Potkulauta vs Skootti

"skoottaaja"

Onko noloa jos skoottaa potkulaudalla??????

13

1887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mekaanikko

      ei vitus noi jokka valittaa ei vaan ite osaa kun ei oo munaa osata tätä hommaaa

      • "skoottaaja"

        Niimpä ei munkaa mielestä


    • ootte hölmöjä

      vääntäkää nyt ne pikku pippelinne solmuun,ja kasvakaa aikuisiksi,hyvinkin pitkälti.

      • "skoottaaja"

        KATO HOMO PEILII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • dechk

      ***enmäny tiiiä...

    • maddpoika11w

      no vittuku scoottaus on lempinimi potkulautailulle ku scooter on enganniks potkulauta . ja se kirjotetaa scoottaus. potkulautas on scootti

    • scoottaus=homoilu

      Potkulautailu on aina noloa

    • napu1234
      • 15v

        hullu? tarkotatko et noi crossfootit on hulluja? joskus vedin tollasen combon ku crossfoot tailwhip to crossfoot 180 to fakie crossfoot tailwhip to crossfoot downside 180 heelwhip.to crossfoot. ja kaikennäkösii muitakin comboi on tullu tehtyy.


    • scoottari

      kertokaa miulle mitö noloo siin on se on paljon hauskempaa ku joku skede

    • 15v

      Nää 9v kysymykset/kommentit on niin timanttia :D
      Skuuttasin 2008 syksyst 2011 syksyy kunnes ei enää oikee innostanu ja muutenki alko olee jo sen verta vanha et jos olis halunnu skuutata viel nii kaverit olis ollu nii nuorii et mua oltais luultu pedariks :D. Mut pirun hauskaa se oli viettää kavereitten kans aikaa ja kuvailla videoita. Muistan viel ne ajat ku skeittarit ja skuuttaajat oli ihan kavereita, se oli sitä aikaa kun muutama kymmen oli suomipotkulautailu sivulla ja kovimpii temppui oli tailwhipit ja kolmoset :D. Ilman Helmerii ei olis teitäkää tääl kysymäs tyhmii kysymyksii et rispectiä ja paljon helmerille.
      Parhaimpii temppui tais olla 540 flätilt ja kaikennäköset benihanat ja turndownit taipus hyvin. Ite en oikee välitä noista tupla whipeistä ym. oikeestaa ne on tosi rumii. Ja noi skeittarit on oikeest nii epätoivosia nykyää :D

      • 15v

        http://aijaa.com/yGzCBT

        Tuossa kuva teille 2011 viimeisistä ramppiseteistä, kuvassa olevan tempun nimi on benihana.


    • JDbugg boy

      mäki scoottaa puol potkulaudal ja puol scootil JDbuggilla ja ennen scoottasin muiden kaa potkulaudal ja muut oli kaikill yli 100$ scooteil et ei oo noloo scootata potkulaudal

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe