rahhoo ettei mee niin persseellen kun nyt män, Mäkelälle tuplapalkka ja johtajia enemmän kishóihin, myös laporatoorio tutkikusia tehtvä enemmän ylopistossa tuultunnekissa jklssä että mite pittää heettää keppiä viskottaossa. Tosin miehet otta kepin ja heittää sen sinne mihin haluaa, suomipoika nuolee mondoo,,,
Nyt on saatava lisää
3
70
Vastaukset
- rahasta kiinni
Ehdottomasti kansan rahaa on satsattava enemmän, paremmat videoanalyysit ja hienommat leirihotellit, ei tulosta muuten synny. Johtajiakin on aivan liian vähän, esikuntaan lisää panosta, ylivalmentajia lisää. Kyllä hyvällä systeemillä 175 senttinen alle 70 kiloinenkin mies saadaan heittämään keppiä vaikka 100 m.
- ggggggggggggge
Ja toimittajat mallia yle nuolee persettä, kyllä täsät noustaan ja uusi nuorian nousemassa,,,,nousemassa kivoille kismatkoille,,
- KenttäKenraali
Mäkelälle ylennys ja heti sekä roima palkankorotus ilman tulostavoitteita, niin kuin nykyäänkin taitaa olla...sehän aloitti joskus perus yleisurheiluvalmentajan tittelillä liitossa ja hilannut virkansa ylös ilmeisesti hyvien suhteiden avulla.
Joku Yleisurheilun Marsalkka tai vastaava vois olla seuraava virkanimike.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161061- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4828