Irtiotto arjesta

yksi nainen vain

Sinkkuna pitäisi olla helppo ottaa irtiotto arkeen, kun ei ole siteitä. Vai onko sittenkään, kun ei välttämättä ole ketään mukaan?

Onko se vain luonteesta kiinni, vai miksi yksin matkustaminen, tai vaikkapa vain ravintolaan syömään meno tuntuu niin vaikealta yksin?

Hirveä hinku olisi lähteä edes 22h risteilylle - äkkilähtö olisi edullinen (tosin sekin olisi houkuttelevampi useamman kesken jaettuna, kun yksin matkustaessa joutuu laivalla maksamaan neljän hengen edestä) ja helppo, noin periaatteessa, kun lähtöjä on joka päivä niin epäsäännöllinen työ ei haittaa. Vaan jotenkin sekin tuntuu vaikealta yksin. Olisiko sitä laivallakin vain yksin hytissään?

En siis tarkoita irtiotolla mitään "irtiottoa" seksuaalisen seikkailun taholla, vaan ihan vain oman mielen piristämistä. Pientä maiseman vaihtoa tai ulos yöhön lähtemistä. Olen itse tällä hetkellä siinä sinkkuuden autuaassa vaiheessa, jossa en etsi mitään säpinää. Vaan kyllä sitä silti kaipaisi aina välillä jotakin pientä juhlimisen tapaista jaksaakseen paremmin.

Onko muilla yksinäisillä sinkuilla samankaltaisia tuntemuksia? Tekisi mieli edes lähteä ulos, muttei tule tehtyä sitäkään? Mua ainakin ensin ahdistaa yksin viedä kokonainen pöytä jossain baarissa, tai yökerhossa jos yksin yrittää bailata niin se se vasta kurjaa on, kun A)samaa sukupuolta olevat pitävät naurettavana, tyrkkynä tms (haukkumasanoja kuultu on, ei yökerhossa kuiskailla) ja B)vastakkainen sukupuoli pitää helppona nakkina, eivätkä edes usko sanaa EI koska yksin baareilu mielletään heti irtosuhteiden saalistamiseksi :(

Jotenkin väärältä tuntuu, että tämän(kin?) sinkun vapaapäivän irtiotto on vinkku ja suomi24 :P

En tiiä oliko tämä oikea foorumi nyt, vai pitäisko vain johonkin ystäväpalstalle laittaa hakemus vaikka risteilyseurasta.

10

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syvä huokaus

      Fart Fear käynyt näemmä sukupuolenvaihdos leikkauksessa. Ja kohta on taas 700 viestiä sisältävää jankutusta aiheesta. Pliiiiiiis! Parempia provoja ja älkää jaksako yllyttää sitä jankuttajaa tuolla risteilyaiheella.

      • yksi nainen vain

        dyyd, en voinut tietää jonkun jo aloittaneen aiheesta joskus muinoin kaukaisuudessa... löysin palstan vasta hetki sitten.
        Jos tämä oikeasti provosoi ihmisiä, niin se olisi vain hienoa, olettaen, että provosointi tarkoittaisi asioiden eteen päin viemistä :)
        Positiivisessa mielessä siis.

        Mua ei ollenkaan haittaisi, jos löytäisin sinkkutytön taisteluparikseni, ja miksi muka ei sinkkumiehet voisi olla ennemminkin spurrauskamuja kuin toistensa vihollisia, ettei vaikkapa tallinkin sinkkuristely olisi vain nimellisesti sitä (ja lopulta täynnä eläkeläispareja ja lapsiperheitä), vaan oikeasti täynnä sinkuja.


      • yksi nainen vain
        yksi nainen vain kirjoitti:

        dyyd, en voinut tietää jonkun jo aloittaneen aiheesta joskus muinoin kaukaisuudessa... löysin palstan vasta hetki sitten.
        Jos tämä oikeasti provosoi ihmisiä, niin se olisi vain hienoa, olettaen, että provosointi tarkoittaisi asioiden eteen päin viemistä :)
        Positiivisessa mielessä siis.

        Mua ei ollenkaan haittaisi, jos löytäisin sinkkutytön taisteluparikseni, ja miksi muka ei sinkkumiehet voisi olla ennemminkin spurrauskamuja kuin toistensa vihollisia, ettei vaikkapa tallinkin sinkkuristely olisi vain nimellisesti sitä (ja lopulta täynnä eläkeläispareja ja lapsiperheitä), vaan oikeasti täynnä sinkuja.

        ja hurja, jos on ollut satojen viestien jankutusta aiheesta, mutta kukaan ei ole ottanut ja tehnyt asialle mitään :(


    • Älyn haamu

      Korkeintaan stiä tulee juopoteltua yksin himassa, niinkuin nyt.

      • yksi nainen vain

        ei sekään väärin ole. Tai jos on, niin olkoon.


    • Mä liikun yleensä aina yksin, joten kyllä mä lähtisin pidemmällekin matkalle yksin jos vaan se ois mulle mahdollista siis taloudellisessa mielessä.

      Lisäksi yksin kun liikkuu niin huolehtii vain ittestään, ei siinä sen ihmeempiä ole.

      • yksi nainen vain

        Ehkä se on siis vaan luonteesta/itsestä kii? Täytyy varmaan vaan uskaltaa ja pärräyttää joku päivämatka Tallinnaan :)


    • sgsdgsgsgsgsg

      Kiitos nauruista teekkari!

      Lakimies.

    • Tästä oli ihan pari viikkoa sitten viimeksi pitkä keskustelu, jossa nimenomaan tuollaista risteilyä kierrettiin kuin kissa kuumaa puuroa, ja vaikka miten yritetään jankuttaa, ettei yksinlähteminen ole kovin vaikeaa, niin ei. Selityksiä ja tekosyitä löytyy, miksei muka voi lähteä. Siksi ehkä moni tällä palstalla ei jaksa innostua ihan heti uudestaan aiheesta.

      Silloin siitä kyllä valitti mies. Sinänsä virkistävää, että olet nainen, mutta aina kun itse olen yksin liikenteessä ihan missä tahansa, niin tympii nähdä että naiset eivät varsinkaan voi koskaan olla yksin missään. Ei heidän tarvitse, ja pelkkä epäily tympii, että teidänkin riveissä on DarkFeareja, joiden pyhänä periaatteena on ettei yksin voi mennä, ei ei ei! Kun ei vaan voi!

      Tässä pari niistä viestiketjuista:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10066006
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10042328

    • FF

      Ilman muuta menet etkä jää jahkailemaan. Ihminen katuu kaikkein eniten niitä asioita, joita ei ole tehnyt (tästä oli joku tutkimuskin olemassa, oli tehty saattohoitopotilaita haastattelemalla). Itse teen lähes kaikki reissuni yksin ja jos tekee mieli mennä ulos syömään tai elokuviin eikä kukaan muu ole lähdössä niin ilman muuta menen. Nyt liikkeelle siitä, hop hop.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      97
      2668
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      196
      1747
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      84
      1692
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1370
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      117
      1209
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      884
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      874
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      20
      843
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      37
      734
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      720
    Aihe