Olin kaksi päivää sitten maalaamassa koko päivän kaverin asuntoa ja jossaan vaiheessa ilmeisesti osuin vastamaalattuun seinään koska illemmalla kaveri huomautti että nutturan siinä pyörees osassa oli ihan kunnolla maalia silleen et näytti ku olis jotku valkoset raidat! (Mulla on tumman ruskeat hiukset :( )
Oon pessy jo neljä kertaa ja maali ei vaan irtoa, se on vaan yhdessä kohtaa mut näkyy ihan kunnolla, mul on keskipaksut aika karkeat? hiukset ni onks mahollista et se on ihan pysyvästi jääny siihen ,pitääks alkaa värjäämään vai mitä teen??! Pliis auttakaa :((
APUA!! Maali ei lähde hiuksista?!
7
4824
Vastaukset
- Jollain
liuottimella, jolla ohennetaan maalia, mikä se nyt on tärpätti tai joku varovaisesti voi kokeilla.
- Ps.
Älä vaan koko päätä sillä maalin ohentajalla pese vaan pyyhkäise jollain paperilla pieneltä alueelta ja katso mitä tapahtuu. Sen jälkeen huuhtele ja pese kunnolla shampoolla.
- Liottamalla
Luulen teidän käyttäneen vesiohenteista maalia. Sormista kuivunutkin semmoinen maali lähtee liottamalla irti, joten kääripä maalikohtien ympärille reilusti litimärkää talouspaperia, siihen keittiökelmua ympärille ja odottele pari tuntia. Sitten maalin pitäisi irrota ihan nätisti.
Jos yrität tärpätillä tai kynsilakalla, saat hiukset niin kuiviksi, että ne harsuuntuvat ja menevät poikki. Liottele ensin. - ,.-,.-,.-,.-
Sakset. Leikkaa maalatut hiukset pois.
- Lol..
Sakset. Leikkaa maalatut hiukset pois. "
Lol..
Ei kande..- Anonyymi
Leikkasin...
- ap.
Maali irtos lopulta just hetki sitten ku sivelin tärpätillä kun mikään muu ei tehonnut. :/ Siit kohasta jossa oli maalia tuli vaaleampi?! Et ei ihan mahtava lopputulos mut parempi ku ne valkoset "raidat" huoh.
Kiitos paljon neuvoista, kokeilin kans liuotusta mut se ei tehnyt oikeen mitään joten oli pakko tehä näin.
Kenties värjään jossaan vaiheessa koko tukan oman väriseksi ni tääki tasaantuu. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341