Hei, olen tyttönen täältä eräästä yliopistosta. Minulla on ollut geologian gradu teon alla jo vuosikymmenen ajan. Ohjaajakin jo vaihtunut, mutta EN saa sitä valmiiksi. Minut on hylätty eikä kukaan halua auttaa minua. Olen yksin tämän suuren paskan kanssa. En saa minkäänlaista kunnollista ohjausta. Sanovat vain, että sen pitäisi olla valmis ja lisäävät, ettei kukaan tule tekemään sitä minun puolestani. Jos olisin saanut sen valmiiksi aikanaan, olisin nyt GTK:lla töissä... tai jollain kaivosfirmalla vaikkapa Keivitsassa. olisin varmasti aika hyvä ja suosittu työntekijä. HArmi, etttei kukaan tunnu tajuavan, kuinka hyvä työntekijä olisin.
en saa graduani valmiiksi
haistakaa pitkä P
3
160
Vastaukset
- elkku -
voii harmi, tulepas tänne meille gtk:lle töihin - meillä on paljon töitä kaltaisellesi ammattitaitoiselle ja neuvokkaalle tyttöselle. Luovutan henk.kohtaisen sihteerini käyttöösi. Hän saa kirjoittaa kaikki raportit puolestasi.
- hahhaaaaaaa
hahhaaa
- geoins
trollihan tämä, mutta vastataan kuitenkin.
Jos ja jos ja jos.
JOS et edes saa aikaiseksi gradua, miten voit väittää olevasi hyvä työntekijä, (oletan että olisit geologina) Siivoojana sihteerinä, konttorihenkilönä voit ollakin hyvä, mutta luultavasti sinulta puuttuu jotain geologiksi tarvittavaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1535234
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413273- 2483122
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442658- 361824
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271615Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411566- 161457
- 231437
- 241347