taas teidän auvoiseen seuraanne,että kaikki vihamieheni,otan vastaan rantatilallani ja rantasauna jo lämpiää.Ama
Siipisulkiani sukiessa palaan
20
97
Vastaukset
- Ruisleipä on poikaa
Älä nyt ama ala taas vouhottamaan. Ei sinulla täällä ole vihamiehiä. Korkeintaan kinailu ja riitely kumppaneita ei missään tapauksesa vihamiehiä. Minusta kirjoitat kovin väkevästi ja runsaan oloisesti etten voi useasti olla päästämättä oikein röhö nauruja, Anna Ama vaan palaa.
Ei lähde viestit,kaiketi olen poikotissa
Olin kirjoittanut lähes sivunpituisen sepustuksen,kuinka tärkeitä minulle olette joka iikka ja se ei saanut lähtölaukausta olen pahoillani
- capt. cöpenick
Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka tulisin käymäänkin. Tänä syksynä tuskin ehdin, mutta asut tavallaan ajoreittini varrella matkalla kotiseudulle.
Se on Ylä-Savossa, Iisalmessa. Näyttäisin teille miehesi kanssa keinon, jolla lataat mielimusiikkiasi netistä ja linkittämään sitä meille muillekin.
Terveisiä sinne missä oletkin ja oivallista syksyn jatkoa. cc- Atolfia
Terveisiä sinne kotikaupunkiisi. On niin kovin tuttu tuo kaupunki. Tänäkin kesänä siellä kerran olen vieraillut.
Nytkin sinne aatokseni lensivät ja monia muistoja mieleeni tulvahti.
Kiitos kapu,
Mieheni aivosolut tuskin ottaa musiikilatausta vastaan,mutta teretulemas vaikka tuulastamaan,huom,ei ilman omaa heilaa.Ama- merihuisku
Näinhän me reilut 2kk olimme maistelemassa muitakin kulisseja, mutta tottumus on toinen luonne tänne tuntui vetävän.Minlla on ollut vaikeuksia ,
opetella kirjoittelemaan,koska tämä läppäri asi on uusi asia minun elämäni.
Ruumillisen työn tekijänä olen vain toisen tyyppisesti tätä vehjettä käyttänyt.
Mutta oppia ikä kaikki,jospahan se siitä lutviutumaan rupeaa. Yritämme olla positiivisella linjalla,niin kyllä me sopeudumme .
' Kaikki alamme olla siinä vaihessa, Muisti heikkenee, vääriä lausuntoja tulee,vaikkei niin haluaisikaa. Muistakaamme ei toisia mollata ,,vain kitosta ja ylistystä , - älä kylvä riitaa
emme tule saunaasi.
Onko pettymys suuri kun yhtään ihmistä ei sun saunaas tuukkaa, voit päätellä siitä vihamiehesi määrän ? - halveksimme sen tyyl
Ise olet mieron tiellä .onko järki mennyt metsään vai haluatko olla tyhjän toimittaja "älä kylvä riitaa.
- mä en ainakaa vihaa
ketään,,,,
mietippä hieman, alottaja pyysi vihamiehet saunaan, arvelin ettei tule yhtään, siitä voi päätellä vihamiesten määrän, siis ei olekkaa yhtään vihamistä, hän vain itse kuvittelee niitä olevan,,,,
rautalangasta väänettyä totuutta,,,, - routa ja porsas
So so eipäs tytöt riidellä. Merihuisku yritti seniorinetin puolella ja houkutteli ttäältäkin porukka sinne. Eipä siellä kukkaan jatkossa vaivautunut merihuiskulle vastaamaan...
Haukkui vielä tämän meidänkin palstan siellä seniori netissä... nyt sitten tekee paluuta tänne haukkumalleen palstalle. - ?? outoa
miksi vain vihamiehiä ???
- *Kukkahame*
Huomenta Ama!
En ollut huomannut saunakutsua, ja nyt taitaa ne jälkilöylytkin olla käytetty ei haittaa ei täällä palele, kesä vielä kauneimillaan.
Älä välitä kaikista ilkeyksistä niitä pukkaa varmasti jokaiselle joskus, on kai muutama kirjoittaja jolla suurennuslasi kädessä päästäkseen sanomaan oman asiansa, siis ryppyillä.
Jatka vaan entiseen malliin enemmän omaperäisiä kirjoituksia tarvitaan.
Pysyhän palstalla. - 21 3
Oikein tyhjänpäiväinen ketju tässä on.
- paluu...
Vesi liukuu hanhen selästä. Niinkuin ei vettä oisi siipisulissa ollutkaan,
- meitonmoneksi
21 3 ja paluu sekä, älä kylvä riitaa, onkos nyt hyvämieli kun saitte sanotuksi parhaimmat puolet asiastanne. Itse kun on parasta laatua, voi hyvin ilkamoida.
- ymmärrys hoi äläjätä
meitonmoneksi kirjoitti:
21 3 ja paluu sekä, älä kylvä riitaa, onkos nyt hyvämieli kun saitte sanotuksi parhaimmat puolet asiastanne. Itse kun on parasta laatua, voi hyvin ilkamoida.
niin on
hymmm, heh,,, - sinisirkku-
Ei Ama ole meidän hylkäämä , on vain ollut poissa täältä muutamia viikkoja, jos on! Nimimerkiiään ei ole ainakaan näkynyt, mutta ei silloin ehdi, jos on kesävieraita ja käväisee vain lukemassa viestejä.
Ukonilma ja sade ryöpyttävät nyt luontoa etelässä, ilma lämmin ja kosteusasteet on korkealla.
Minä kun en ole viettänyt täällä kesiäni, ihmettelin kuinka jännä vanhojen kirjojen haju on työhuoneessa.
Vävypoika tiesi, että kirjat imevät kosteutta ja luovuttaessaan sitä tulee se antikvaarion haju. Eihän se nyt niin paha ole, mutta en talvella ole koskaan sitä tuntenut :D
Terkkuja Ama, jos käväiset, äläkä puhu hölmöjä vihollisista! Itse sanoit kerran minulle, että minä olen palstavihollinen nr 1 sinulle, taidat hömpöttää kaikenlaista!
Miten vaan voi hyvin kuitenki! ja kesän ihanaa jatkoa siellä rantatilallasi.
- capt. cöpenick
No niin no! Kuten elämässä yleensä - röyhkeimmät ottavat oman paikkansa. Kattos toi Mad, täällä pitää olla nopeat ja terävät kyynärpäät.
Myös norsunahkaisuus ja sen hyvä muisti ovat hyviä avuja. Kun ptaan tulee että roikaa, voi tehdä väyryset ja goisata yön yli.
S24 on niin laaja-alainen juttu, että aina sitä jostain sitkeälle sissille tilaa löytyy. Palstojen itikat, raatokärpäset ja paarmat ruikkivat tänne aina jätöksiään.
Nämä ovat kuitenkin ympärivuotinen riesa, lunnollisten parasiittien goisatessa talven yli hankipeitteen alla.
Ehtoisaa alkusyksyä kuitenkin ittekullekin säädylle.
Plus-tv:n MTV-Fakta kanava näytti juuri taposta tuomitun naisen ilmaisun: "Sydämeni valahti varpaisiin asti...tiesin etten vapautuisi ikinä". - kumma oli alotus
Kumma juttu alottaja kaipaa vihamiehiä saunaan, vastaukset ei kelpaa keneltäkään ystävältä, eikai alottaja ole hiukan seksi tai päissään ??
Kummallista huumoria, ei naurata hymyki väkinäinen irvistys, hohoijaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1122715
- 1072082
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221887Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2171644Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41615Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991517Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1131216- 621049
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126993- 64986