miksi Bolt otti varaslähdön?

teeskentelyä

sitä voi jokainen spekuloida,että miks?ei hänen olisi tarvinnut varastaa,onko jotain muuta taustalla mitä emme tiedä.

18

201

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nevski

      Onkohan mietitty seuraavaa: Ensimmäisestä varaslädöstä ei vielä joudu ulos mutta jos toinenkin ottaa varaslähdön, molemmat suljetaan kilpailusta. Kahden varaslähdön jälkeen seuraavista lentäisi heti ulos.

    • Bolt vie ensi vuonna

      Voi hitto! Just ennen lähtöö naureskelin, että olis aika paha jos Bolt ottais varaslähdön. Mut en tietenkään uskonu, et niin tapahtuis, ainakaan Usain Boltille! Ja just näin tapahtu...Bolt teki virheen! Mut on mun mielestä aika raakaa et yhestä ainoasta virheestä lähtee heti ulos ja kilpailu loppuu ku seinään. Ennenhän oli niin että vasta toisesta varaslähdöstä joutuu ulos. Mut ei tälle enää voi mitään, Bolt kärähti ja voiton vei treenikaveri Yohan Blake.

      Bolt se osaa kyllä aina yllättää...tällä kertaa vähän toisella tavalla. Harmi, uskoin todella Boltin uusivan maailmanmestaruuden, mutta ehkä ensi kerralla on parempi tuuri :D

    • Doping again

      Oisko ollut dopingtesti tiedossa mitalimiehille joten Bolt teki "karpaasit" ja sauva katkes :D
      On sinänsä ihmeellistä ettei näitä täysdopattuja jätkiä saada kiinni kuin "harvoin".

      • edustaja.

        -Doping again-
        No kun käyttävät uusimpia,
        ei kiellettyjä aineita.


    • Jamaikan karpaasi

      Bolt varasti tahallaan. Joko pelkäsi dopingtestiä tai sitten häviämistä. Voi olla ei tehnyt sitä tietoisesti vaan alitajunta käski varastamaan.

    • Rankaisija

      Bolt on viimeksi juossut puhtaana about 4-vuotiaana...

    • usa boltti

      Hieman haiskahtaa tahalliselta. Varaslähdön ottaa mies joka ei ole koskaan hermoillut lähdöissä. Ja olivat vielä puhuneet ennen kisaa että lähtö on otettava varman päälle.

      Syitä voi olla:
      Dopingtestin pelko
      Häviämisen pelko
      Joku maksoi tarpeeksi..
      Tai sitten se vaan oli varaslähtö.

    • Herqyles P

      Hmmmm.... rikollinen geeniperimä saattaisi kun tulee tilaisuus niin silloin varastetaan.

      • Juha82222

        hyvää huumoria sulta.
        itse en osaa enkä halua spekuloida enempää, hienon uran on tehnyt kuitenkin olkoon kyse doupatusta tai ei-doupatusta urheilijasta.
        Mies pesee jo muut heikkohermoisimmat olemuksellaan, minä olen paras ylimielinen olemus.


    • munahikihaisee

      Siinä pestiin isot summat mafian rahoja. Näin selvää huijausta näkee harvoin. Paljonkohan Boltilla itsellään oli "pitkävetoja" ostettuna? Ihan tulee mieleen wincapita tästä nyky urheilustakin.

    • F

      Näissä kisoissa kaikki testataan, diskattu tai ei, joten ihan turha Dopingia ruveta syyksi veikkailemaan..

    • Erikois Tietäjä, nero

      RATKAISTU!
      Boltti jos onki gay niin se anto harjottelukaverinsa ja voipa olla muunkinlainen kaveri niin voittaa.
      Tiesi sen mikä se nyt oli juhan Bleikin voittavan jos hän itse ei ole mukana.
      Hehheh helppoa kuin mikä.

    • 76578656785765787865

      Toivottavasti joku spekulantti menetti nyt koko omaisuutensa !!! Hahahahahahaa !!!

      • bulttipistooli

        Olisiko Bolttia veikannut tienannut omaisuuksia, jos Bolt olis juossut?


    • Jammailee.,.,.,.,

      Liian moni katsoi sanakirjasta liian aikaisin, mitä BOLT tarkoittaa?
      PULTTI!
      Jamaika ja Jumalan M aika.

    • toppi-ukko

      Jospa kävi niinkuin Ben Jonsonille Moskovassa?
      Väärin ajoitettu doping, ja joutui ottamaan lisää.
      Ei peiteainekaan pystynyt piilottamaan.

    • Ping, Do CHI

      Ei ne testit nyt niin idioottivarmoja ole. Melkein se on labrarottien tiedettävä tarkalleen mitä ainetta (steroideja on erilaisia satoja, joista kalliimpia on helvetin vaikea havaita jokatapauksessa) ollaan just etsimässä. Eli testi tehdään haarukalla 2-5 tuotemerkkiä joiden jäännösaineita virtsasta etsitään. Ja silti testi ei välttämättä ole 100%.., Eli A-näyte negatiivinen= ei jatkotoimia. A-näyte positiivinen= analysoidaan B-näyte. Eli sama testi uudelle kusitipalle ja testi tulos voi muuttua.
      Luulisin että nämä herrat Bolt, Blake ja Gay kuuluvat siihen osastoon, että JOS käyttävät, niin heidän aineensa ovat just niitä joiden havaitsemiseen ei vielä ole valmista testiä. Kun se sitten keksitään, laitetaan tiskin päälle lisää taaloja ja otetaan sen alta vielä uudempi tuote.

      • Edustaja.

        Voi herra isä teidän kanssanne!
        Lähes kuukausittain tulee mark-
        kinoille uusi doping-aine.
        Aineilla kun on hyvä kate.
        Ainetta voi käyttää pari vuotta,
        ennenkuin testi kehitetään.
        Sitten aineesta tulee kielletty!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe