Hei, olen tyttönen täältä eräästä yliopistosta. Minulla on ollut geologian gradu teon alla jo vuosikymmenen ajan. Ohjaajakin jo vaihtunut, mutta EN saa sitä valmiiksi. Minut on hylätty eikä kukaan halua auttaa minua. Olen yksin tämän suuren paskan kanssa. En saa minkäänlaista kunnollista ohjausta. Sanovat vain, että sen pitäisi olla valmis ja lisäävät, ettei kukaan tule tekemään sitä minun puolestani. Jos olisin saanut sen valmiiksi aikanaan, olisin nyt GTK:lla töissä... tai jollain kaivosfirmalla vaikkapa Keivitsassa. olisin varmasti aika hyvä ja suosittu työntekijä. HArmi, etttei kukaan tunnu tajuavan, kuinka hyvä työntekijä olisin.
en saa graduani valmiiksi
haistakaa pitkä P
3
180
Vastaukset
- elkku -
voii harmi, tulepas tänne meille gtk:lle töihin - meillä on paljon töitä kaltaisellesi ammattitaitoiselle ja neuvokkaalle tyttöselle. Luovutan henk.kohtaisen sihteerini käyttöösi. Hän saa kirjoittaa kaikki raportit puolestasi.
- hahhaaaaaaa
hahhaaa
- geoins
trollihan tämä, mutta vastataan kuitenkin.
Jos ja jos ja jos.
JOS et edes saa aikaiseksi gradua, miten voit väittää olevasi hyvä työntekijä, (oletan että olisit geologina) Siivoojana sihteerinä, konttorihenkilönä voit ollakin hyvä, mutta luultavasti sinulta puuttuu jotain geologiksi tarvittavaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708