Miten työttömät saavat töitä?

työttömien luokka

Työttömät pääsevät suljetuille työmarkkinoille kun ay-liike lakkautetaan ja vakidemarit irtisanotaan.

Vakidemarit tulee irtisanoa, ja eläkekassojen varat ja työttömille ja vuokratyöläisille. Ansiosidnnaiset tulee ottaa vakidemareilta pois ja jakaa työttömille

Työttömät saavat eläkekassoista noin 130000 euroa jokainen, koska varoja sielä on yli sata miljardia.

Jos ay-liikettä ei lakkauteta, ja sen johtajia rankaista, työtön jatkaa työttömänä/orjatöissä, mutta ay-demari/virkalija nauttii hyvää palkkaa suojatyöpaikassaan

1

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin-

>> Mikä olisi yksilön arvo silloin, jos meillä kaikilla olisi yhtä paljon rahaa?

Vastaus: Yksilöillä on sama arvo rahasta riippumatta. Mutta jos demareilta otetaan rahat ja annetaan köyhille, niin silloin työttömillä on enemmän rahaa.

Kyllä rahaa riittää köyhille, jos virkailijat irtisanotaan

On demokraattista että demarien rahat annetaan köyhille

Demarien omaisuus voidaan jakaa köyhille, kun
      - AY-liike lakkautetaan, ja työpaikat annetaan vuokratyöläisille
      - Virkailijat irtisanotaan ja siirrytään kansalaispalkkaan. Tällöin säästyy rahaa joka voidaan antaa köyhille
      - Sosialistien (virkailijoiden, ay-demarien) omaisuus takavarikoidaan ja jaetaan työttömille ja vuokratyöläisille ja köyhille
      - Takavarikoimalla sosialistien eläkekassat ja jakamalla ne rahat köyhille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4529
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2195
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1376
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      16
      1214
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      71
      1158
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    7. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      123
      989
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      253
      877
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      876
    Aihe