lopettakaa tää palsta

aassa

mitä järkee, ja ketä vitussa edes kiinnostas tällänen paskalaji

8

1953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peluri

Millä lailla paskalaji? Erittäin hyvä ja teknisesti vaikea laji joka lisää jatkuvasti suosiotaan. Vaatii fyysistä kuntoa , lajin teknistä osaamista ja peliälyä. Mitä sulta puuttuu? Tule kokeilemaan joskus ja rupeat arvostamaan lajin taitajia.

• Pelaaja

Haista sinä jätkä vittu ja vedä hanuriis.
      Mene sä vaa pelaa omies pallies kanssa! Saatanan tumputtaja

• bodari

huitsi hui jui meinaatko heittää mua pumpulilla puppeli-poitsu? Häpeä! Itseäsi ja lajiasi! Ja vaihda äkkiä lajia- mutta älä kuitenkaan ala pelata SÄHLYÄ (se on sopiva nimi moiselle homo-lajille)

• naurettavaa
        bodari kirjoitti:

huitsi hui jui meinaatko heittää mua pumpulilla puppeli-poitsu? Häpeä! Itseäsi ja lajiasi! Ja vaihda äkkiä lajia- mutta älä kuitenkaan ala pelata SÄHLYÄ (se on sopiva nimi moiselle homo-lajille)

je heti viemästä tilaa.niin pelle laji kyseessä ku olla voi

• peluri
        naurettavaa kirjoitti:

je heti viemästä tilaa.niin pelle laji kyseessä ku olla voi

Itse pelanneena osaan arvostaa sekä rantalentistä että sisälentistä, valitettavasti ne eivät ole kaikkien mieleen. Minua ei suuremmin sytytä esim. sähly l. salibandy tai sauvakävely tai golf tai formula mutta en silti käy mollaamaan niitä joille em. lajit antavat hyvää oloa.

• stadilainen
        peluri kirjoitti:

Itse pelanneena osaan arvostaa sekä rantalentistä että sisälentistä, valitettavasti ne eivät ole kaikkien mieleen. Minua ei suuremmin sytytä esim. sähly l. salibandy tai sauvakävely tai golf tai formula mutta en silti käy mollaamaan niitä joille em. lajit antavat hyvää oloa.

miten tää VIELÄKIN kummittelee täällä? kehtaakin aikuiset ihmiset harrastaa moista pelleilyä

• peluri
        stadilainen kirjoitti:

miten tää VIELÄKIN kummittelee täällä? kehtaakin aikuiset ihmiset harrastaa moista pelleilyä

Aikuiset ihmiset kehtaa harrastaa moista pellelajia beachia, sanoi statilainen ja lähti katsomaan balettia.

• Kokenut

Olet rantalomalla etelän auringossa. Aurinko paistaa ja on lämmin. Läheisellä beachvolleykentän hiekalla pelailee nätin näköisiä tyttösiä ja komeita nuorukaisia. Mielesi tekee mennä mukaan. Haluatko, uskallatko, tai osaatko mennä mukaan.

Ai niin ethän sinä harrastanutkaan lentopalloa/mitään urheilua.

Uutuutena olen nähnyt matkoillani "rantajalkapalloa", jota pelataan hiekalla paljain jaloin pienjoukkueilla pieniin maaleihin.

Rantalentopallo on kivaa mukavassa seurassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      135
      2379
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1865
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1547
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1300
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      840
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe