ATM, milloin äitisi halasi sinua viimeksi?

the_vauhti

Aloin näin perjantai-illan kunniaksi miettiä itsekin asiaa. Tulin siihen lopputulokseen, että äitini ei ole halannut minua kertaakaan. Olenkohan jotenkin outo?

21

121

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaan tuohon jälkimmäiseen päälauseeseen. Eipä ole kertaakaan ainakaan sillai että asian muistaisin, joten et ole outo.

    • fdsafasdf

      Varmaan pari vuotta sitten, kun muutin opiskelupaikkakunnalta takaisin kotipaikkakunnalle. Silloin äiti sanoi "Tervetuloa kotiin!" ja halasi. (Asuin silloin pari kuukautta vanhempieni luona, kun etsin omaa kämppää.)

    • Milla Magia

      No kai sentään silloin halasi, kun olitte pieniä?

    • alea_iacta_essi

      No ei minunkaan äitini ole halannut minua koskaan, ei kertaakaan. Eikä muutenkaan ole ikinä koskenut, pitänyt sylissä tms. Ehkä minua on ihan pienenä vauvana ollut hänen pakko jotenkin hoitaa.

      En osaa edes kuvitella, että koskisin äitiini edes vahingossa hipaisten, kammottavaa, pelottavaa.

      Joskus olen miettinyt sellaista, että kai muut naiset käyvät äitinsä kanssa esim. saunassa tai jossain kahvilassa tms. Minä en ole käynyt koskaan (paitsi pienenä lapsena kävin saunassa).

      Olenko jotenkin outo? Kai mä oon.

      • 20plus16

        Et ole outo. Äitisi kyllä on outo.


      • 101prosHetero

        Halaaminen. Se on homoille


    • Ei minuakaan

      Meillä ei vain halailtu, piste. En kylläkään ole atm, en edes m. Entä onko isänne sitten halannut teitä?

    • Milla Magia

      Surullista. Minua kyllä pikkutyttönä halattiin ja pidettiin sylissä. Toisaalta sain myös selkään, jos tein jotain kiellettyä.

    • ilman halauksia

      Ei ikinä ole halannut. Äitini halasi vaan viinapulloa

    • klkiougyhfh

      Palstan friikeilla varmaan olisi pippeli pystyssa jos niiden mutsi olis niita halannut. Muutama varmaan saanut sormetettua mutsiaan....kuvottavaa...

    • yksi ATM

      Ehkä silloin kun kirjoitin ylioppilaaksi, tai voi siitä olla enemmänkin aikaa. Ainakin 10 vuotta joka tapauksessa. En tosin usko, että ATM-status liittyy tähän mitenkään.

    • bshayh

      Ei koskaan. Nyrkkiä kyllä tuli niin usein että pääsin sijaisperheeseen jo alle kouluikäisenä. Rakkauden puute nuorena (ja siitä eteenpäin) saattaa olla yksi syy love shy oireisiini mikä teki vaikeaksi naisten lähestymisen kun sen aika olisi ollut. Nyt on jo liian myöhäistä.

    • Koolokyt

      Mielenkiintoinen avaus.

      En muista, että mutsi olisi minua koskaan halannut. On varmasti joskus pienempänä lapsena, mutta siihen se on sitten jäänytkin. Ehkäpä sen takia en osaa päästää ihmisiä liian lähelle!?

    • haistavittutuubapaskanyt

      Aloittaja, milloin isäsi raiskasi sinua viimeksi?

      • mpnt

        Mitä paskaa nyt taas


    • ouitty

      En ole atm enkä edes atn, mutta minun äitini halailee minua aina silloin tällöin kun näemme :)

    • ätminki

      Ei ole koskaan, mut isi on monesti.

    • RumaHARDCOREatm

      Minä olen niin ruma hardcore ATM että edes oma äitini ei suostu halaamaan minua:((

    • mies34v_

      Aika surullista. Itse halaan äitiä aina kun tapaamme. Meidän perheessämme halaaminen on ollut aina luonnollista.
      Myös parisuhteessa koskettaminen (myös ei seksuaalinen) on ollut minulle aina hyvin tärkeää,

      Itse en ole enää sinkku, mutta onneksi minulla oli kosketusta myös sinkkuaikoina sekä perheenjäsenten että ystävien kesken, jos kaikki kosketus olisi ollut suhdeviritelmien varassa niin huonosti olisi mennyt.

      Kosketelkaa toisianne!

      • hetero_ei_halaile

        Olet homo. Etkö olekin?


    • Kun kirjoitin ylioppilaaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      94
      2578
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      186
      1661
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      79
      1608
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1350
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      76
      1002
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      82
      837
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      35
      810
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      18
      749
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      690
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      34
      688
    Aihe