Kävin jokin aika sitten itäkeskuksessa kampaajalla leikkauttamassa otsatukkaa ja siitä tuli ihan kauhea. kyseinen kampaaja ei ollenkaan kuunnellut mitä halusin vaan leikkasi vähän sinnepäin ja ihan liikaa. toiselta puolelta lyhyemmäksi kuin toiselta. Ja ihan sairaan kalliskin oli vielä, pelkkä otsis 24 e :O niille se leikkaaminen on pelkkää sarjatyötä. se on siinä kun tulee metrosta ja menee sisälle ja sit heti oikeella. kierrän kyllä sen paikan jatkossa kaukaa.
huono kampaamo itäkeskuksessa!
9
3241
Vastaukset
- Entinen kalju
Kävin itsekkin siellä noin puoli vuotta sitten ja pyysin leikkaamaan perus siilitukan mutta loppuenlopuksi monen virheen jälkeen jäljellä ei ollut enään yhtään hiuksia. Nykyään en enään vaihda parturia vaan käyn samassa paikassa malmilla jossa olen saanut hyvää palvelua ja hyvännäköisen tukan.
- -teija88
aijaa, hyvä tietää niin en vahingossa erehdy menemään sinne. hyvät parturi-kampaamot ovat nimittäin harvassa.
- HUONOLAATU
Kävin kerran n 5-7 v sitten. Jäi niin huono maku etten ole koommin käynyt enkä tule käymään.
- näin524
Ihan samanlainen kokemus, vaikka mäkin kävin siellä n. 5 vuotta sitten. Otsista halusin aavistuksen lyhentää ja hiuksia siistiä muualtakin niin leikkas otsiksen järjettömän lyhyeks muutamassa minuutissa ja koko operaatio oli 40e. Kauhutuloksien jälkeen on jotenkin shokissa siitä tuloksesta ettei osaa ees sanoa mitään :D
- Viimeinen kerta
Hansasillan miesten parturissa hinta oli ihan hihasta 29.90, ja aivan tavallinen nopea siistausleikkaus. Hinta pomppii 15-30 euron välillä ihan miten sattuu.
Täysin arvaamatonta hinnoittelua. - tuuhea tukkainen
Joo en kyllä ymmärrä kuka siellä itäkeskuksen kampaamossa enää käy. En kyllä minäkään mene sinne pilaamaan hiuksiani. Kiitos vaan tiedosta!
- Hankalathiukset
Jaa-a. Minä olen kyllä käynyt muutaman vuoden ja ollut tyytyväinen. Hintavaahan siellä on, mutta jälki on hyvää ja asiakasta kuunnellaan. Tosin katson tarkkaan, kenelle varaan ajan.
- TauonPaikka
Tässä taas nautitaan ainoastaan näistä "pikakoulutusten" tuloksista.Äkkiä ois kiva päästä parturiksi mutta kun siinä käy juuri näin.
Itse käynyt alan koulutuksen niinkun se kuuluukin käydä. - candy95
joo tosi huono paikka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163411
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit202206En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321915- 181871
- 821808
- 261582
- 291440
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361397Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91394Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111324