Löytyykö pääkaupunkiseudulta 50m avantouintiallasta? Tuloskehitykseni on tyssännyt joka lajissa 25m altaassa, joten ajattelin vaihtelun vuoksi kokeilla pitkässä altaassa.
50m allas
5
242
Vastaukset
- surkeeta
kyllä avantouinti altaan pituus tulisi vähintään olla 100m. itse kun tykkään puljata avannossa vähintäänkin kaksi tuntia,kahdeksantoista minuuttia,kaksikymmentä kolme sekuntia tasan hyvin pitkälti.
- hei kitisijät!
kuka sitä viitsii enää talvella avannossa hutjata,ja puljata.runsaslumisena talvena voi ottaa pihallaan lumikylpyjä,ajaa muuten saman asian avannon kanssa. Turvallista uintimatkaa hyvin pitkälti.
- jäädelphiini
Voi hölmö. Harrastan avantouintia, enkä mitään lumikylpemistä. Vedä siinä lumessa sitten kroolia, rintaa, perhosta ja selkää.
100m allas voi olla ainakin minulle liian pitkä. Jos alkaa kohmettuminen, niin voi olla etten pääse takaisin. 50m nyt etsisin. - Talvikala
Mistä löytyisi edes se 25m? Itse en ole löytänyt kuin tavallisia ympyränmuotoisia yhdellä pumpulla auki pidettäviä avantoja jotka on ehkä muutaman metrin kanttiinsa..
- jere787
Kuusijärveltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2614103Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1292352Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411501
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39978Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein132966- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62810