa.

"Mutta jos ei niin ei. Kymmenen vuoden kuluttua täytät 40 ja sitten voit laskea itsesi sen ikäiseksi, ettei kukaan enää kysele miksi _nuori_ mies liikkuu baareissa ja laivalla yksin. En usko että on muuta vaihtoehtoa kuin odottaa sinne saakka. "

Vaihtoehtona tämä olisi ainakin hyvä ja ehkä se kaikkein paras, mutta tuskallisin vaan sen takia, kun en jaksaisi/haluaisi odottaa noin kauan aikaa. Mieluiten haluaisin päästä sinne laivaristeilylle jo heti tänä vuonna! Kun olisin halunnut päästä sinne jo viime vuonna, mutta kun sen saanut mistään matkaseuraa, niin en sitten viitsinyt yksin lähteä, kun se olisi vaan herättänyt liikaa ihmettelyä ja epäluuloa muissa ihmisissä, eli mm. työkavereissa ja vanhemmissa.

• Yksin matkustava
        DarkFear kirjoitti:

"Sinkkuristeilyt on tarkoitettu sinkuille. Ei pariskunnille eikä kaveriporukoille vaan sinkuille jotka haluavat tavata uusia ihmisiä ja kenties löytää tyttö-/poikaystävän. "

Niin no varmaan tolla samalla periaatteella myös baarit ovat tarkoitettuja sinkuille, jotka haluaisivat tavata siellä uusia ihmisiä ja löytää ehkä sen tyttö-/poikaystävän. Silti vaan baareissa käydään aina just seurustelukumppanin ja/tai kaveriporukoiden kanssa, ei siellä koskaan näy yksin liikkuvia nuoria miehiä, tai jos käy, niin heitä ainakin pidetään hieman outoina ja epänormaaleina, kun heillä ei ole ketään kavereita mukana tollaisessa ympäristössä, jossa kuuluisi käydä aina ensisijaisesti just kavereiden kanssa.

Ei siellä baareissa auta koskaan selityksenä se, että kun on sinkku ja haluaisi tutustua uusiin ihmisiin tai löytää sieltä baarista seurustelukumppanin. Vaikka kaiken järjen ja logiikan mukaan tollainen selitys pitäisi olla ihan ymmärrettävä, varsinkin jos vertaa sitä tohon sinkkuristeilyn teemaan. Suomessa kun on vaan niin yksinäisiä ihmisiä sortava ilmapiiri ja ihmisten ahdasmieliset asenteet, että ne estävät väkisinkin kaikenlaisen hauskanpidon ja elämisen yksinäisiltä ihmisiltä.

"Huomaa sana Y K S I N. Yksin meneminen on sallittua, suotavaa ja aivan varmasti laivalla on monia yksinäisiä miehiä, ehkä naisiakin. "

No kyllähän se kaveriporukoiden kanssa oleminen vaan antaisi aina paljon paremman kuvan itsestään kun yksinään olo, sillä eipä ihmiset koskaan ymmärrä sitä asiaa, jos mun ikäiseni nuori mies liikkuu yksin tollaisissa paikoissa, joissa kuuluisi käydä just aina kaveriporukoiden kanssa mihin mulla ei vaan ole koskaan elämässäni ollut pienintäkään mahdollisuutta.

Kaikkein inhottavinta tossa yksin lähtemisessä tonne sinkkuristeilylle olisi se, kun työkaverit ja perhe ei ainakaan sitä ymmärtäisi ollenkaan, jos päättäisin yksin tollaiselle risteilylle lähteä, sillä heidän mielestä kun sinne pitäisi lähteä aivan ehdottomasti kavereiden kanssa.

"Mutta jos ei niin ei. Kymmenen vuoden kuluttua täytät 40 ja sitten voit laskea itsesi sen ikäiseksi, ettei kukaan enää kysele miksi _nuori_ mies liikkuu baareissa ja laivalla yksin. En usko että on muuta vaihtoehtoa kuin odottaa sinne saakka. "

Vaihtoehtona tämä olisi ainakin hyvä ja ehkä se kaikkein paras, mutta tuskallisin vaan sen takia, kun en jaksaisi/haluaisi odottaa noin kauan aikaa. Mieluiten haluaisin päästä sinne laivaristeilylle jo heti tänä vuonna! Kun olisin halunnut päästä sinne jo viime vuonna, mutta kun sen saanut mistään matkaseuraa, niin en sitten viitsinyt yksin lähteä, kun se olisi vaan herättänyt liikaa ihmettelyä ja epäluuloa muissa ihmisissä, eli mm. työkavereissa ja vanhemmissa.

Vinkki sulle DF: Olet aikuinen ihminen, lähestulkoon 30v? Miksi sä et elä omaa elämääsi, vaan jatkuvasti vaan murehdit mitä joku muu ehkä ajattelee?

Hei kuule: Jos sä haluat mennä risteilylle, niin mene. Miksi sun muka täytyisi siitä kertoa työkavereille tai vanhemmille? Etkö sä muka itse päätä mitä teet? En minä ainakaan kerro kaikkia menemisiäni vanhemmilleni, saatikka työkavereilleni. Miksi sinunkaan täytyisi kertoa?

Sinun ongelmasi on se, että sinä koko ajan vaan luulet sitä ja tätä. Olet päättänyt että kaikki arvostelevat ja kyttäävät yksin liikkuvaa miestä ja sitten kuvittelet, että kaikki ajattelevat samalla tavalla. Tuomitset ihmiset etukäteen.

"Suomessa kun on vaan niin yksinäisiä ihmisiä sortava ilmapiiri ja ihmisten ahdasmieliset asenteet, että ne estävät väkisinkin kaikenlaisen hauskanpidon ja elämisen yksinäisiltä ihmisiltä."

Taas omaa "luulemistasi". Suomessa on vaikka millä mitalla ihmisiä, jotka matkustelevat yksin. Myös nuoria miehiä. Tältäkin palstalta löytyy yksin matkustavia.

Ongelma eivät ole kaikki muut ihmiset, vaan omat ajatuksesi. Eikä siihen auta ainakaan se, että jauhat samaa tarinaa kerrasta toiseen ja "luulet" ties mitä muista ihmisistä.

• Yksin matkustava kirjoitti:

Vinkki sulle DF: Olet aikuinen ihminen, lähestulkoon 30v? Miksi sä et elä omaa elämääsi, vaan jatkuvasti vaan murehdit mitä joku muu ehkä ajattelee?

Hei kuule: Jos sä haluat mennä risteilylle, niin mene. Miksi sun muka täytyisi siitä kertoa työkavereille tai vanhemmille? Etkö sä muka itse päätä mitä teet? En minä ainakaan kerro kaikkia menemisiäni vanhemmilleni, saatikka työkavereilleni. Miksi sinunkaan täytyisi kertoa?

Sinun ongelmasi on se, että sinä koko ajan vaan luulet sitä ja tätä. Olet päättänyt että kaikki arvostelevat ja kyttäävät yksin liikkuvaa miestä ja sitten kuvittelet, että kaikki ajattelevat samalla tavalla. Tuomitset ihmiset etukäteen.

"Suomessa kun on vaan niin yksinäisiä ihmisiä sortava ilmapiiri ja ihmisten ahdasmieliset asenteet, että ne estävät väkisinkin kaikenlaisen hauskanpidon ja elämisen yksinäisiltä ihmisiltä."

Taas omaa "luulemistasi". Suomessa on vaikka millä mitalla ihmisiä, jotka matkustelevat yksin. Myös nuoria miehiä. Tältäkin palstalta löytyy yksin matkustavia.

Ongelma eivät ole kaikki muut ihmiset, vaan omat ajatuksesi. Eikä siihen auta ainakaan se, että jauhat samaa tarinaa kerrasta toiseen ja "luulet" ties mitä muista ihmisistä.

"Hei kuule: Jos sä haluat mennä risteilylle, niin mene. Miksi sun muka täytyisi siitä kertoa työkavereille tai vanhemmille? Etkö sä muka itse päätä mitä teet? En minä ainakaan kerro kaikkia menemisiäni vanhemmilleni, saatikka työkavereilleni. Miksi sinunkaan täytyisi kertoa? "

No kuitenkin se mun risteilyllä käyminen paljastuisi vanhemmille jossain vaiheessa, vaikka joskus myöhemmin sen jälkeen kun siellä on jo käyty. Sitten taas vanhemmat ihmettelisi sitä, että miksi ihmeessä oikein olin yksin tuolla risteilyllä. Töissä pitäisi ainakin valehdella työkavereille silloin, kun he kysyisivät jotain, että mitä aion tehdä tai mitä tein vapaapäivinä. Olisi hirveä häpeä kertoa olleensa yksin laivaristeilyllä ilman ketään kavereita, kun sitä ei työpaikalla ymmärrettäisi.

"Sinun ongelmasi on se, että sinä koko ajan vaan luulet sitä ja tätä. Olet päättänyt että kaikki arvostelevat ja kyttäävät yksin liikkuvaa miestä ja sitten kuvittelet, että kaikki ajattelevat samalla tavalla. Tuomitset ihmiset etukäteen. "

Tämä on suoraan sanottuna oikein sitä, mikä mua ärsyttää täällä kaikkein eniten. Kun aina kaikki vaan luulevat, että ne ihmisten reaktiot olisivat pelkkiä mun harhaluuloja ja vääriä oletuksia, vaikka olen itse tällaista kohtelua ihmisten toimesta saanut hyvin usein kokea. Olen mä käynyt useita kertoja yksin mm. baareissa ja melkein joka kerta ihmiset ovat ihmetelleet aina sitä, että miksi mun ikäiseni nuori mies oikein on siellä yksinään ilman ketään kavereita, sitten on ollut inhottavaa siinä selitellä, kun ei oikein keksi mitään tarpeeksi hyviä selityksiä niistä yksinolon syistä. Varmasti samanlainen ilmapiiri olisi myös laivalla, jos sinne nuori mies yksin päättäisi lähteä.

Pitäisi kai vaan sanoa suoraan näille uteleville ihmisille totuus asiasta, että ei ole ketään kavereita joiden kanssa voisin laivaristeilylle lähteä ja sitten täällä Suomi24-palstalla mua kehotettiin ja kannustettiin kovasti lähtemään yksinään, kun monien kirjoittajien mielestä siinä ei ole mitään outoa ja ihmeellistä, jos mun ikäiseni nuori mies reissuaa yksinään.

"Taas omaa "luulemistasi". Suomessa on vaikka millä mitalla ihmisiä, jotka matkustelevat yksin. Myös nuoria miehiä. Tältäkin palstalta löytyy yksin matkustavia. "

Ethän sä tietenkään mitään tästä yksinäisyydestä ja sen aiheuttamista murheista ymmärrä, kun sulla on aina ollut paljon kavereita ja olet saanut käydä kavereiden kanssa baareissa ja reissuta ympäriinsä isolla kaveriporukalla, mihin mulla ei ole ikinä elämässäni ollut pienintäkään mahdollisuutta.

"Ongelma eivät ole kaikki muut ihmiset, vaan omat ajatuksesi. Eikä siihen auta ainakaan se, että jauhat samaa tarinaa kerrasta toiseen ja "luulet" ties mitä muista ihmisistä."

Miksi sitten ihmiset ovat tulleet baareissa kyselemään siitä yksinolosta ja tuomitsemaan mua sen takia, kun olen ollut siellä yksin liikkeellä ilman ketään kavereita? Niin etpä sä mitään tällaisesta ymmärrä, kun oot aina saanut käydä baareissa kavereiden kanssa ja oot joutunut ehkä pari kertaa elämäsi aikana käymään yksin baareissa. Silloinkin sun on ollut helppoa sinne mennä, kun se kavereiden kanssa liikkuminen on tehnyt sulle hyvän itsetunnon, niin ei se pari vaivaista yksinäistä baarireissua ole niin hirveää.

• Yksin matkustava
        DarkFear kirjoitti:

"Hei kuule: Jos sä haluat mennä risteilylle, niin mene. Miksi sun muka täytyisi siitä kertoa työkavereille tai vanhemmille? Etkö sä muka itse päätä mitä teet? En minä ainakaan kerro kaikkia menemisiäni vanhemmilleni, saatikka työkavereilleni. Miksi sinunkaan täytyisi kertoa? "

No kuitenkin se mun risteilyllä käyminen paljastuisi vanhemmille jossain vaiheessa, vaikka joskus myöhemmin sen jälkeen kun siellä on jo käyty. Sitten taas vanhemmat ihmettelisi sitä, että miksi ihmeessä oikein olin yksin tuolla risteilyllä. Töissä pitäisi ainakin valehdella työkavereille silloin, kun he kysyisivät jotain, että mitä aion tehdä tai mitä tein vapaapäivinä. Olisi hirveä häpeä kertoa olleensa yksin laivaristeilyllä ilman ketään kavereita, kun sitä ei työpaikalla ymmärrettäisi.

"Sinun ongelmasi on se, että sinä koko ajan vaan luulet sitä ja tätä. Olet päättänyt että kaikki arvostelevat ja kyttäävät yksin liikkuvaa miestä ja sitten kuvittelet, että kaikki ajattelevat samalla tavalla. Tuomitset ihmiset etukäteen. "

Tämä on suoraan sanottuna oikein sitä, mikä mua ärsyttää täällä kaikkein eniten. Kun aina kaikki vaan luulevat, että ne ihmisten reaktiot olisivat pelkkiä mun harhaluuloja ja vääriä oletuksia, vaikka olen itse tällaista kohtelua ihmisten toimesta saanut hyvin usein kokea. Olen mä käynyt useita kertoja yksin mm. baareissa ja melkein joka kerta ihmiset ovat ihmetelleet aina sitä, että miksi mun ikäiseni nuori mies oikein on siellä yksinään ilman ketään kavereita, sitten on ollut inhottavaa siinä selitellä, kun ei oikein keksi mitään tarpeeksi hyviä selityksiä niistä yksinolon syistä. Varmasti samanlainen ilmapiiri olisi myös laivalla, jos sinne nuori mies yksin päättäisi lähteä.

Pitäisi kai vaan sanoa suoraan näille uteleville ihmisille totuus asiasta, että ei ole ketään kavereita joiden kanssa voisin laivaristeilylle lähteä ja sitten täällä Suomi24-palstalla mua kehotettiin ja kannustettiin kovasti lähtemään yksinään, kun monien kirjoittajien mielestä siinä ei ole mitään outoa ja ihmeellistä, jos mun ikäiseni nuori mies reissuaa yksinään.

"Taas omaa "luulemistasi". Suomessa on vaikka millä mitalla ihmisiä, jotka matkustelevat yksin. Myös nuoria miehiä. Tältäkin palstalta löytyy yksin matkustavia. "

Ethän sä tietenkään mitään tästä yksinäisyydestä ja sen aiheuttamista murheista ymmärrä, kun sulla on aina ollut paljon kavereita ja olet saanut käydä kavereiden kanssa baareissa ja reissuta ympäriinsä isolla kaveriporukalla, mihin mulla ei ole ikinä elämässäni ollut pienintäkään mahdollisuutta.

"Ongelma eivät ole kaikki muut ihmiset, vaan omat ajatuksesi. Eikä siihen auta ainakaan se, että jauhat samaa tarinaa kerrasta toiseen ja "luulet" ties mitä muista ihmisistä."

Miksi sitten ihmiset ovat tulleet baareissa kyselemään siitä yksinolosta ja tuomitsemaan mua sen takia, kun olen ollut siellä yksin liikkeellä ilman ketään kavereita? Niin etpä sä mitään tällaisesta ymmärrä, kun oot aina saanut käydä baareissa kavereiden kanssa ja oot joutunut ehkä pari kertaa elämäsi aikana käymään yksin baareissa. Silloinkin sun on ollut helppoa sinne mennä, kun se kavereiden kanssa liikkuminen on tehnyt sulle hyvän itsetunnon, niin ei se pari vaivaista yksinäistä baarireissua ole niin hirveää.

"Ethän sä tietenkään mitään tästä yksinäisyydestä ja sen aiheuttamista murheista ymmärrä, kun sulla on aina ollut paljon kavereita ja olet saanut käydä kavereiden kanssa baareissa ja reissuta ympäriinsä isolla kaveriporukalla, mihin mulla ei ole ikinä elämässäni ollut pienintäkään mahdollisuutta."

Mistä sä sen tiedät? Tunnetko minut? Et. Taas kerran vaan "luulet" millainen minä olen ja leimaat minut sellaiseksi kuin itse kuvittelet.

Tiedoksesi, että minäkin muutin muutama vuosi sitten Helsinkiin yksin, eikä minulla ollut täällä yhtään ikäistäni ystävää. Olin myös koko nuoruuteni todella ujo, jolloin ihmisiin tutustuminen ei todellakaan ollut helppoa. Mutta joo, ilmeisesti sinä tiedät paremmin millainen minä olen?

Kukaan ei voi sua ymmärtää, kukaan ei ole kokenut mitään sellaista kuin sinä? Älä nyt viitsi.

"Pitäisi kai vaan sanoa suoraan näille uteleville ihmisille totuus asiasta, että ei ole ketään kavereita joiden kanssa voisin laivaristeilylle lähteä..."

No mikä muka estää? Kerro ihmeessä. Sun suurin ongelmasi näyttää olevan se, että häpeät niin hirveästi kaverittomuuttasi. Siksi otat ihan normaalitkin kyselemiset ahdisteluna tai kettuiluna. Minulta kysyttiin viimeksi viikko sitten, olenko yksin liikenteessä. Vastasin että olen. Ei kyselty enempää.

Sun täytyy aloittaa muutos omasta itsestäsi. Yritä hyväksyä itsesi ja päästä eroon siitä häpeästäsi.

P.S: Ettet alkaisi "luulemaan" mitä olen: Olen sinun ikäluokaasi oleva mies. En keski-ikäinen, en nainen, enkä yltiösosiaalinen suupaltti.

• Yksin matkustava kirjoitti:

"Ethän sä tietenkään mitään tästä yksinäisyydestä ja sen aiheuttamista murheista ymmärrä, kun sulla on aina ollut paljon kavereita ja olet saanut käydä kavereiden kanssa baareissa ja reissuta ympäriinsä isolla kaveriporukalla, mihin mulla ei ole ikinä elämässäni ollut pienintäkään mahdollisuutta."

Mistä sä sen tiedät? Tunnetko minut? Et. Taas kerran vaan "luulet" millainen minä olen ja leimaat minut sellaiseksi kuin itse kuvittelet.

Tiedoksesi, että minäkin muutin muutama vuosi sitten Helsinkiin yksin, eikä minulla ollut täällä yhtään ikäistäni ystävää. Olin myös koko nuoruuteni todella ujo, jolloin ihmisiin tutustuminen ei todellakaan ollut helppoa. Mutta joo, ilmeisesti sinä tiedät paremmin millainen minä olen?

Kukaan ei voi sua ymmärtää, kukaan ei ole kokenut mitään sellaista kuin sinä? Älä nyt viitsi.

"Pitäisi kai vaan sanoa suoraan näille uteleville ihmisille totuus asiasta, että ei ole ketään kavereita joiden kanssa voisin laivaristeilylle lähteä..."

No mikä muka estää? Kerro ihmeessä. Sun suurin ongelmasi näyttää olevan se, että häpeät niin hirveästi kaverittomuuttasi. Siksi otat ihan normaalitkin kyselemiset ahdisteluna tai kettuiluna. Minulta kysyttiin viimeksi viikko sitten, olenko yksin liikenteessä. Vastasin että olen. Ei kyselty enempää.

Sun täytyy aloittaa muutos omasta itsestäsi. Yritä hyväksyä itsesi ja päästä eroon siitä häpeästäsi.

P.S: Ettet alkaisi "luulemaan" mitä olen: Olen sinun ikäluokaasi oleva mies. En keski-ikäinen, en nainen, enkä yltiösosiaalinen suupaltti.

"Mistä sä sen tiedät? Tunnetko minut? Et. Taas kerran vaan "luulet" millainen minä olen ja leimaat minut sellaiseksi kuin itse kuvittelet. "

Ajattelin vaan, kun meitä yksinäisiä miehiä ei koskaan missään ole, vaan kaikilla nuorilla miehillä oletetaan aina automaattisesti olevan mahdollisimman paljon kavereita ja vilkasta sosiaalista elämää.

"Tiedoksesi, että minäkin muutin muutama vuosi sitten Helsinkiin yksin, eikä minulla ollut täällä yhtään ikäistäni ystävää. Olin myös koko nuoruuteni todella ujo, jolloin ihmisiin tutustuminen ei todellakaan ollut helppoa. Mutta joo, ilmeisesti sinä tiedät paremmin millainen minä olen? "

Mä pistän paremmaksi, silä oon asunut jo monta vuotta Helsingissä, enkä siitäkään huolimatta ole löytänyt täältä yhtään ainoaa kaveria. Niin ja muutin siis aivan tuntemattomaan kaupunkiin, sillä mulla ei ollut muuttaessakaan täällä ketään tuttuja tai kavereita, eikä edes kotiseudulle jäänyt ketään kavereita, eli voin varmasti sanoa olevani sua paljon yksinäisempi.

"Kukaan ei voi sua ymmärtää, kukaan ei ole kokenut mitään sellaista kuin sinä? Älä nyt viitsi. "

Eipä mua olla koskaan missään ymmärretty, syy näiden ahdasmielisten ihmisten, jotka eivät osaa ymmärtää meitä yksinäisiä nuoria miehiä. Aina kun vaan oletetaan automaattisesti sitä, että kyllähän nyt kaikilla nuorilla miehillä on paljon kavereita joka paikassa, erityisesti kotiseudulla ja myös uudessa kotikaupungissa, sekä tietenkin siellä facebookissa, johon mulla ei ole ollut koskaan edes mitään tarvetta liittyä sen yksinäisyyteni takia.

"No mikä muka estää? Kerro ihmeessä. Sun suurin ongelmasi näyttää olevan se, että häpeät niin hirveästi kaverittomuuttasi. Siksi otat ihan normaalitkin kyselemiset ahdisteluna tai kettuiluna. Minulta kysyttiin viimeksi viikko sitten, olenko yksin liikenteessä. Vastasin että olen. Ei kyselty enempää."

No osittain se häpeä estää, kun hävettäisi niin suunnattomasti sanoa se totuus elämästään, ettei ole ketään kavereita. Tietenkin se vaihtoehto voisi myös olla hyvä, että kertoisin kaikki samat asiat mistä olen kertonut tällä palstalla, eli yksinäisyydestä ja siitä ettei ole ketään kavereita, sitten voisin myös haukkua kaikki entiset koulukaverit, kotiseudun ihmiset ja muut ahdasmieliset ihmiset, jotka eivät osaa ymmärtää koskaan meitä yksinäisiä nuoria miehiä ja olettavat aina kaikilla nuorilla miehillä olevan niitä kavereita elämässään. Samalla voisin myös kertoa kirjoittavani tänne Suomi24-palstalle ja mainita myös siitä, kuinka mulla ei ole mitään sosiaalista elämää työn ja tämän palstan ulkopuolella.

Ainakin tollaisesta avautumisesta olisi se hyvä puoli, että saisi kerrankin elämässään kertoa kaikki murheensa jossain muualla kun täällä nettipalstalla.

"P.S: Ettet alkaisi "luulemaan" mitä olen: Olen sinun ikäluokaasi oleva mies. En keski-ikäinen, en nainen, enkä yltiösosiaalinen suupaltti. "

No täytyy kai sitten uskoa, mutta en olisi kyllä ikinä uskonut, ellet olisi tätä kertonut. Yleensä kun kaikki nuoret miehet ovat just näitä paljon kavereita omaavia ja hyvin sosiaalisia puhemiehiä, jotka onnistuvat kyllä löytämään aina joka paikasta paljon uusia kavereita, eli mun täydellisiä vastakohtia.

• Setä neuvoo
        DarkFear kirjoitti:

"Ja kuka víttu tulee kyselemään SINKKUristeilyllä tuollaisia?? "

Vedät vaan niitä beetasalpaajia naamariin ja lähdet. Kyllä se siitä.

• 81Mies

Ilman muuta naiset odottavat vapaita laadukkaita ytm-miehiä sinne hoitelemaan panetuksen yms. sinkku naista vaivaavat olotilat.

Jänniä rockareita ja tummia seksipeto-miehiä kans.

Ei näitä hinteliä nintendo-miehiä mitä täällä vaan on?

Tai näitä katkeria kovan onnen naisia jotka angstaavat kun se floorilta isketty dance beckham olikin aamulla Uuno Turhapuro2 :D

• näin se menee

Turha sinne on ATM:n mennä. YTM:t vievät kuitenkin kaikki naiset, ja sittenpähän olet siellä laivalla loppumatkan yksin (tai muiden ATM:ien kanssa) ja odotat, että pääsee kotiin...

• Ihana Esko Eerikäine

Kun naiset ensin lietsoo itsensä kiimaan katsomalla Hunkseja, niin arvaa monenko ATM:n seura kelpaa enää mihinkään?

• Yrittänyttä ei panna
        Ihana Esko Eerikäine kirjoitti:

Kun naiset ensin lietsoo itsensä kiimaan katsomalla Hunkseja, niin arvaa monenko ATM:n seura kelpaa enää mihinkään?

Luuletko, että se kiima taltuu pelkästään katsomalla Eskoa? Kiimainen nainen on paljon helpompi iskeä kuin normaalitilassa. Ei teillä taida olla täällä mitään hajua.... mistään.

Ehkä laivan missi tai teiniböönä ei kiinnostu ATM.stä, mutta joku tavallinen mukavan näköinen naapurin tyttö saattaa jopa kiinnostua. Tosin sille pitää uskaltaa jutella ja hymyillä. Vinkki: jutun aiheita voi vaikka miettiä liudan valmiiksi ja sitten testata mihin vastapuoli lähtee mukaan. Sen sijaan jos alistuu osaansa ja ajattelee kokoajan ettei kelpaa kellekään, niin taatusti ei kelpaakaan.

• sir_von_baughen

Ei hyvä jumala!Mä revin kohta itteni kaljuksi sun kanssa.Sinkku risteily on sinkuille.Ja huomaa,ikäraja hesasta 21v ja turusta 18v jotenka siellä on niitä nuoriakin miehiä yksinään vallan perkeleesti.
      Ja turhaan vastaat mulle samaa listaa mitä ylhäällä anoit koska tuolla on juuri yksinäisiä S-I-N-K-K-U-J-A-!
      Mä en tiedä enään mitä tuntea,huvitusta,raivoa,itkua vai iloa.Vai kaikkea sekasin.
      Ja tiedätkö,mä itse tuossa harkitsen että jos lähtisin jollekkin noista,jos rahatilanne antaa myötä.Enkä mä koe että olisin jotenkin outo.Mähän lähtisin sinne jutustelemaan neitokaisten kanssa.
      Joten,unohda muut ihmiset,OIKEASTI,ja keskity itseesi.Mutta,mä veikkaan että sä et edes halua lähteä oikeasti.

Niiin,ja matkaa ei tarvitse voittaa vaan voit varata liput ihan itse;

http://www.suomi24.fi/sinkkuristeily

• "Ei hyvä jumala!Mä revin kohta itteni kaljuksi sun kanssa.Sinkku risteily on sinkuille.Ja huomaa,ikäraja hesasta 21v ja turusta 18v jotenka siellä on niitä nuoriakin miehiä yksinään vallan perkeleesti.
        Ja turhaan vastaat mulle samaa listaa mitä ylhäällä anoit koska tuolla on juuri yksinäisiä S-I-N-K-K-U-J-A-! "

Ainahan noita kaikkia risteilyjä mainostetaan jonkinlaisina sinkkuristeilyinä, mutta kuitenkin niissä on vaan nuoria yhdessä kaveriporukoidensa kanssa, eli ei siellä takuulla näy ketään yksinäisiä nuoria miehiä. Tai jos näkyy, niin ainakin heitä pidetään tosi outoina, kun heillä ei ole ketään kavereita siellä mukana.

Kyllä mä haluaisin tollaiselle risteilylle päästä, mutta kun ei vaan ole ketään kavereita joiden kanssa voisin sinne lähteä, niin sen vuoksi sinne ei halua yksin lähteä omaa mainettaan menettämään, kun tiedossa on jo se, että miten niihin yksinäisiin nuoriin miehiin aina suhtaudutaan tollaisissa sosiaalisissa paikoissa, kuten just laivalla ja baareissa.

• "Ai siis missä piireissä sulla sitä mainetta vielä oikein on muka... "

Vaikka missä, sillä enhän mä ole koskaan kertonut sanallakaan kellekkään olevani yksinäinen ja sellainen ettei mulla ole kavereita ja sosiaalista elämää. Olen aina valehdellut ihan hirveän paljon elämästäni kaikkea, enkä ole kertonut totuutta missään muualla kun täällä nettipalstoilla. Sitten kun joka paikassa kaikki olettavat aina automaattisesti sitä, että kyllähän mun ikäiselläni nuorella miehellä on varmasti paljon kavereita ja vilkasta sosiaalista elämää. En ole koskaan huomannut missään kenenkään edes miettivän sitä vaihtoehtoa, että meistä nuorista miehistä voisi löytyä myös sellaisia ihmisiä, jotka ovat yksinäisiä ja vailla kavereita elämäänsä.

• FF
        DarkFear kirjoitti:

"Ai siis missä piireissä sulla sitä mainetta vielä oikein on muka... "

Vaikka missä, sillä enhän mä ole koskaan kertonut sanallakaan kellekkään olevani yksinäinen ja sellainen ettei mulla ole kavereita ja sosiaalista elämää. Olen aina valehdellut ihan hirveän paljon elämästäni kaikkea, enkä ole kertonut totuutta missään muualla kun täällä nettipalstoilla. Sitten kun joka paikassa kaikki olettavat aina automaattisesti sitä, että kyllähän mun ikäiselläni nuorella miehellä on varmasti paljon kavereita ja vilkasta sosiaalista elämää. En ole koskaan huomannut missään kenenkään edes miettivän sitä vaihtoehtoa, että meistä nuorista miehistä voisi löytyä myös sellaisia ihmisiä, jotka ovat yksinäisiä ja vailla kavereita elämäänsä.

No sittenhän se valehteleminen sujuu sulavasti myös siellä laivalla ja työkavereille ja vanhemmille.

Mutta itse olen kyllä sitä mieltä, että sinun kannattaa laittaa tuo risteilyasia nyt kymmeneksi vuodeksi jäihin, se ei ole edistynyt yhtään eikä se tule edistymään. Argumenttisi ovat aina samat eikä niitä ystäviä netin kautta löydy.

Voisit ryhtyä suunnittelemaan niitä 30-vuotissyntymäpäiviäsi vai joko olet tehnyt päätöksen kuinka ne vietät?

• FF kirjoitti:

No sittenhän se valehteleminen sujuu sulavasti myös siellä laivalla ja työkavereille ja vanhemmille.

Mutta itse olen kyllä sitä mieltä, että sinun kannattaa laittaa tuo risteilyasia nyt kymmeneksi vuodeksi jäihin, se ei ole edistynyt yhtään eikä se tule edistymään. Argumenttisi ovat aina samat eikä niitä ystäviä netin kautta löydy.

Voisit ryhtyä suunnittelemaan niitä 30-vuotissyntymäpäiviäsi vai joko olet tehnyt päätöksen kuinka ne vietät?

"No sittenhän se valehteleminen sujuu sulavasti myös siellä laivalla ja työkavereille ja vanhemmille. "

Kun keksisi vaan jotain, että miten tollaisella laivaristeilyllä oikein voisi valehdella parhaalla mahdolliselle tavalla ihmisille, kun he tulevat kyselemään syitä mun yksinoloon ja siihen että miksi mulla ei ole ketään kavereita mukana. Jos yksin lähtisin tonne risteilylle, niin työkavereille en kertoisi mitään siitä sanallakaan, vaan valehtelisin suoraan olleeni käymässä vaikka kotiseuduilla, kun he eivät ahdasmielisinä kuitenkaan sitä ymmärtäisi, jos nuori mies olisi käynyt yksin baarissa tai laivaristeilyillä, sillä heidän mielestä kun kaikilla nuorilla pitäisi olla aina joka paikassa iso kaverilauma mukana ja tietenkin asiasta pitäisi tiedottaa koko maailmalle siellä facebookissa.

Sitä en kyllä tiedä, että mitä kertoisin vanhemmilleni tosta laivaristeilystä. Pitäiskö vaan sanoa sitten olleensa siellä yksinään, vaikka se kyllä herättäisi heissä ihmettelyä siitä, että miksen ollut siellä kenenkään kavereiden kanssa.

"Mutta itse olen kyllä sitä mieltä, että sinun kannattaa laittaa tuo risteilyasia nyt kymmeneksi vuodeksi jäihin, se ei ole edistynyt yhtään eikä se tule edistymään. Argumenttisi ovat aina samat eikä niitä ystäviä netin kautta löydy. "

Itse en todellakaan haluaisi luopua näistä risteilyhaaveista, sillä mulla kun olisi muutenkin asiaa päästä käymään Tallinnassa ja Tukholmassa, enkä todellakaan halua odottaa vuosikymmentä vain ja pelkästään sen takia, kun mulla ei ole ketään kavereita joiden kanssa voisin sinne lähteä.

"Voisit ryhtyä suunnittelemaan niitä 30-vuotissyntymäpäiviäsi vai joko olet tehnyt päätöksen kuinka ne vietät? "

Olen mä yrittänyt jotain mielessäni miettiä noille synttäreille, mutta en vaan ole saanut yhtään mitään ideaa niiden järjestämiseen. Epäilen vahvasti sitä, että varmaan noi kolmekymppiset jäävät mulla aivan kokonaan viettämättä, kun eipä mulla ole edes ketään kavereita joita voisin synttäreille kutsua. Eniten tässäkin harmittaa just se, kun töissä on niin inhottavaa puhua tosta asiasta, tiedät varmaan miksi.

• Naama kohti muzakkia
        DarkFear kirjoitti:

"No sittenhän se valehteleminen sujuu sulavasti myös siellä laivalla ja työkavereille ja vanhemmille. "

Kun keksisi vaan jotain, että miten tollaisella laivaristeilyllä oikein voisi valehdella parhaalla mahdolliselle tavalla ihmisille, kun he tulevat kyselemään syitä mun yksinoloon ja siihen että miksi mulla ei ole ketään kavereita mukana. Jos yksin lähtisin tonne risteilylle, niin työkavereille en kertoisi mitään siitä sanallakaan, vaan valehtelisin suoraan olleeni käymässä vaikka kotiseuduilla, kun he eivät ahdasmielisinä kuitenkaan sitä ymmärtäisi, jos nuori mies olisi käynyt yksin baarissa tai laivaristeilyillä, sillä heidän mielestä kun kaikilla nuorilla pitäisi olla aina joka paikassa iso kaverilauma mukana ja tietenkin asiasta pitäisi tiedottaa koko maailmalle siellä facebookissa.

Sitä en kyllä tiedä, että mitä kertoisin vanhemmilleni tosta laivaristeilystä. Pitäiskö vaan sanoa sitten olleensa siellä yksinään, vaikka se kyllä herättäisi heissä ihmettelyä siitä, että miksen ollut siellä kenenkään kavereiden kanssa.

"Mutta itse olen kyllä sitä mieltä, että sinun kannattaa laittaa tuo risteilyasia nyt kymmeneksi vuodeksi jäihin, se ei ole edistynyt yhtään eikä se tule edistymään. Argumenttisi ovat aina samat eikä niitä ystäviä netin kautta löydy. "

Itse en todellakaan haluaisi luopua näistä risteilyhaaveista, sillä mulla kun olisi muutenkin asiaa päästä käymään Tallinnassa ja Tukholmassa, enkä todellakaan halua odottaa vuosikymmentä vain ja pelkästään sen takia, kun mulla ei ole ketään kavereita joiden kanssa voisin sinne lähteä.

"Voisit ryhtyä suunnittelemaan niitä 30-vuotissyntymäpäiviäsi vai joko olet tehnyt päätöksen kuinka ne vietät? "

Olen mä yrittänyt jotain mielessäni miettiä noille synttäreille, mutta en vaan ole saanut yhtään mitään ideaa niiden järjestämiseen. Epäilen vahvasti sitä, että varmaan noi kolmekymppiset jäävät mulla aivan kokonaan viettämättä, kun eipä mulla ole edes ketään kavereita joita voisin synttäreille kutsua. Eniten tässäkin harmittaa just se, kun töissä on niin inhottavaa puhua tosta asiasta, tiedät varmaan miksi.

No jos et keksi nimimerkkiä jonnekin eurosinkut-sivulle vai mikä sivu se olikaan, niin tuskin keksit mitään muutakaan. Sen verran mielikuvituksettomalta vaikutat.

Ootko muuten koskaan tullut ajatelleeksi että ne sun työkaverit kyllä arvaa ettei sulla ole kavereita, mutta eivät vaan viitsi ottaa asiaa puheeksi koska huomaavat että se on sulle arka paikka? Tai että vanhempasi varmasti tietävät ettei sulla ole kavereita koska et koskaan kavereista puhu tai eivät ole kavereita sun kanssa nähneet? Oliskohan niin että ainoa kenelle sä onnistut valehtelemaan olet sinä itse?

• Naama kohti muzakkia kirjoitti:

No jos et keksi nimimerkkiä jonnekin eurosinkut-sivulle vai mikä sivu se olikaan, niin tuskin keksit mitään muutakaan. Sen verran mielikuvituksettomalta vaikutat.

Ootko muuten koskaan tullut ajatelleeksi että ne sun työkaverit kyllä arvaa ettei sulla ole kavereita, mutta eivät vaan viitsi ottaa asiaa puheeksi koska huomaavat että se on sulle arka paikka? Tai että vanhempasi varmasti tietävät ettei sulla ole kavereita koska et koskaan kavereista puhu tai eivät ole kavereita sun kanssa nähneet? Oliskohan niin että ainoa kenelle sä onnistut valehtelemaan olet sinä itse?

"Ootko muuten koskaan tullut ajatelleeksi että ne sun työkaverit kyllä arvaa ettei sulla ole kavereita, mutta eivät vaan viitsi ottaa asiaa puheeksi koska huomaavat että se on sulle arka paikka? Tai että vanhempasi varmasti tietävät ettei sulla ole kavereita koska et koskaan kavereista puhu tai eivät ole kavereita sun kanssa nähneet? Oliskohan niin että ainoa kenelle sä onnistut valehtelemaan olet sinä itse? "

En ole koskaan ajatellut sen suuremmin, että mitä työkaverit ajattelisivat mun kaveritilanteestani, enkä kyllä varmasti tule asiaa koskaan heiltä sanallakaan kysymään. Vanhempani kyllä tietävät sen aivan täysin, ettei mulla ole ketään kavereita, kun olen sen itse heille kertonut ja olen heille usein aina valittanut sitä, kun mihinkään ei voi mennä ja mitään ei voi koskaan tehdä sen takia, kun se kaverittomuus on aina kaikessa esteenä.

Mutta asiasta on vaan ollut aina sen vuoksi hankala keskustella vanhempien kanssa, kun he eivät ole koskaan ymmärtäneet sitä, että miksi mun ikäisellä nuorella miehellä ei ole ketään kavereita. Tämän vuoksi he eivät ole päästäneet mua koskaan lähtemään sinne laivaristeilylle, kun heidän mielestään nuorten kuuluisi käydä laivamatkoilla aina kavereiden kanssa. Aikoinaan vanhempani eivät myöskään tykänneet siitä, kun kävin baareissa, koska heidän mielestä sielläkin nuorten kuuluisi käydä ensisijaisesti kavereiden kanssa eikä yksinään.

• sir_von_baughen

Niiin,ja lisättäkööt tuohon että jos menet juttelemaan naiselle ja kysyy että miksi olet yksin niin voit kääntää homman vitsiksi sekä flrtiksi sanomalla;Mä tiesin että tapaan sut täällä niin en ottanu ketään mukaan. tms.
      Joten,teko syyt roskiin ja menet.

• Kramer_

DF on päätöksensä tehnyt ja se pitää. Eli yksin ei voi tehdä mitään eikä mennä minnekään. Mitä ne kaikki ajattelisivat, jos näkisivät nuoren miehen yksin jossain. Valehdellakaan ei voi. Kaikki kuitenkin paljastuisi viikottaisessa briefingissä vanhemmille ja työkavereille. Kyllä ne ihmettelisivät, jos yksin jotain tekisi.

DF kieltäytyy kuulemasta vaihtoehtoista totuutta. Vaikka täälläkin monet ovat kertoneet, että ei ole kavereita, mutta silti tekevät jotain ja käyvät jossain yksin, niin DF kieltää automaattisesti tällaisen vaihtoehdon koko olemassaolon.

• Älä oo tommonen

Sä et vaan ymmärrä. Miksi kiusaat? Kenelläkään muulla ei ole ollut yhtä vaikeaa kuin DF:lla, eikä kukaan voi ymmärtää. Mikset voi olla samaa mieltä kuin DF? Veetuilua olla eri mieltä.

Sitä paitsi kotiseutu ja luulen ja uskoisin.

• 11+11
        Älä oo tommonen kirjoitti:

Sä et vaan ymmärrä. Miksi kiusaat? Kenelläkään muulla ei ole ollut yhtä vaikeaa kuin DF:lla, eikä kukaan voi ymmärtää. Mikset voi olla samaa mieltä kuin DF? Veetuilua olla eri mieltä.

Ja aina ja kaikki. Sullakin varmaan on.

• muistutuksena...

• sir_von_baughen
        Älä oo tommonen kirjoitti:

"Sitä paitsi kotiseutu ja luulen ja uskoisin."

*reps*
        Taso on ihan juuri tuo.

• "DF on päätöksensä tehnyt ja se pitää. Eli yksin ei voi tehdä mitään eikä mennä minnekään. Mitä ne kaikki ajattelisivat, jos näkisivät nuoren miehen yksin jossain. Valehdellakaan ei voi. Kaikki kuitenkin paljastuisi viikottaisessa briefingissä vanhemmille ja työkavereille. Kyllä ne ihmettelisivät, jos yksin jotain tekisi. "

Tämä mun päätös on johtunut enemmänkin vanhempien, työkavereiden ja muiden ihmisten asenteista, kun siitä, mitä olisin itse halunnut päättää tästä asiasta. Ei kai se ol mun vika, jos vanhemmat eivät ole koskaan ymmärtäneet sitä, jos mun ikäiseni nuori mies joutuu käymään yksin baareissa ja laivaristeilyillä. Samanlaiset asenteet ovat myös olleet aina kaikilla mun työkavereilla.

"DF kieltäytyy kuulemasta vaihtoehtoista totuutta. Vaikka täälläkin monet ovat kertoneet, että ei ole kavereita, mutta silti tekevät jotain ja käyvät jossain yksin, niin DF kieltää automaattisesti tällaisen vaihtoehdon koko olemassaolon. "

Harmi vaan, kun näitä kaverittomia ja yksinäisiä ihmisiä ei tapaa koskaan missään tuolla reaalimaailmassa, kuten mm. työelämässä, baareissa, harrastusten parissa tai ylipäätään missään. Tuolla reaalimaailmassa kun kaikilla nuorilla on aina niin paljon kavereita joka paikassa, ettei kukaan ole koskaan siellä yksinäinen ja kaikilla on aina varmasti sen verran kavereita, että aina löytyy joku tai muutama kaveri joiden kanssa voi lähteä käymään esim. baarissa tai laivaristeilyllä.

• No baareissa en ole koskaan edes nähnyt yksinäisiä nuoria miehiä, sillä kaikki ovat siellä aina yhdessä kavereidensa kanssa. Työpaikoilla, harrastusten parissa ja muissa sosiaalisissa paikoissa kaikki ovat aina kertoneet omasta vapaa-ajasta ja siitä, miten he viettävät vapaa-aikaansa yhdessä kavereiden kanssa ja käyvät yhdessä just mm. baareissa ja laivaristeilyillä. En ole koskaan kuullut kenenkään kertovan lähtevänsä yksin johonkin tollaiseen paikkaan.

• Järki käteen hei
        DarkFear kirjoitti:

"DF on päätöksensä tehnyt ja se pitää. Eli yksin ei voi tehdä mitään eikä mennä minnekään. Mitä ne kaikki ajattelisivat, jos näkisivät nuoren miehen yksin jossain. Valehdellakaan ei voi. Kaikki kuitenkin paljastuisi viikottaisessa briefingissä vanhemmille ja työkavereille. Kyllä ne ihmettelisivät, jos yksin jotain tekisi. "

Tämä mun päätös on johtunut enemmänkin vanhempien, työkavereiden ja muiden ihmisten asenteista, kun siitä, mitä olisin itse halunnut päättää tästä asiasta. Ei kai se ol mun vika, jos vanhemmat eivät ole koskaan ymmärtäneet sitä, jos mun ikäiseni nuori mies joutuu käymään yksin baareissa ja laivaristeilyillä. Samanlaiset asenteet ovat myös olleet aina kaikilla mun työkavereilla.

"DF kieltäytyy kuulemasta vaihtoehtoista totuutta. Vaikka täälläkin monet ovat kertoneet, että ei ole kavereita, mutta silti tekevät jotain ja käyvät jossain yksin, niin DF kieltää automaattisesti tällaisen vaihtoehdon koko olemassaolon. "

Harmi vaan, kun näitä kaverittomia ja yksinäisiä ihmisiä ei tapaa koskaan missään tuolla reaalimaailmassa, kuten mm. työelämässä, baareissa, harrastusten parissa tai ylipäätään missään. Tuolla reaalimaailmassa kun kaikilla nuorilla on aina niin paljon kavereita joka paikassa, ettei kukaan ole koskaan siellä yksinäinen ja kaikilla on aina varmasti sen verran kavereita, että aina löytyy joku tai muutama kaveri joiden kanssa voi lähteä käymään esim. baarissa tai laivaristeilyllä.

Totta kai DarkFearin harhat on niitten harhojen vika eikä DarkFearin! Ettekö te nyt ymmärrä?!

• "DF on päätöksensä tehnyt ja se pitää. Eli yksin ei voi tehdä mitään eikä mennä minnekään. Mitä ne kaikki ajattelisivat, jos näkisivät nuoren miehen yksin jossain. Valehdellakaan ei voi. Kaikki kuitenkin paljastuisi viikottaisessa briefingissä vanhemmille ja työkavereille. Kyllä ne ihmettelisivät, jos yksin jotain tekisi. "

Ainakin tossa yksin lähtemisessä olisi se hyvä puoli, että silloin saisi kerrankin tilaisuuden keskustella vanhempien kanssa siitä yksinäisyydestä ja kaverittomuudesta, kun he alkaisivat heti kysellä ja ihmetellä sitä, että miksi mulla ei ole ketään kavereita joiden kanssa voisin tonne laivaristeilylle lähteä.

Mutta huonoja puolia tossa yksin lähtemisessä olisi kyllä taas sitäkin enemmän. Kuten mm. se, että miten selitän asian työkavereille ja kaikille niille ihmisille, jotka tulevat kuitenkin tätä asiaa multa kysymään laivan baareissa.

Kyllä mä sen uskon, jos joku kerto täällä käyneensä yksin jossakin. Mutta sitä vaan kyllä ihmettelen kovasti, että miten näillä toisilla ei sitten muka ole ketään kavereita elämässään, kun ei tuolla reaalimaailmassa tapaa koskaan yksinäisiä nuoria, ei ainakaan miehiä. Siellä kun kaikilla on puheidensa mukaan paljon kavereita ympäri suomenmaata ja useita kavereita facebookissa, eli ei tuolla reaalimaailmassa kukaan ole ikinä kertonut olevansa millään tavalla yksinäinen, joten just tämän takia mä olenkin tuntenut itseni aina niin ainoaksi ihmiseksi, joka joutuu kärsimään siitä yksinäisyydestä.

• sir_von_baughen

"Ainahan noita kaikkia risteilyjä mainostetaan jonkinlaisina sinkkuristeilyinä, mutta kuitenkin niissä on vaan nuoria yhdessä kaveriporukoidensa kanssa, eli ei siellä takuulla näy ketään yksinäisiä nuoria miehiä. Tai jos näkyy, niin ainakin heitä pidetään tosi outoina, kun heillä ei ole ketään kavereita siellä mukana.

Kyllä mä haluaisin tollaiselle risteilylle päästä, mutta kun ei vaan ole ketään kavereita joiden kanssa voisin sinne lähteä, niin sen vuoksi sinne ei halua yksin lähteä omaa mainettaan menettämään, kun tiedossa on jo se, että miten niihin yksinäisiin nuoriin miehiin aina suhtaudutaan tollaisissa sosiaalisissa paikoissa, kuten just laivalla ja baareissa."

a)Niii,eli se ei ole mitenkään mahdollista että tälläinen risteily olisi tarkoitettu myös kiinnostuksen kohteensa iskemiseen.Vaikka järjestetetään ihan sellaista ohjelmaakin.Kaikki tulee kauheella kaveri ryhmällä ja sitten nauretaan yksinäisille....

b)Ota laiva Turusta,ei ole ketään tuttuja joille "menettää"mainetta.

c)Aloitin ketjun jossa kysellään kaverin kanssa vai yksin.Ja onko outoa mennä yksin.Toivotaan että poikii kunnolla vastauksia.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10052286

Vaikka,ihan tyhjänpäivästähän tämäkin on.Koska vaikka saataisiin tuhat kannustavaa vastausta sulle niin olet tehnyt päätöksen etkä pääse edes vanhana pieruna laivalle koska se on ainut unelma mikä on sun saavutettavissa.

Ehkäpä se eräs keittiöpsykologi joka sanoi kerran sulle että et uskalla lähteä sitä varten koska se on ainut asia joka pitää sut ns."elossa".Ja nyt jos menisit ja toteuttaisit tämän niin voisit joutua pettymään jos matka ei olisikaan niin hieno kuin sun mielikuvissa se on.

Sinuna koittaisin oikeasti keksiä elämälle ja tulevaisuudelle suuntaa ja muukin suunta kuin Tukholma 24h risteiyllä.Tarkoitan ihan oikeasti, mitä meinaat tehdä tulevaisuudella.Mun mielestä olisi todella pelottavaa jos mulla ei olisi haaveita eikä tulevaisuuden suunitelmia mitä aion tehdä.Tuntisin olevani jotenkin suunnaton,laiva tuuli ajolla valmiina karahtamaan karikolle milloin tahansa.

• Et vaan ymmärrä

"Vaikka,ihan tyhjänpäivästähän tämäkin on.Koska vaikka saataisiin tuhat kannustavaa vastausta sulle niin olet tehnyt päätöksen etkä pääse edes vanhana pieruna laivalle koska se on ainut unelma mikä on sun saavutettavissa."

Huomattu. Vaikka olisi 20 kannustavaa vastausta ja yksi negatiivinen, niin DF näkisi vain sen negatiiviset ja luulisi positiivisista sitä ja tätä. Jännää, että itseään suvaitsevaisena pitävä ihminen on niin tuomitseva ja leimaava kuin DF.

• Et vaan ymmärrä kirjoitti:

"Vaikka,ihan tyhjänpäivästähän tämäkin on.Koska vaikka saataisiin tuhat kannustavaa vastausta sulle niin olet tehnyt päätöksen etkä pääse edes vanhana pieruna laivalle koska se on ainut unelma mikä on sun saavutettavissa."

Huomattu. Vaikka olisi 20 kannustavaa vastausta ja yksi negatiivinen, niin DF näkisi vain sen negatiiviset ja luulisi positiivisista sitä ja tätä. Jännää, että itseään suvaitsevaisena pitävä ihminen on niin tuomitseva ja leimaava kuin DF.

"Huomattu. Vaikka olisi 20 kannustavaa vastausta ja yksi negatiivinen, niin DF näkisi vain sen negatiiviset ja luulisi positiivisista sitä ja tätä. Jännää, että itseään suvaitsevaisena pitävä ihminen on niin tuomitseva ja leimaava kuin DF. "

Usein se yksi ainoa negatiivinen vastaus voi olla niin loukkaavasti sanottu, että se masentaa mielen aivan täysin, eikä siinä sitten muutamat positiiviset kommentit onnistu mielialaa nostamaan, varsinkin jos vielä itseään masentaa myös se asia, kun ei pysty koskaan nauttimaan mistään asioista samalla tavalla kun ne kavereita omaavat ikäiseni nuoret.

• "a)Niii,eli se ei ole mitenkään mahdollista että tälläinen risteily olisi tarkoitettu myös kiinnostuksen kohteensa iskemiseen.Vaikka järjestetetään ihan sellaista ohjelmaakin.Kaikki tulee kauheella kaveri ryhmällä ja sitten nauretaan yksinäisille.... "

Eipä vaan ole laivoilla koskaan yksinäisiä nuoria näkynyt, kun kaikki ovat siellä aina yhdessä kavereidensa kanssa.

"b)Ota laiva Turusta,ei ole ketään tuttuja joille "menettää"mainetta. "

Tulisi ihan liian kalliiksi lähteä Turkuun asti ja lisäksi vielä aivan turhaa, kun omasta kotisatamasta pääsee paljon helpommin.

"Ehkäpä se eräs keittiöpsykologi joka sanoi kerran sulle että et uskalla lähteä sitä varten koska se on ainut asia joka pitää sut ns."elossa".Ja nyt jos menisit ja toteuttaisit tämän niin voisit joutua pettymään jos matka ei olisikaan niin hieno kuin sun mielikuvissa se on. "

No ei se laivamatka yksin oliskaan mikään kovin ihmeellinen, vaan enemmänkin jopa tylsä ja masentava, kun ei olisi ollenkaan juttuseuraa koko matkalla. Mutta jos saisi jostain matkaseuraa tonne risteilylle, niin silloin toi matka olisi varmasti aivan mahtava, varsinkin jos matkaseuralainen olisi vielä just sellainen henkilö kenen kanssa tulisi hyvin juttuun.

"Sinuna koittaisin oikeasti keksiä elämälle ja tulevaisuudelle suuntaa ja muukin suunta kuin Tukholma 24h risteiyllä.Tarkoitan ihan oikeasti, mitä meinaat tehdä tulevaisuudella.Mun mielestä olisi todella pelottavaa jos mulla ei olisi haaveita eikä tulevaisuuden suunitelmia mitä aion tehdä.Tuntisin olevani jotenkin suunnaton,laiva tuuli ajolla valmiina karahtamaan karikolle milloin tahansa. "

Eipä sitä yksinäisenä nuorena miehenä pysty oikein mitään keksimään, eikä mulla ole muutenkaan minkäänlaisia tulevaisuuden suunnitelmia, kun ei ole ketään kavereitakaan. Ainoat tulevaisuuden suunnitelmat ovat mulla just noi laivaristeilyt, että kun pääsisi laivamatkalle sekä Tallinnaan että myös Tukholmaan ja vielä oikein jonkun matkaseuralaisen kanssa. Yleensä ihmiset joilla on näitä "hienompia" tulevaisuuden suunnitelmia, niin heillä on aina just erittäin vilkas sosiaalinen elämä ja paljon kavereita elämässään, eli sen takia heidän on just helpompaa toteuttaa kaikkia suunnitelmiaan, kun mitä meidän yksinäisten.

• sir_von_baughen
        DarkFear kirjoitti:

"a)Niii,eli se ei ole mitenkään mahdollista että tälläinen risteily olisi tarkoitettu myös kiinnostuksen kohteensa iskemiseen.Vaikka järjestetetään ihan sellaista ohjelmaakin.Kaikki tulee kauheella kaveri ryhmällä ja sitten nauretaan yksinäisille.... "

Eipä vaan ole laivoilla koskaan yksinäisiä nuoria näkynyt, kun kaikki ovat siellä aina yhdessä kavereidensa kanssa.

"b)Ota laiva Turusta,ei ole ketään tuttuja joille "menettää"mainetta. "

Tulisi ihan liian kalliiksi lähteä Turkuun asti ja lisäksi vielä aivan turhaa, kun omasta kotisatamasta pääsee paljon helpommin.

"Ehkäpä se eräs keittiöpsykologi joka sanoi kerran sulle että et uskalla lähteä sitä varten koska se on ainut asia joka pitää sut ns."elossa".Ja nyt jos menisit ja toteuttaisit tämän niin voisit joutua pettymään jos matka ei olisikaan niin hieno kuin sun mielikuvissa se on. "

No ei se laivamatka yksin oliskaan mikään kovin ihmeellinen, vaan enemmänkin jopa tylsä ja masentava, kun ei olisi ollenkaan juttuseuraa koko matkalla. Mutta jos saisi jostain matkaseuraa tonne risteilylle, niin silloin toi matka olisi varmasti aivan mahtava, varsinkin jos matkaseuralainen olisi vielä just sellainen henkilö kenen kanssa tulisi hyvin juttuun.

"Sinuna koittaisin oikeasti keksiä elämälle ja tulevaisuudelle suuntaa ja muukin suunta kuin Tukholma 24h risteiyllä.Tarkoitan ihan oikeasti, mitä meinaat tehdä tulevaisuudella.Mun mielestä olisi todella pelottavaa jos mulla ei olisi haaveita eikä tulevaisuuden suunitelmia mitä aion tehdä.Tuntisin olevani jotenkin suunnaton,laiva tuuli ajolla valmiina karahtamaan karikolle milloin tahansa. "

Eipä sitä yksinäisenä nuorena miehenä pysty oikein mitään keksimään, eikä mulla ole muutenkaan minkäänlaisia tulevaisuuden suunnitelmia, kun ei ole ketään kavereitakaan. Ainoat tulevaisuuden suunnitelmat ovat mulla just noi laivaristeilyt, että kun pääsisi laivamatkalle sekä Tallinnaan että myös Tukholmaan ja vielä oikein jonkun matkaseuralaisen kanssa. Yleensä ihmiset joilla on näitä "hienompia" tulevaisuuden suunnitelmia, niin heillä on aina just erittäin vilkas sosiaalinen elämä ja paljon kavereita elämässään, eli sen takia heidän on just helpompaa toteuttaa kaikkia suunnitelmiaan, kun mitä meidän yksinäisten.

"Eipä vaan ole laivoilla koskaan yksinäisiä nuoria näkynyt, kun kaikki ovat siellä aina yhdessä kavereidensa kanssa. "

ööö,miten voit tietää jollet ole ikinä käynyt.Tämäkin on taas sinun pikku päässäsi oleva mielikuva asiasta.Todellisuudessa siellä on myös niitä yksinään liikkeellä olevia.

"Eipä sitä yksinäisenä nuorena miehenä pysty oikein mitään keksimään, eikä mulla ole muutenkaan minkäänlaisia tulevaisuuden suunnitelmia, kun ei ole ketään kavereitakaan. "

Niii,eli onko elämä nyt sitä yhen laivamatkan odottamista.10 vuotta ja se on ehkä toteutettu,sitten ei jää jäljelle kuin avaruudellinen tyhjyys.
        Eli sulla ei ole tavoitetta löytää naista jonka kanssa viettää vanhuuteen asti,et halua edetä uralla vaan tehdä samaa homma elääkeeseen asti,et halua paremman tason autoa,asuntoa tms.

Yksinäisiä nuoria miehiä on vaikka miten paljon tässä maailmassa eikä ne anna sen estää asioiden tapahtumista.

Et selkeästikkään uskalla tehdä mitään sinulle normaalista elämästä poikkeavaa,pienikin erikoisuus on aivan järkyttävä muutos.Ajattelet heti mitä mieltä muut ovat.Mutta,tiedätkö, miksi sinä välittäisit muiden ihmisten mielipiteistä kun nekään ei välitä sun.

Pakko sanoa että sun kanssa keskustelu on kuin vastapuolella olisi vanha C-nauha;Minä sanon jotain ja vastauksen saadakseni painan play nappia.Sitten taas minä vastaan ja samalla kelaan nauhan alkuun jotta c-kasetti pääsee toistamaan samat argumentit.
        Tästä asiasta on mun mielestä enään kenenkään turha vatvoa yhtään enempää;Kakkua ei saada näistä aineksista aikaiseksi vaikka kuinka yrittäisi.

• sir_von_baughen kirjoitti:

"Eipä vaan ole laivoilla koskaan yksinäisiä nuoria näkynyt, kun kaikki ovat siellä aina yhdessä kavereidensa kanssa. "

ööö,miten voit tietää jollet ole ikinä käynyt.Tämäkin on taas sinun pikku päässäsi oleva mielikuva asiasta.Todellisuudessa siellä on myös niitä yksinään liikkeellä olevia.

"Eipä sitä yksinäisenä nuorena miehenä pysty oikein mitään keksimään, eikä mulla ole muutenkaan minkäänlaisia tulevaisuuden suunnitelmia, kun ei ole ketään kavereitakaan. "

Niii,eli onko elämä nyt sitä yhen laivamatkan odottamista.10 vuotta ja se on ehkä toteutettu,sitten ei jää jäljelle kuin avaruudellinen tyhjyys.
        Eli sulla ei ole tavoitetta löytää naista jonka kanssa viettää vanhuuteen asti,et halua edetä uralla vaan tehdä samaa homma elääkeeseen asti,et halua paremman tason autoa,asuntoa tms.

Yksinäisiä nuoria miehiä on vaikka miten paljon tässä maailmassa eikä ne anna sen estää asioiden tapahtumista.

Et selkeästikkään uskalla tehdä mitään sinulle normaalista elämästä poikkeavaa,pienikin erikoisuus on aivan järkyttävä muutos.Ajattelet heti mitä mieltä muut ovat.Mutta,tiedätkö, miksi sinä välittäisit muiden ihmisten mielipiteistä kun nekään ei välitä sun.

Pakko sanoa että sun kanssa keskustelu on kuin vastapuolella olisi vanha C-nauha;Minä sanon jotain ja vastauksen saadakseni painan play nappia.Sitten taas minä vastaan ja samalla kelaan nauhan alkuun jotta c-kasetti pääsee toistamaan samat argumentit.
        Tästä asiasta on mun mielestä enään kenenkään turha vatvoa yhtään enempää;Kakkua ei saada näistä aineksista aikaiseksi vaikka kuinka yrittäisi.

"ööö,miten voit tietää jollet ole ikinä käynyt.Tämäkin on taas sinun pikku päässäsi oleva mielikuva asiasta.Todellisuudessa siellä on myös niitä yksinään liikkeellä olevia. "

Ensinnäkin olen käynyt laivaristeilyillä useita kertoja, sekä Tallinnassa että myös Tukholmassa, sillä oon käynyt laivamatkoilla joko perheen kanssa tai isän kanssa kahdestaan. Eli se elämän eka laivamatka ei siis olisi mulla edessä, jos onnistuisin sinne jonkun kaverin kanssa pääsemään tai uskaltaisin yksin sinne lähteä.

Eikä ole mitään omia kuvitelmia mulla nämä kaveriporukoissa liikkuvista nuorista, sillä joka kerta oon nähnyt laivan baareissa aina sen, miten kaikki nuoret (.18-35-vuotiaat) ovat siellä aina yhdessä kavereidensa kanssa, ei noissa laivan baareissa ole näkynyt koskaan yksinäisiä nuoria miehiä.

"Niii,eli onko elämä nyt sitä yhen laivamatkan odottamista.10 vuotta ja se on ehkä toteutettu,sitten ei jää jäljelle kuin avaruudellinen tyhjyys.
        Eli sulla ei ole tavoitetta löytää naista jonka kanssa viettää vanhuuteen asti,et halua edetä uralla vaan tehdä samaa homma elääkeeseen asti,et halua paremman tason autoa,asuntoa tms. "

On mulla sentään muutamia haaveita elämässäni, kuten mm. useat eri laivamatkat ja myös muut ulkomaan matkat. Noista parisuhteista en ole viitsinyt koskaan edes haaveilla, koska siinäkin se kaverittomuus on ollut ja tulee olemaan aina esteenä. Tiedän katsos sen, että kun naisten mielestä se kavereiden määrä, suosio ja sosiaalisuus ovat aina ne miehen ylivoimaisesti tärkeimmät ominaisuudet. Miehellä kun pitäisi olla aina mahdollisimman laaja kaveripiiri ja paljon facebook-kavereita, sekä paljon suosiota kyseisellä palstalla, niin se tekee aina naisiin sen kaikkein parhaan mahdollisen vaikutuksen. Perheen perustamisesta en viitsi myöskään haaveilla, kun ikää alkaa olla jo sen verran paljon.

Muista haaveista sen verran, että työhöni olen ihan tyytyväinen, eikä mulla ole mitään välttämätöntä tarvetta edetä työuralla yhtään mihinkään, eli miksi en siis voisi tehdä samaa hommaa vaikka eläkkeeseen asti? Ajokorttia en edes omista, niin autoasioita en ole joutunut koskaan edes miettimään. Tosin haluaisin kyllä joskus maailmassa isomman ja paremman asunnon, mutta ne kun ovat valitettavasti pääkaupunkiseudulla niin kalliita, ettei niitä noin vaan ostella. Niin ja asumisjutuista sanon vielä sen, että suomessa en halua edes asua missään muualla kun kehäkolmosen sisäpuolella. Ajattelin kun kuitenkin joku ehdottaa mulle sitä, että jos muuttaisin takaisin kotiseuduille tai johonkin eri kaupunkiin, mutta kun en sitä vaan halua.

"Yksinäisiä nuoria miehiä on vaikka miten paljon tässä maailmassa eikä ne anna sen estää asioiden tapahtumista."

Olisi vaan kiva tietää se, että miten ihmeessä he oikein pystyvät elämään niin normaalia elämää ja tekemään kaikkia sellaisia juttuja, joista mä en ole voinut koskaan edes haaveilla.

"Et selkeästikkään uskalla tehdä mitään sinulle normaalista elämästä poikkeavaa,pienikin erikoisuus on aivan järkyttävä muutos.Ajattelet heti mitä mieltä muut ovat.Mutta,tiedätkö, miksi sinä välittäisit muiden ihmisten mielipiteistä kun nekään ei välitä sun. "

Ei ole näin. Uskaltaisin ihan hyvin hankkia vaikka sen isomman ja paremman asunnon, jos mulla vaan olisi enemmän rahaa käytössä. Tässä asiassa mua ei kiinnostaisi paskan vertaa se, että mitä työkaverit tai muut ihmiset ajattelisivat siitä, jos mä asuisin yksin jossain 90-neliön luksuskämpässä Helsingin kantakaupungissa. Ylpeilisin vaan oikein mielelläni sillä työkavereille ja etenkin kaikille kotiseudun ihmisille, kun mulla olisi varaa asua luksuskämpässä stadissa, eikä mulla olisi minkäänlaisia aikeita palata joskus takaisin kotiseuduille.

Voisin myös tehdä vaikka mitä normaalista poikkeavaa, jos mulla vaan olisi siihen enemmän mahdollisuuksia. Kaikki ei ole aina vain uskalluksesta kiinni, vaan myös siitä, että onko rahaa tai muuten mahdollisuuksia.

Nyt tässä saatiin jo vähän uutta keskustelua, kun alettiin puhua näistä tulevaisuuden suunnitelmista. Oli muutakin asiaa, kun puhua yhdestä laivaristeilystä.

• Kirje sinulle DF

Voi DF!

Nyt sinulla on mahdollisuus tehdä unelmastasi totta. olet pitkään etsinyt matkakumppania, ilman tulosta. Sinua on pyydetty laivalle täällä, ilman että olet syystä tai toisesta lähtenyt. Nyt tekosyiden aika on ohi.

Sinkkuristeilyllä, jos jollain on sinkkuja ja ihmisiä ilman aseuraa. Naisia ei isketä olemalla kaverin takana piilossa tai hengaamalla miespuolisten kavereiden kanssa. Ihmiset siis eivät liiku koko iltaa ryhmissä. Nyt siis sinulla on helppo tilaisuus. Jos et käytä tilaisuutta, on ihan turha enään itkeä ette risteilykaveria löydy. Oma elämäsi ja oma valintasi.

Täältäkin saattaa seuraa kyseiselle risteilylle löytyä,ilmoitat vain että olet menossa ja kuka lähtee samaan hyttiin. Unohda voi-voi- ja sitkun-mutkun-osasto. LÄhdet ja muut lähtee, jos haluaa. Loppuisi kettuilu luultavasti samaan paikaan! Minä ainakin nostaisin peukkua, on hienoa kun itsensä ylittää!

Ja jos et halua iskeä ketää, käytä sinkkuristeilyä tekosyynä lähteä. Pääse ainakin risteilemään ja matkailemaan. Ensimmäinen kerta on vaikein eli luultavasti pääsisit ison jutun yli ja siten toteuttamaan niitä asioita mistä unelmoit, vaikka risteilyllä ei sen ihmeellisempää tapahtuisikaan. Kun kynnys on ylitety, seuraava on jo alempana.

Sukulaisille, tuttaville ja työkavereille voit sanoa, että menet peräpukamien leikkaukseen. Kukaan ei sen jälkeen kysele taatusti enempää :-)

• DF

Niin mutku...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      72
      4250
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2431
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2274
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      20
      1777
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1632
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1532
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      81
      1506
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      1301
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1203
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1145
    Aihe