Istuuko kukaan viereesi julkisissa?

Ennemmin seisoo?

Kun matkustat julkisella, niin istuuko kukaan viereesi koskaan?

44

559

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älyn haamu

      Julkisissa näkee paljon tuttuja. Tosin mun tapauksessani se tarkoittaa sitä että näkee paljon vihamiehiä.

      • Älyn haamu

        ATM:n elämästä ei todellakaan juhlaa puutu.


      • Älyn haamu

        Ai että on suorastaan mieltä ylentävä fiilis.


    • ai mikä?

      Julkiset kulkuneuvot on köyhille.

    • ++

      Julkisissa matkustaa paljon lutkia myös.

      • Älyn haamu

        =suomalaisia naisia


    • anonyymi_atm

      Aika harvoin matkustelen julkisilla, mutta käytännössä aina viereinen paikka täyttyy viimeisenä. Kerran muistan kuitenkin käyneen toisin, mutta silloin kyseessä olikin vain entinen opettaja.

    • Yleensä ei istu, ja itsekin vältän ainakin lyhyemmillä matkoilla kenenkään viereen istumista, vaan mieluummin sitten seison - siinä tosin on se pointsi, että olen sen verran lihava, että istuutumalla jonkun viereen tunnen aina hieman tungettelevan.

      Mutta aina välillä joku istuu. Useimmiten ovat kyllä puliukkoja tai eläkeikäisiä. Joskus harvoin myös joku nuorempi nainen saattaa istua, mutta se on vähän epämukavaa, kun rentouteni häviää samantien em. tungettelutunteen välttämiseksi.

      • Älyn haamu

        Kyllä munkin vierestäni monesti löytyy se bussin viimeinen tyhjä paikka.


    • mies 36 v

      En käytä julkisia. Fillarilla poljen joka paikkaan ja siten harrastan myös hyötyliikuntaa. Satoi tai paistoi niin fillarilla liikun.

    • Älyn haamu

      Seisokoon sitten vaan.

    • Hottis Babe DD70

      Minun vieressäni seisoo aina.

      • Älyn haamu

        FU


    • tazhpa

      En mä usko että tällä asialla on mitään säännönmukaisuutta yhdenkään ihmisen kohdalla, ellei kyseinen jantteri sitten ole sitä ilkeämmänhajuista sorttia. Tarkoittaa myös sitä axen ja hajuveden ylenpalttista käyttöä. Suomessa nyt tuntuu olevan vallalla se tapa, että jos bussissa on vapaa paikka niin siihen istutaan ennen kuin mennään änkeämään jonkun toisen viereen. Mulla ei oo mitään sitä vastaan jos joku tulee viereen istumaan, en mä sitä minään flirttailuna pidä.

      • lukutaito hoi

        Et edes ymmärtänyt kysymystä: tuleeko kukaan viereen, jos vaihtoehtoina on tulla viereen tai seistä. Silloin, jos on kokonaan vapaa istuinpari, niin tämä kysymys ei päde lainkaan.


      • tazhpa
        lukutaito hoi kirjoitti:

        Et edes ymmärtänyt kysymystä: tuleeko kukaan viereen, jos vaihtoehtoina on tulla viereen tai seistä. Silloin, jos on kokonaan vapaa istuinpari, niin tämä kysymys ei päde lainkaan.

        Jos nyt särmästi tää ilmaistaan, niin "kysymyksen vastaushorisontin diversiteetti stimuloi tehokkaasti oman mielikuvituksen käyttöä", eli ens kerralla kannattais sit kysyä useammalla kuin kahdeksalla sanalla, on inan verran lavea tuo kyssäri ;)


    • matkustajanr3

      Mutta eikö olekin tavallaan ärsyttävää jos tilanne on sellainen että bussissa ei ole muita kuin kaksi matkustajaa, ja se toinen änkeää varta vasten sinun viereesi vaikka olisi about 30 muuta paikkaa joista valita?

      • tapoja ihmiset!

        Kyllä. Kerran puolityhjässä junassa joku idiootti änkes siihen mun loosiin!


      • Näinkin on muuten käynyt, syksyllä 2007. Iso, umpihumalainen (ja myös siltä haiseva) mies istuutui viereeni. En saanut hänen puheesta kunnolla selvää, ja sitten kun hän ryhtyi laulamaan, vielä vähemmän. Sitten hän kai loukkaantui, kun en tunnistanut kappaletta. Onneksi jäi sitten varttitunnin jälkeen pois.


      • ja jutella pitää myö
        tapoja ihmiset! kirjoitti:

        Kyllä. Kerran puolityhjässä junassa joku idiootti änkes siihen mun loosiin!

        sori, mulla on tyhjänbussinkammo :D


    • ei ruuhkaa julkisiss

      En kulje julkisilla.
      Joskus lyhyillä matkoilla varsinkin nuoret istuutuivat viereeni mutta pitemmillä matkoilla sain olla ilman seuraa.

    • Piti oikein muistella millon olen viimeksi matkustanut julkisilla. Niin taitaa mennä vuoteen 2002 kun olen ollut enemmälti niissä. Joten en tiedä.

      • Audimies.

        Aivan, eli sä oot ollu vuodesta 2002 kotona koneen ääressä?


      • Audimies. kirjoitti:

        Aivan, eli sä oot ollu vuodesta 2002 kotona koneen ääressä?

        Heh, no en. Vaan omalla autolla oon matkustanut jos on jonnekin tarvinnut mennä.


    • Kyllä minun viereeni aina kohtuu ajoissa täyttyy kun penkit täyttyvät.

    • ................

      Eipä ole sellaista ihmettä vielä tapahtunut että kaunis nainen olisi viereen tullut.

    • Audimies.

      En ole mikään rahaton ressukka , vaan automies ja en ajakaan millä tahansa autolla vaan AUDILLA.

      Ei automiehet alennu matkaamaan bussilla tai muilla julkisilla, nehän on PA väen paikkoja. Audilla matkanteko maittaa ja maisema vaihtuu.

      • Ootko siis kenttämyyjä?


    • ahdistaa, masentaa

      Jos joku istuu, niin se on yleensä ylipainoinen yrmeä vanha täti tai setä. Nuoret naiset mieluummin seisovat kuin tulevat viereen.

    • ,,,

      Istuu kyllä vaikka tukeva nainen olenkin eli ilmeisesti en niin lihava, ettei viereeni mahtuisi. Lyhyillä matkoilla ei haittaa mut pitkän matkan bussissa istun mieluiten yksin.

    • Al nox

      Kyllähän se viereinen penkki on aika tyhjillään yleensä, mutta heti kun alkaa olla hieman enemmän täyttä julkisessa, niin kylhän siihen varsin vikkelään joku istahtaa.

    • aateeämmä

      Rumat naiset istuvat. Valitettavasti!

    • nir-

      Tänään viereen istui kaunis nuori nainen. Se ei ole ihan tavatonta, jos nyt ei niin yleistäkään. Yleensä viereinen paikka ei täyty ensimmäisenä, muttei viimeisenäkään. Olen kuitenkin aika pieni ja harmittoman näköinen.

      Joskus joku ryhtyy juttelemaankin. Tosin harvemmin aamuruuhkassa. Yleensä juopot tai muuten hassut.

    • xcvxcxvcdf

      Ei viereen istuminen mielestäni kerro viehättävyydestä, koska harvemmin kukaan kehtaa mennä istumaan ihmisen viereen, jota pitää kiinnostavana.

      Itse seison aina paikallisbussissa, koska en jaksa sitä säätämistä kun pitää raivata tie ihmisjoukon läpi ovelle jos bussi on liian täysi. Eli jään suosiolla seisomaan siihen keskioven viereen.

      Jos menen pidempiä matkoja, menen aina bussin perälle ja lastaan tavarani viereisille penkille ja näytän mahdollisimman tympeältä jos joku katselee vieressä olevaa paikkaa. Paljon mukavampi istua rauhassa kuin kylki kyljessä. Kuljin muutama vuosi sitten aina viikoksi opiskelupaikkakunnalle ja viikonlopuksi kotipaikkakunnalle muutaman tunnin matkan. Vieressäni oleva paikka täyttyi aina viimeisenä ja samoin oli armeijan sotilaskuljetuksessa. Eli onnistuin aika hyvin tässä ihmisten blokkaamisessa.

      Eli tiivistäen, oman kokemukseni mukaan ihmiset istuvat siihen paikalle, joka näyttää kaikista vaivattomimmalta tai siihen missä he ovat tottuneet istumaan.

    • Mun viereen istuu yleensä julkisissa ja odotushuoneissa yms. keski-ikäisiä ja sitä vanhempia rouvia, jotka aloittaa mielellään keskustelun. Myös keski-ikäiset ja sitä vanhemmat miehet alkaa usein keskustella. Yleisesti ottaen mua lähestyvät itseäni melko paljon vanhemmat miehet. Kymmenestä vuodesta ylöspäin sinne jopa 40 vuotta vanhempiin saakka. Juu, mä olen kovaa valuuttaa seitsemänkymppisten miesten keskuudessa.

      • K700

        Sama vika ;) Eikun siis... ansio?


    • kyllä...

      Toki tulee, en vain kovin usein käytä julkisia kulkuneuvja, lähinna vieraassa kaupugnissa käytän, ja kyllä silloin on tultu viereeni istumaan

    • kaksin bussissa

      Minä olen kiltin näköinen nainen, joten harvoin on minun vieressä oleva paikka tyhjä. Tosin aniharva alkaa jutella.

    • Marko 40 vee

      Matkustan linja-autolla lähes joka arkipäivä ja lähes aina viereeni tulee joku 16-20 v nuorinainen istumaan - siis siinä vaiheessa kun vapaita penkkipareja ei enää ole, vaan on joko istuttava jonkun viereen tai seistävä.
      Itse saan aina istumapaikan koska matkani alkaa sellaisesta kohtaa jolloin bussissa on vielä tilaa.

      Tällä bussilla matkustaa varsin paljon opiskelijoita.

      Eli yleensä nämä nuoret naiset valitsevat minut - 40 v miehen - mieluummin kun toisen naisen tai jonkun nuorukaisen , en tiedä miksi toimivat niin, ehkä olen jotenkin harmiton heidän mielestään ja olenhan toki varsin komea mies.

    • pqwiopiop

      Blondi matkusti raitiovaunussa. Yhtäkkiä hän rupesi riisumaan housujansa. Kohta raitiovaunuun tuli lippujen tarkastaja. -Mitäs täällä oikeni tapahtuu, tiedusteli tarkastaja blondilta. -No kun joku sanoi, että taas se vitun tarkastaja tulee, vastasi blondi.

    • Kertis

      En ole huomannut tässä suhteessa hirveästi magnetismia tai hylkimisreaktioitakaan. En täytä naapurin puoltakin ja luultavasti näytän aika harmittomalta, joten sikäli viereen on helppo asettua. Julkisista liikun eniten raitiovaunulla ja myös silloin tällöin iltaa kaupungilla pitempään viettäessä yöbussiinkin tulee turvauduttua.

    • 4-9

      No hyvin usein jollei lähes joka kerta, viereeni istuu kaunis nainen

      ... se tietysti voi johtua toki siitä, että olen nainen :P
      Miehet harvemmin istuu viereen, kumma, miten muulloin on jotenkin "homoa" istua vaikkapa oman kaverin viereen, mutta tuntemattomat miehet menee ennemmin toisen miehen viereen istumaan kuin naisen?

      • Peelon maantiede

        Nykyään jo katse on seksuaalista ahdistelua, niin saati sitten naisen viereen istuminen, siinähän voi jopa kaarteessa hipaista toista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      2415
    2. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

      Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      128
      1358
    3. Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen

      Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta
      Maailman menoa
      148
      1319
    4. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

      Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      9
      1176
    5. Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle

      Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      1111
    6. Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.

      Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta
      Lappajärvi
      38
      979
    7. Mukava nainen on

      Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm
      Ikävä
      58
      898
    8. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

      Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      65
      856
    9. Pertikki out

      Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall
      70 plus
      206
      854
    10. Lauantai aaumua

      Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      146
      833
    Aihe