Pienet romanttiset teot arjen keskellä?

Incurable Romantic

Tehdäämpä uusi aihe johon olisi kiva kuulla arjen keskellä tehtävää pientä romantiikkaa?

Esim. mies voi vaimolle aamusuihkun jälkeen kirjoittaa ihan pienellä kynällä yläselkään vaatetuksen peittoon "H

12

2024

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

      Ja sitten kun käy suihkussa vuorotellen, niin ensimmäinen suihkussakävijä voi kirjottaa toiselle huuruiseen peiliin jonkun viestin :) kyllä sen peilin ehtii myöhemmin puhdistaan kaikista jäljistä :)
      Tai kirjottaa aamun lehteen jonkun viestin johonkin kohtaan :)
      Tai keksiä jonkun rakkaus jutun (esim minä rakastan sinua) ja päivän aikana piilottaa yhden sanan kerrallaan. esim aamulla auton ikkunaan kiinnitettynä "minä" , päivällä maitolasin pohjaan teipattuna "rakastan" ja illalla tyynylle laitettuna "sinua" .
      Tai piilottaa takin taskuun joku lappu jossa lukee jotain söpöä ja sen löytyminen voi viedä ainakin päivän :)
      Tai tehdä sillain, että puolenvuoden ajan piirtää A4 paperille sydämen, joka kerta kun tuntee iloa tai rakkautta toista kohtaan. sitten puolenvuoden päästä tehdä kortista vaikka synttärikortin toiselle ja kertoa mikä idea niissä sydämmissä on :)

    • toinen romantikko

      Noi on hyviä! Taidankin lainata paria...

      Mä kerran otin aamulla tyttöystävältä pudonneen hiuksen tyynyltä, laitoin se taskuuni ja sanoin että nyt mulla on pala sua mukana koko päivän. Tyttis oli otettu

    • asdf22

      Toiselta voi leikata kynnet tai toisen voi pestä suihkussa. Näin meillä.

    • abv63

      Teippasin kuorma-auton rattiin viestin, jossa luki: RAKASTAN SINUA, KAIKESTA HUOLIMATTA. HYVÄÄ TYÖPÄIVÄÄ:). Vein sen yöllä illan riidan jälkeen...

    • Yualle

      Ei fffaddu....

      "Esim. mies voi vaimolle aamusuihkun jälkeen kirjoittaa ihan pienellä kynällä yläselkään vaatetuksen peittoon "H

    • Sitten.

      Voi puolisolle ostaa jumppakortin,tai jonkun muun laihdutusvälineen.

      • rakastan tuollaisena

        Toi olis suora vihjaus, et olet läski, en tykkää ennenkuin oot langanlaiha. Mä ainakin loukkaantuisin verisesti :// Alkas ite laihduttaan!


    • ISIÄM

      Naisen suu on kiva kun se liikkuu, mutta ei silloin kun sieltä tulee ääntä ;) Sun kohdalla se taitaa koskea sormiakin? Mars keittiöön pikkuvaimo, netissä aikasi kuluu hukkaan!!

    • 3läiti

      joo naisen suu on kiva mutta voisitko katsoa itseäsi ala kertaan ja sanoa että siellä on se kaikken paras kaverisi. jolle voit kertoa surut ja murheet ja se vastaa.?
      KAIKKI JOTKA OVAT RAKKAUTTA JA ROMANTIIKKAA VASTAA NIIN EIVÄT TIEDÄ SIITÄ ASIASTA YHTÄÄN MITÄÄN ENNEN KUN SE TULEE ITSELLE AJANKOHTAISEKSI. TOSIN AINA LÖYTYY IHMISIÄ JOTKA EIVÄT OSAA RAKASTAA!!!

      LISÄÄ VAAN "NIKSEJÄ" ARKISTA ELÄMÄÄ ILAHDUTTAMAAN ROMANTTISESTI

    • jk

      itse juuri tänään laitoin kahvinkeittimeen lapun jossa luki "good morning, dear!

    • + muutama

      Jossain oli et voi etsiä sydämen muotoisia kiviä ja laittaa niitä johonkin hyvään paikkaan (ehkä myydäänkin jossain sellaisia?).
      Sydämenmuotoisia muistilappuja löytyy

    • janne-P "pentsa"

      mä taas en väkivallasta oikeen tykkää, mut häkkiin telkeeminen on ihan okei, niinku miika teki salkkareissa. ei tosin ole ku tollanen papukaijoille tarkotettu häkki mut sinne on muija hyvin mahtunu aina ku alkanu räksyttää.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      288
      704
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe