Juoksutrikoot miehellä?

vxcxcvsfdfsd

Miltäs naisten mielestä näyttää juoksutrikoot(pitkät) miehellä, sekä tiukka juoksupaita? Entä kun trikoon kanssa on tuulitakki (juoksutakki)?

Onko totaalinen hirvitys vai ihanan urheilullinen?

Entä isot luurit korvilla vai näppärän pienet korvatulppa kuulokkeet?

56

5981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,

Riippuu ihan siitä, että minkälainen kroppa miehellä on..Tuulitakki on hyvä olla päällä jos sitä tarvitsee..

Ja mitä väliä, minkälaiset kuulokeet on..Kai se on pääasia, että pysyy päässä juostessa. Juoksijan kannalta ajateltuna siis..

Ihme kysymyksiä.

• ghghjghj

Mitäs ihmeellistä niissä on?

• ,,,
        ghghjghj kirjoitti:

Mitäs ihmeellistä niissä on?

No ei mulla ole tullut mieleen kysellä muilta, että minkälaiset kuulokkeet näyttää hyvältä..

• vcxvxcfds
        ,,, kirjoitti:

No ei mulla ole tullut mieleen kysellä muilta, että minkälaiset kuulokkeet näyttää hyvältä..

Sinulla ei varmaan ole tullut moni muukaan asia mieleen.

• ,,,
        vcxvxcfds kirjoitti:

Sinulla ei varmaan ole tullut moni muukaan asia mieleen.

No voin mä esim. kuulokkeita ostaessa kysyä myyjältä, että millaisia hän suosittelisi, siis soundin, ei ulkonäön perusteella.

• vcxxcvxcv
        ,,, kirjoitti:

No voin mä esim. kuulokkeita ostaessa kysyä myyjältä, että millaisia hän suosittelisi, siis soundin, ei ulkonäön perusteella.

Itse luen mieluummin arvostelut netistä kuin luotan myyjän sanomisiin. Eikä tuolla laadulla ole niin suurta merkitystä kuin kuulokkeiden istuvuudella ja ulkonäöllä. Niiden alta on kuitenkin hyvä kuulla liikennettäkin, eikä jumputtaa sokkona itseään auton alle tai korvia pilalle.

• 3Raitaa

Juoksutrikoot... Turhaa hianostelua. Mikä vika verkkareissa?

• cvxvcxvc

Trikoot päästävät hien läpi eivätkä tunnu päällä samalla tavoin märältä ja kylmältä kuin hiestä kastunut verkkari.

• 3Raitaa
        cvxvcxvc kirjoitti:

Trikoot päästävät hien läpi eivätkä tunnu päällä samalla tavoin märältä ja kylmältä kuin hiestä kastunut verkkari.

Entäs shortsit?

• cvxvcxcvxfds
        3Raitaa kirjoitti:

Entäs shortsit?

Kesällä kelpaa periaatteessa mikä vaan (kunhan ei ole liian kuuma). Talvella ja syksyllä pukeutuminen on haastavampaa.

• 3Raitaa
        cvxvcxcvxfds kirjoitti:

Kesällä kelpaa periaatteessa mikä vaan (kunhan ei ole liian kuuma). Talvella ja syksyllä pukeutuminen on haastavampaa.

Ei kai nyt talvella rikoilla pärjää? Siinähän paleltuu mu... Jalat.

• cvxvcxsdffsd
        3Raitaa kirjoitti:

Ei kai nyt talvella rikoilla pärjää? Siinähän paleltuu mu... Jalat.

Wind stoppareilla varustetuilla trikoilla ja urheilukerrastolla pärjää miedommilla pakkasilla jos lenkki ei ole kovin pitkä ja lämpöä ottanut hieman jo sisätiloissa. Pääosin syksyllä ja keväällä noita trikoita tulee käytettyä. Kylmimmillä ilmoilla, vaikka tuulihousujen alla.

• Ihan sama se nyt mitä lenkille pistää päälle :D

• xcvcxvxcvsdf

En ole kylläkään ihan samaa mieltä, mutta minusta nuo trikoot eivät ole liian irvokkaat. Mietin tässä, että kehtaisiko tuollaiset ostaa, koska ovat mukavuudeltaan ylivoimaisesti parhaat juoksuun.

• nainen---

Tiukka alaosa ja tiukka yläosa = eieiei.

Ja no... suoraansanoen näen miehellä hieman juoksutrikoita löysemmät housut, vaikkakin myönnän, että trikoot juoksemisen kannalta ovat toki mukavimmat.

Pienet, huomaamattomat kuulokkeet paremmat kuin isot.

• xcvxvcsdfdsdf

Trikoidenhan pitää nimenomaan olla ihonmyötäiset, jotta hiki pääsee materiaalista läpi.

Mielestäni nuo näyttävät joillakin miehillä hyviltä, mutta toisilla taas ei. Pitänee marssia kauppaan ja tarkistaa sopivuus minun kohdallani.

• taikapillu

Riippuu vähän siitäkin missä se mies on, onko se lenkillä vai istuuko baarissa. Ja miksi muuten miehillä on niin usein länkisääret? Tuleeko se kävelytyylistä? Muistatteko sen sketsin, jossa mustalaisamiehet kävellä retostelivat ja edessä oli kyltti ylileveä kuljetus.. sama juttu istuessa, että jalat pitää olla levällään - ja sitten jotkut moittii naisia jalkojen levittelystä.

• toinen juoksija

Olen ihmetellyt, kun tuolla vilkkailla lenkkipoluilla painaa nykyään naisia äärimmäisen kireissä sukkahousuissa ja topeissa, ne on kai sitten näitä juoksutrikoita. Tuskin niillä on muuta tarkoitusta kuin kerätä maksimimäärä himokkaita katseita. Kerääväthän ne, kun nännit ja pimpin huuletkin paistavat niistä läpi. Itse olen aina pärjännyt verkkareilla tai shortseilla.

• taikapillu

Eiköhän niitä himokkaita katseita saisi enemmän jossain muualla kuin lenkkipoluilla. Onkohan mahdollista, että olet väärässä?

• vcxvxcxcvfsd

Juoksutrikoot ovat juoksuun ylivoimaisesti parhaimmat housut. Ne hengittävät, eivätkä tunnu märiltä. Lisäksi ne eivät hankaa, koska ovat ihonmyötäisiä. Hyväpeppuisille naisille nuo sopivat varsin upeasti, enkä näe mitään syytä miksi nainen ei näitä käyttäisi. Miehillä tuollaisten käyttö herättää enemmän eriäviä mielipiteitä.

• kuolaavaidiootti

Naisille sopii hyvin juuri nuo tiukat trikoot, olen hyvin onnellinen, että näitä on alkanut näkyä.

• Anonyymi

Mitäs tiukkatrikoiset naiset tuumais, jos mää tulisin kuvaamana tiukkatrikoisia naisia, peppuja ja läpi paistavia pimpin huulia.
        Julinen paikka, saa kuvata.....

• WrappedInPlastic
    • Kyllä juoksutrikoita saa myös väljempiä malleja, jotka istuvat hyvin mutta eivät nuole ihoa.

• cvxvxcfds

Tällöin ne ovat aika turhia, koska hiki ei pääse siirtymään pois ihon pinnalta. Tosin paidassa tämä tiukkuus on tärkeämpää kuin housuissa. P.erse eniten hikoaa ja sen nyt ainakin tulisi olla tiukka trikoissa.

• cvxvxcfds kirjoitti:

Tällöin ne ovat aika turhia, koska hiki ei pääse siirtymään pois ihon pinnalta. Tosin paidassa tämä tiukkuus on tärkeämpää kuin housuissa. P.erse eniten hikoaa ja sen nyt ainakin tulisi olla tiukka trikoissa.

Kyllä se hiki haihtuu, jos kangas on hengittävää. Tiukkuudella haetaan vain pienempää ilmanvastusta.

• vcxcxvdfsd
        wlfwd kirjoitti:

Kyllä se hiki haihtuu, jos kangas on hengittävää. Tiukkuudella haetaan vain pienempää ilmanvastusta.

Ei hiki siirry samalla tavoin pois iholta jos kangas ei ole ihoa vasten. Juoksumukavuus lienee suurin syy tuohon tiukkuuteen. Ei ole mitään kahisevia ja hiertäviä lahkeita.

• naisen mielipide

juoksutrikoot miehellä on vastenmielisen ja naisellisen näköiset olipa mies sitten miten komea ja timmikroppainen hyvänsä. Yök! Ehdoton turn off! Jättimäiset kuulokkeet korvilla näyttää myös aika naurettavalta, etenkin vielä jos juoksulenkillä.

• tuula-neiti

Älyttömän kiihottavat katsella nuo tiukat juoksutrikoot miehellä. Vielä jos näkisi joskus kalun nousevan niissä erektioon miehen juostessa. Itsekin käytän juoksutrikoita vaikka pildevako meinaa niissä erottua ---->miesten päät kääntyvät.

• tuula-neiti

Jos minulla olisi mies, pakottaisin hänet pitämään tiukkoja juoksutrikoita kotonakin.

• Andiiii
        tuula-neiti kirjoitti:

Jos minulla olisi mies, pakottaisin hänet pitämään tiukkoja juoksutrikoita kotonakin.

Voisin olla sun mies koska rakastan pitää urheilutrikoita. Ne on mulla käytännössä aina jalassa :)

• violet.

Kaikki noi hifistelyjuoksuvaatteet näyttää miehen päällä todella kamalalta. Hirveimmät on tietenkin trikoot. Hyvähän niissä on juosta mutta silti eieieieiei... :S

• wsxedc

Minun mielestäni annat mennä niillä millä haluat. Kyllä varmasti naiset katsovat miehen muotoja housuissa on sillä merkitystä tai ei. Kuitenkin on noilla eroa mitä vermeitä käyttää urheillessa.

Toinen huvittava juttu on miesten pyöräilyhousuista mielipiteet liitettynä miesten alushousuihin. Eli miehellä toitotetaan naisten toimesta että boxerit ovat ehdottomasti seksikkäimmät kun ne muodot näkyy ja sitten kun on lukenut pyöräilyhousuista juttua niin johan siellä teilataan pyöräilyhousut kamaliksi miehillä vaikka mieshän on kuin olisi niissä kaikkein seksikkäimmissä pöksyissä, eli boksereissa!

Tavan sekoilua.

• nainen.

Toimii. Pienet kuulokkeet.

• -adi-

Ei trikoiden pitämiseen tarvitse kysyä kenenkään lupaa. Ne ovat juoksemiseen ihan ylivoimaisen mukavat, joten jo se riittää syyksi pitää niitä.

Olen itse mies ja pidän trikoita lenkillä. Eivät minua häiritse muut miehet trikoissa, vaikka en heitä kyllä pahemmin katselekaan.

Sen sijaan trikoisiin pukeutuneita naisia katsoo hyvinkin mielellään. Trikoita pitävä nainen on kaunis ja seksikäs. Eikä naisten kannata olla liian itsekriittisiä, monet naiset näyttävät trikoissa hyvältä, eivät vain urheilijat.

• naisen logiikkaa

Minua eivät trikoot miellytä siksi, etten ole kiinnostunut miehistä jotka suhtautuvat liikuntaan oikein vakavasti. En ole itse kovin urheilullinen. Ja trikoot siis antavat sellaisen kuvan että suoritus on äärimmäisen tärkeä. Verkkarit taas antavat kuvan että mies suhtautuu urheiluun vähän rennommin. Tämä olisi enemmän minun mieleeni. Mutta jos miehellä on hyvä vartalo niin ei kumpikaan vaatetus vastenmieliseltä näytä.

• -adi-

Kyllä trikoita pitävät myös ihan tavalliset lenkkeilijät. Trikoot ovat viime vuosina yleistyneet niin, ettei niitä miellä enää vain ammattiurheilijoiden vaatteiksi. Itse asiassa trikoita näkyy lenkkipoluilla niin paljon, että enemmän pistää silmään, jos joku juoksee tavallisissa verkkareissa.

Ja miksi ne trikoot ovat yleistyneet? Juuri siksi, että niissä on niin mukava juosta ja lenkkeillä. Ennakkoluuloistenkin kannattaisi kokeilla. Kun trikoita kokeilee, ei enää halua muissa housuissa juostakaan.

• Itsekin tykkään pitää trikoita ihan tavallisena lenkkeilijänä, toivottavasti ei kovin pahoja fiiliksiä kenellekään aiheuta. Parasta mitä voi lenkille pukea...

• Nahkahousut jalkaan

Kyllä mokomat pervokikkelihousut jalassa juoksevan miehen nähdessään heti ensimmäiseksi ajattelee että selvä peli, hinttihän se siinä painaa, haluaa esitellä muille h-sarjalaisille perskannikoitaan ja etumulkeroaan.

• ei nimimerkkiä

Hoh hoijaa, joillekin on ilmeisesti suurikin ongelma, jos joku mies pitää tiukkoja housuja. Ja tuttuun tapaan homous vedetty mukaan. Ei kannata katsoa niitä trikoomiehiä, jos noin koville ottaa.

T: Heteromies, joka pitää trikoita eikä kiusaannu muista trikoomiehistä.

• trikootonjees

Mitä niitä trikoita ujostelemaan.. Käydäänhän sitä uimahallissa simmareissakin..
      Ja jos joku hämmästyy että nisäkäs urokselta löytyy jalkojen välistä vermeet niin kannattaa kerrata sitä biologiaa sen verran että tietää kuuluuko miehelle olla kikulit vai ei...

• 18+20

Löytyy tai ei mutta on se aika karmeen näköistä kun mies mennä "loiskuttelee" trikoissa. Ehkä takana on pieni tarkoituskin antaa näkyä.

• Ajan Hermo

Raappahousu sakilla kestää aikansa kömpiä luolastaan tälle vuosituhannelle..

Itse pitänyt trikoita periaatteessa kohta parisenkymmentä vuotta ihan oloasuina ja pitkien kalsareiden sijasta.

Ja värejä on ollut ihan kaikkea mitä nyt voi keksiäkään

• rikoo-on-riskillä-GAY

Pinkki tietysti! Pitääkö poikaystäväsi myös trikoita?

• juoksukuksa

jos trikoot hiertää munan seisomaan niin voi äkkiä työntää sen keneen tahansa vastaan tulevaan naiseen ja astua tämän naisen ...luonnollisesti lastien on lähdettävä lentoon...

• Raiskarihousut

Vihje: trikoisiin kannattaa leikata reikä munan kohdalle, niin pääsee nopeasti tositoimiin kun on tilanne päällä.

• Kalamummo

Kertoohah juoksutrikoot,että pitää kunnostaan huolta,mutta seksyi hän on pilkkihaalareissa.

• Ne sopii vain naisille..

• Anonyymi

Itse käytän housutrikoita alla, aina kuitenkin jotain päällä, vähintään shortsit. Vaikka siis olisi lämpimät "hiihtotrikoot" talvella. Tällä pääsee pahimmista munakuppisyndroomista helpolla. Yläosaan en ole edes harkinnut kun tekninen peruspaita on ihan hyvä, enemmän sitten pyöräilyyn noi haalarihommat.

Sanottakoon vielä että mitä muilla miehillä olen nähnyt, niin rehellisesti parhaalta näyttää jos on reilummin lihasta ja kireät trikoot, kuin sitten mikä yleisintä, hoikat miehet menee tuolla trikoissa mitkä on silleen löllöt että näyttää että on myös housussa löllöt.

T: heteromies :D

• No onhan se nyt ihan kiinni,miltä se näyttää.

• Anonyymi

Munatrikoot 😝

Laita shortsit niiden päälle, sitten toimii.

xLiner

• Anonyymi

Ihan hirveeltä. Toisaalta kätevät juoksuun.

• Anonyymi

Taas ikivanha aloitus🥶

• Anonyymi

Olen mies ja minulla on tiukat juoksutrikoot. Lenkille lähtiessä laitan kurkun huosuihin ja naiset vilkuilee ihmeissään.
      Kerran sattui sitten pieni vahinko ja kaikki vastaantulevat naiset nauroivat minulle.
      Jonkun ajan kuluttua huomaisin, että kurkku oli päässyt valumaan alaspäin ja oli melkein polven yläpuoella.
      Ei muuta, kuin kurkkua ylöspäin ja matka jatkui iloisten naisten hymyjen sävyttämänä.

t. Kunnollinen mies

• Anonyymi

Mukavat jopa kävelylenkillä, en pahemmin mieti mitä muut ajattelee,

Nimimerkillä 1515 km kuusamossa kävellyt

• Anonyymi

Rikoo on riskillä ruma.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1438
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      192
      1425
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      83
      989
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      905
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      81
      902
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      6
      847
    Aihe