En jaksa esittää vaikeasti tavoiteltavaa

"Helppo nainen"

Onko todellakin aina suhteen tai tutustumisen alussa pakko pelailla näitä "suhdepelejä"?
Eli esittää ettei kiinnosta, vaikka mikään tai kukaan muu ei voisi enempää kiinnostaa?
Olla ottamatta yhteyttä ettei toinen pitäisi liian innokkaana?
Olla laittamatta jokapäiväistä tekstaria, vaikka tuntuu ettei voi käydä nukkumaan ilman hyvän yön toivotusta:(
Jos (ja kun) toinen ihminen pyörii ajatuksissa koko päivän, pitääkö mielummin vaikka hakata päätä seinään (en ole vielä kokeillut:)), kuin antaa sen näkyä ihastuksen kohteelle?
En todellakaan haluaisi karkottaa tunteideni kohdetta liialla innokkuudella, mutta on aika vaikeaa hillitä itseään:)
Olen ihan jo aikuinen nainen:)

31

5440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vinkki,.,.,

      Ei varmaan suhdetta saa alkuun jos vaan pelailee

    • muuttumisleikki

      Ymmärrän sua mulla on ihan samat fiilkset. Suhteet ovat monimutkaisia. Pitääkö miehen aina antaa ottaa yhteyttä. Miksi innokas nainen karkoittaa miehen aina pois? Ahdistaa. Miksi pitää aina peitellä miltä tuntuu. Ärsyttää.

      • Mies 37

        Ei pidä peitellä. Innokas nainen ei karkoita miestä pois. En yhtään ymmärrä, mistä näitä käsityksiä oikein tulee. Ainakaan omaa toimintaani moiset eivät ole koskaan koskettaneet. Jos olen kiinnostunut tytöstä, olen siis kiinnostunut. Miksi hänen innokkuutensa muka karkottaisi minut pois? Päinvastoin, jos hän välttelee ja on etäinen, tulkitsen sen kiinnostuksen puutteeksi ja vetäydyn.


    • Vinkki2,.,.

      Ärsyttää, Ahdistaa....
      Miten pelurinaisen voi iskee jos ei mitään vinkkiä tuu et kiinnostaako vai ei?

    • Nainen27v

      Kyllä kannattaa esittää hieman vaikeasti tavoiteltavaa, mutta kuitenkin olla kiinnostunut miehestä. Jos on liian innokas, niin miehet karttavat sinua. Tämä on totuus. Kun annat miehelle tilaa ja otat häneen vain silloin tällöin yhteyttä ja kun tapaatte vain silloin tällöin niin miestä kiinnostaa kovasti.

      Varsinkin suhteen alussa on tärkeää olla olematta liian innokas. Mutta jos on liian vaikeasti tavoiteltava eli jos ei näytä ollenkaan että on miehestä kiinnostunut, niin silloin miehen tunteet voivat laimentua, kun hän ei saa niille vastakaikua.

      Olen itsekin juuri ihastunut tai mahdollisesti jopa rakastunut ja olen juuri aloittanut suhteen ihanan miehen kanssa. Haluaisin soitella ja viestitellä hänelle vaikka joka päivä, mutta sitä en kuitenkaan tee vaan annan miehelle tilaa.

      Yritä siis keksiä itsellesi kaikkea muuta tekemistä, jotta et koko ajan soittelisi/tekstailisi miehelle.

      • Mies 37

        Tuo ei ole totuus. Eli olen miehenä vahvasti eri mieltä.

        Minä ainakin kannatan aitoutta ja suoruutta. Haluan olla tekemisissä sellaisten naisten kanssa, jotka ovat aidosti omia itsejään, eivätkä esitä tai peittele mitään. Avoin kommunikointi on aina parasta.


      • nyrkkeilevä duunari

        Esittäminen ei mielestäni koskaan kannata. Liika innostumisena pitäisin jotain vainoamista aamuyöllä ovella ja varjostamista :) Kyllä oma innostus pitää näyttää ja miksi toista ihmistä pitäisi tavata silloin tällöin?

        Varsinkin suhteen alussa on osoitettava että on kiinnostunut tai todennäköisemmin jää sitten luu käteen kun esitte vaikeasti tavoiteltavaa naista. Ei mies tarvi tilaa naiselta jos hän oikeasti on kiinnostunut naisesta. Jos hän oikeastaa ei ole kiinnotunut, niin silloin näisen lähenemis yritykset ymmärrettävästi ahdistavat ja kaikki urpot eivät uskalla sanoa että ei kiinnosta.


    • :))))))))))))))

      Kiitos myös muille vastaajille!

    • NäinMulla

      Kun itse tapasin sen oikean niin kyllä siinä molemmat halus ihan yhtä palavasti toistensa luo.
      En alkais omia tunteitani peitteemään enkä mitään pelejä pelailemaan.

    • Täällä helppo mies jolla kanssa ikävä aina pidempään jatkuneiden keskusteluiden jälkeen lähettää päivittäin viestiä ja mesettää ahkerasti. Itseäni kiinnostais tietää mitä toinen ajattelee tälläkin hetkellä ja mitä huomenna meinaa tehdä.

      Kaikkien vastapuolten kiinnostus tosin näyttää lopahtavan täysin kun aloittaa normaalin viestittelyn. Pitäisi keksiä aina jotain uutta ja nerokasta, tai sitten olla vaan turpa kiinni koko päivän.

      Kaveri on juuri tällainen joka ei lähettele naisille viestejä ja saa sitten "mitäs oot puuhaillu, kaipaan sua" viestejä naisilta. Mielenkiinto pysyy siis parhaiten yllä olemalla passiivinen.

      Ihme kun pitää tällaistakin ei-kiinnosta leikkiä pelata naisten kanssa. Muutenhan musta kuvastuisi jokin epätoivoinen voivottaja tapaus joka tappaisi mielenkiinnon välittömästi.

      Ilmeisesti pitää tehdä aina päinvastoin kuin nainen tahtoo.

      • 19-8

        Mikä on "normaali" viestittely"? Mulle nomaali viestittely tapailun alussa on ehkä viesti/soitto per päivä. Ahkera mesettely ei ole minun maailmassa nomaalia...


      • Miunkin mielestä on just kiva laitella päivän mittaan viestejä tai jutella mesessä^^ ottaa niin sairaasti aivoon sellaset jätkät, jotka ei ota mitään yhteyttä ja sitten joutuu ite laittaa just noita "miten menee"-viestejä. En jaksa sellasta, jos toista ei kiinnosta olla kunnolla yhteyksissä niin jätän nykysin omaan arvoonsa, pönkittäköön egoaan ja haluttavuuden tunnettaan jonkun toisen avustuksella. Sitten parin viikon päästä soittavat kännissä yöllä, kun kaipaavat vieruskaveria sänkyyn -.-


      • Kyllä mulle kelpaisi hyvin tuollainen mies.. ;)


    • ...

      Kuka näistä tietää..ja jos ei kelpaa omana itsenään, niin onko koko jutussa mitään järkeä? Kyllä itse ainakin pidän siitä, että kiinnostus ilmaistaan ja ollaan yhteydessä. Ei millään yliammutulla tavalla, kerran päivässä kuulostaa ihan hyvältä. Tosin olenko nyt paras tässä sanomaan, sinkkuna mennään. Mutta oma valinta tietenkin osittain. Onhan tässä vähän säätöä kuitenkin, ja itsekin tulee mietittyä näitä ja panikoituakin...tsemppiä meille kaikille!:)

    • .......

      Mä just painin näiden asioiden kanssa kotona. Ollakko helppo nainen vai vaikeasti tavoiteltava.

    • Leikit lapsuuteen

      Miehen näkökulmasta sanoisin että älä paini. Katso silmiin ja kerro rohkeasti tuntemuksistasi sanoin, ei esittämällä.

      • 9+18

        Täysin sama mieltä. Ite päälle 25w mies. Mulle ainakin tulee olo ettei oo kiinnostunu, jos yhtäkkiä tiiviimmän kanssakäynnin jälkeen rupee etäiseks. Ja sellanen on/off leikkiminen vaan raastaa hermoja ja sydäntä, jos niitä tunteita siihen naiseen on jo oikeesti ehtiny syttyä.

        Ei kai liian innokasta naista voi edes olla. Mulle ainakin tulee hyvä olo siitä, että toinen haluaa oikeasti olla säännöllisesti tekemisessä, eikä pelailla vaan jotain pelejä.


    • Miilus

      Puin täällä ihan samaa ongelmaa... Pari vuotta olen nyt yrittänyt löytää sitä elämäni miestä, käynyt treffeillä jos jonkinmoisten kivesten kannattelijoiden kanssa. Osaan vetää puoleeni niitä keistä en ole niin täysillä kiinnostunut, koska ilmeisesti silloin en ole liian helppo. Mutta sitten kun tuntuu löytäneen sen miehen joka oikeasti kiinnostaisi täytyykin himmailla ja esittää vaikeasti tavoiteltavaa... Haluaisin käydä kiinni ja ottaa sen minkä haluan, mutta... Arg! Niin moni nainen on sanonut, että odota että se soittaa, olet voimakas nainen se pelottaa monia miehiä.... Tahtoo!

      • kbjyhuy

        Ei se todennäköisesti johdu siitä, että olet yli-innokas. Mieti vähän mikä on se syy miksi itse et ole kiinnostunut näistä yli-innokkaista miehistä... Tuskin se syy on se että he ovat yli-innokkaita. Eikö se syy ole kuitenkin se, että et yksinkertaisesti koe että he ovat tarpeeksi hyviä sinulle (niin raalta kuin se kuulostaakin)
        Asia on vain niin, että ne joista et ehkä ole niin paljon kiinnostunut ovat valmiita taistelemaan saadakseen sinut, koska tietävät ehkä itsekin että olet vähän heidän tasonsa yläpuolella niin sanotusti.
        Mutta se mies josta sinä olet kiinnostunut, on ehkä puolestaan sitten pikkaisen sinun tasosi yläpuolella. Tai sitten hän on juuri sinun tasoasi, mutta tavoittelee jotain vielä parempaa. Joka tapauksessa hänellä ei ole samanlaista tarvetta taistella saadakseen sinut, koska hän voi kyllä saada sinun tasoisiasi myöhemminkin.

        Ymmärrätkö mitä tarkoitan? Eivät ne joista et ole niin kiinnostunut ole innokkaita sen vuoksi että et ole helppo. He ovat innokkaita sen vuoksi, koska he luultavasti ajattelevat että heillä on nyt elämänsä mahdollisuus saada itseään ns. tasokkaampi nainen.
        Eivät he ole innokkaita sen vuoksi koska sinä olet vaikea, vaan he toivovat että olisit helpompi. Samoin kuin sinä toivot että se mies josta sinä olet kiinnostunut olisi helpompi. Hekin varmaan pelkäävät koko ajan olevansa liian innokkaita, samalla tavalla kuin sinä pelkäät olevasi yli-innokas sen miehen suhteen josta sinä olet kiinnostunut.


    • kyllästynyt86

      hohhoijaa... niin väsynyt tähän touhuun. En tiedä edes miksi, kun oikeestaan en edes halua parisuhdetta, vaan yksinkertaisesti tutustua tähän mieheen paremmin, mut kun EI SE ANNA :( Panna antaa kyllä, haha. Ja tällaisen session jälkeen miehestä kuoriutuu ihana lempeä ihminen ja keskustelut voisivat jatkua loputtomiin. Mutta annas olla kun hellien lähtötunnelmien jälkeen laittaa oven kiinni perässään, äijästä ei kuulu viikkoon mitään, kunnes taas, nähdäänkö? Ja aina sama setti vaan toistuu... blaaah et on idiootti kun ei tajua mitä menettää kun ei anna itsestään kun tuon verran. Miehet! Oishan täs kelpojakin ottajia mulle, mutta kun... oon ollut niin monessa suhteessa jo et tunnen itseni ja tää mies vaan tekee mulle hyvää.

      • E-koodi

        näitä nilkkejä on joka lähtöön.

        sun miehen kotipaikka muualla ja on naimisissa mahd huonossa liitossa, työn takia tulee paikkakunnallesi ja illan iloksi hakeutuu luoksesi.


    • Kokemuksella n78

      Olipas mielenkiintoinen aihe jota olen tässä miettinyt jäädessäni n. 1½ vuotta sitten sinkuksi. Ennen pelasin pelejä, esitin vaikeasti tavoiteltavaa ja sehän innosti miehiä vain enemmän ja enemmän. Hakkasin päätäni seinään kun mietin ja mietin ja halusin tietää mitä kuuluu ja missä mennään.
      Nyt olen luovuttanut tuon asian suhteen. Olen PÄÄTTÄNYT että LOPPUI pelien pelaaminen, EI JAKSA enää, ei enää yli kolmekymppisenä. Jos ei kelpaa kaunis nainen, olkoon ilman ;)
      Olen saanut ja antanut pakkeja... elämä on...
      Minusta on tullut kylmempi nainen, joka ei innostu enää jokaisesta eikä joka toisesta tai kymmenennestäkään miehestä.
      Uskon että kerrankin näin sinkkuna ollessani löydän "hänet" ja sitten ei pelailla pelejä. Itseäni ärsyttää vain ja ainoastaan silloin jos joku ahdistelee viestein yms... JOS en ole hänestä kiinnostunut.
      Kokeilkaa uskaliaasti kepillä jäätä. Jos viestittelet usein ja mies alkaa kaikkoamaan, huomaat jo itsekkin merkit ja sen että on aika suunnata uusille urille.
      Näin se Siperia opettaa...

    • Mies 28v

      Näen kaikenlaiset pelit lähinnä yrityksinä toisaalta sopia johonkin muottiin ja toisaalta yrittää sovittaa toinen johonkin muottiin.

      Jos on aidosti kiinnostunut toisesta, niin miksi sitä ei voisi näyttää? Jos toinen ei kykene käsittelemään sellaista, niin onko se toinen silloin se oikea? Eikö olisi parempi, että kumpikin on aidosti ja mutkattomasti oma itsensä, ja sitten tutustutaan toiseen ilman ennakkoasenteita?

      Vaatiihan se tietysti vähän rohkeutta, kun pitää vaivautua ihan oikeasti tutustumaan toiseen ihmiseen ja uskaltaa antaa toisen tutustua omaan itseen, mutta kuvittelisin, että ne kestävät jutut rakennettaisiin juuri noin.

    • Mun kohdalla tuollai esittämällä vaikeasti tavoiteltavaa aiheuttaa ainakin sen että kiinnostuksen alku loppuu siihen paikkaan. Tulkitsen sen siten että toista ei kiinnosta ja vetäydyn pois.

      Kun taas jos toinen näyttää sen avoimesti niin mä kiinnostun lisää. Mua ei kiinnosta pelailla mitään pelejä, joko on tai ei. Yksinkertaista.

      • 34 15u9v weioaa

        Näin vastaa yksinkertainen mies.


    • teenmitätahon

      Kyllä mä kanssa oon tullut siihen tulokseen että mä teen ihan mitä lystää. Jos haluan laittaa miehelle viestin niin laitan. Jos juttu menee siitä puihin niin olisi mennyt varmaankin joka tapauksessa. oookooo..vähäsen tässä kyllä mietin eräässä tapauksessa että venaanko nyt pari päivää että mies laittaa jotain viestiä mutta tulin järkiini ja totesin että helvetti mä jaksa mitään venailla. Viesti meni. Itepähän ehdotti edellisellä kohtaamisella että voitaisiin mennä jonnekin ja tehdä jotakin. Jos se nyt mun "vahvistus" viestistä tähän ehdotukseen tulee toisiin aatoksiin niin onpahan mokoma :D

    • teenmitätahon

      Raportoin vaan että vaikka nainen olen ja laitoin viestin ensin niin sen viestin jälkeen on mies lähettänyt useamman viestin päivän aikana ja treffit on sovittu. Ei tainnut pahastua.

    • LUONTOmiesOPETTI

      kyllä ne vastaa sun pommitukseen ja jos vastaa on salko jo puoleksi tanassa. Omapa on asias pommita ja ahistele mut älä ihmettele kun miehesi löytää vaimon jostain ihan muualta ja paukauttaa mukuloitakin sen kanssa mieluummin kuin sun kanssa.

    • Kokemus-K

      Mies ahdistuu naisen innokkuudesta yleensä silloin jos mies ei itsekään halua suhteelta mitään kovin vakavaa. Innokkuus ja jatkuva yhteydenpito muistuttaa siisä mitä tiivis ihmissuhde on. "Pelaileva" suhde on taas vain kiinnostava leikki jota ei tarvitse ottaa kovin vakavasti eikä ole niin tärkeää onko toinen juuri se oikea. Olemalla itse innokas, karkotat siis vain turhat pelimiehet pois ja tosissaan olevat miehet jäävät jäljelle...

    • djgdkgdkghdk

      Jos nainen ottaa yhteyttä normaalin määrän, niin tuskinpa siitä monikaan mies suivaantuu. Toinen juttu on, että nainen haluaa viestiinsä tai tunteista kertomiseensa jonkun vastauksen suoraan elokuvista. Ei mies voi joka hetki tietää mitä naisesta ajattelee. Naisten pitäisi varautua epäselviinkin vastauksiin.

    • dfbrg

      Eikö tätä viestiketjua lukemalla tyhmempikin tajua ettei KUKAAN halua pelata pelejä. Ei miehet, eikä naiset.
      Jos kumppani ei vaikuta kiinnostuneelta, se ei todennäköisesti johdu siitä että olet yli-innokas. Hän ei vain yksinkertaisesti ole kovin kiinnostunut. Eikä hän sen kiinnostuneempi olisi vaikka esittäisit vaikeasti saatavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      102
      2790
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      235
      1913
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      112
      1866
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      135
      1548
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1400
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      954
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      37
      944
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      90
      926
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      798
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      794
    Aihe