Pienet romanttiset teot arjen keskellä?

Incurable Romantic

Tehdäämpä uusi aihe johon olisi kiva kuulla arjen keskellä tehtävää pientä romantiikkaa?

Esim. mies voi vaimolle aamusuihkun jälkeen kirjoittaa ihan pienellä kynällä yläselkään vaatetuksen peittoon "H

12

2201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

Ja sitten kun käy suihkussa vuorotellen, niin ensimmäinen suihkussakävijä voi kirjottaa toiselle huuruiseen peiliin jonkun viestin :) kyllä sen peilin ehtii myöhemmin puhdistaan kaikista jäljistä :)
      Tai kirjottaa aamun lehteen jonkun viestin johonkin kohtaan :)
      Tai keksiä jonkun rakkaus jutun (esim minä rakastan sinua) ja päivän aikana piilottaa yhden sanan kerrallaan. esim aamulla auton ikkunaan kiinnitettynä "minä" , päivällä maitolasin pohjaan teipattuna "rakastan" ja illalla tyynylle laitettuna "sinua" .
      Tai piilottaa takin taskuun joku lappu jossa lukee jotain söpöä ja sen löytyminen voi viedä ainakin päivän :)
      Tai tehdä sillain, että puolenvuoden ajan piirtää A4 paperille sydämen, joka kerta kun tuntee iloa tai rakkautta toista kohtaan. sitten puolenvuoden päästä tehdä kortista vaikka synttärikortin toiselle ja kertoa mikä idea niissä sydämmissä on :)

• toinen romantikko

Noi on hyviä! Taidankin lainata paria...

Mä kerran otin aamulla tyttöystävältä pudonneen hiuksen tyynyltä, laitoin se taskuuni ja sanoin että nyt mulla on pala sua mukana koko päivän. Tyttis oli otettu

• asdf22

Toiselta voi leikata kynnet tai toisen voi pestä suihkussa. Näin meillä.

• abv63

Teippasin kuorma-auton rattiin viestin, jossa luki: RAKASTAN SINUA, KAIKESTA HUOLIMATTA. HYVÄÄ TYÖPÄIVÄÄ:). Vein sen yöllä illan riidan jälkeen...

• Yualle

Ei fffaddu....

"Esim. mies voi vaimolle aamusuihkun jälkeen kirjoittaa ihan pienellä kynällä yläselkään vaatetuksen peittoon "H

• Sitten.

Voi puolisolle ostaa jumppakortin,tai jonkun muun laihdutusvälineen.

• rakastan tuollaisena

Toi olis suora vihjaus, et olet läski, en tykkää ennenkuin oot langanlaiha. Mä ainakin loukkaantuisin verisesti :// Alkas ite laihduttaan!

• ISIÄM

Naisen suu on kiva kun se liikkuu, mutta ei silloin kun sieltä tulee ääntä ;) Sun kohdalla se taitaa koskea sormiakin? Mars keittiöön pikkuvaimo, netissä aikasi kuluu hukkaan!!

• 3läiti

joo naisen suu on kiva mutta voisitko katsoa itseäsi ala kertaan ja sanoa että siellä on se kaikken paras kaverisi. jolle voit kertoa surut ja murheet ja se vastaa.?
      KAIKKI JOTKA OVAT RAKKAUTTA JA ROMANTIIKKAA VASTAA NIIN EIVÄT TIEDÄ SIITÄ ASIASTA YHTÄÄN MITÄÄN ENNEN KUN SE TULEE ITSELLE AJANKOHTAISEKSI. TOSIN AINA LÖYTYY IHMISIÄ JOTKA EIVÄT OSAA RAKASTAA!!!

LISÄÄ VAAN "NIKSEJÄ" ARKISTA ELÄMÄÄ ILAHDUTTAMAAN ROMANTTISESTI

• jk

itse juuri tänään laitoin kahvinkeittimeen lapun jossa luki "good morning, dear!

• + muutama

Jossain oli et voi etsiä sydämen muotoisia kiviä ja laittaa niitä johonkin hyvään paikkaan (ehkä myydäänkin jossain sellaisia?).
      Sydämenmuotoisia muistilappuja löytyy

• janne-P "pentsa"

mä taas en väkivallasta oikeen tykkää, mut häkkiin telkeeminen on ihan okei, niinku miika teki salkkareissa. ei tosin ole ku tollanen papukaijoille tarkotettu häkki mut sinne on muija hyvin mahtunu aina ku alkanu räksyttää.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      81
      3908
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      97
      3287
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      117
      2574
    4. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      168
      1764
    5. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      20
      1754
    6. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      76
      1580
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      90
      1553
    8. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      107
      1474
    9. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1281
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      55
      1123
    Aihe