Onko noloa jos skoottaa potkulaudalla??????
Potkulauta vs Skootti
13
1887
Vastaukset
- mekaanikko
ei vitus noi jokka valittaa ei vaan ite osaa kun ei oo munaa osata tätä hommaaa
- "skoottaaja"
Niimpä ei munkaa mielestä
- ootte hölmöjä
vääntäkää nyt ne pikku pippelinne solmuun,ja kasvakaa aikuisiksi,hyvinkin pitkälti.
- "skoottaaja"
KATO HOMO PEILII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- dechk
***enmäny tiiiä...
- maddpoika11w
no vittuku scoottaus on lempinimi potkulautailulle ku scooter on enganniks potkulauta . ja se kirjotetaa scoottaus. potkulautas on scootti
- scoottaus=homoilu
Potkulautailu on aina noloa
- napu1234
http://www.youtube.com/watch?v=bGd6_80NlqU kattokaa kuinka hullu toi on !?!?
- 15v
hullu? tarkotatko et noi crossfootit on hulluja? joskus vedin tollasen combon ku crossfoot tailwhip to crossfoot 180 to fakie crossfoot tailwhip to crossfoot downside 180 heelwhip.to crossfoot. ja kaikennäkösii muitakin comboi on tullu tehtyy.
- scoottari
kertokaa miulle mitö noloo siin on se on paljon hauskempaa ku joku skede
- 15v
Nää 9v kysymykset/kommentit on niin timanttia :D
Skuuttasin 2008 syksyst 2011 syksyy kunnes ei enää oikee innostanu ja muutenki alko olee jo sen verta vanha et jos olis halunnu skuutata viel nii kaverit olis ollu nii nuorii et mua oltais luultu pedariks :D. Mut pirun hauskaa se oli viettää kavereitten kans aikaa ja kuvailla videoita. Muistan viel ne ajat ku skeittarit ja skuuttaajat oli ihan kavereita, se oli sitä aikaa kun muutama kymmen oli suomipotkulautailu sivulla ja kovimpii temppui oli tailwhipit ja kolmoset :D. Ilman Helmerii ei olis teitäkää tääl kysymäs tyhmii kysymyksii et rispectiä ja paljon helmerille.
Parhaimpii temppui tais olla 540 flätilt ja kaikennäköset benihanat ja turndownit taipus hyvin. Ite en oikee välitä noista tupla whipeistä ym. oikeestaa ne on tosi rumii. Ja noi skeittarit on oikeest nii epätoivosia nykyää :D- 15v
http://aijaa.com/yGzCBT
Tuossa kuva teille 2011 viimeisistä ramppiseteistä, kuvassa olevan tempun nimi on benihana.
- JDbugg boy
mäki scoottaa puol potkulaudal ja puol scootil JDbuggilla ja ennen scoottasin muiden kaa potkulaudal ja muut oli kaikill yli 100$ scooteil et ei oo noloo scootata potkulaudal
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381