mitä järkee, ja ketä vitussa edes kiinnostas tällänen paskalaji
lopettakaa tää palsta
8
1932
Vastaukset
- peluri
Millä lailla paskalaji? Erittäin hyvä ja teknisesti vaikea laji joka lisää jatkuvasti suosiotaan. Vaatii fyysistä kuntoa , lajin teknistä osaamista ja peliälyä. Mitä sulta puuttuu? Tule kokeilemaan joskus ja rupeat arvostamaan lajin taitajia.
- Pelaaja
Haista sinä jätkä vittu ja vedä hanuriis.
Mene sä vaa pelaa omies pallies kanssa! Saatanan tumputtaja- bodari
huitsi hui jui meinaatko heittää mua pumpulilla puppeli-poitsu? Häpeä! Itseäsi ja lajiasi! Ja vaihda äkkiä lajia- mutta älä kuitenkaan ala pelata SÄHLYÄ (se on sopiva nimi moiselle homo-lajille)
- naurettavaa
bodari kirjoitti:
huitsi hui jui meinaatko heittää mua pumpulilla puppeli-poitsu? Häpeä! Itseäsi ja lajiasi! Ja vaihda äkkiä lajia- mutta älä kuitenkaan ala pelata SÄHLYÄ (se on sopiva nimi moiselle homo-lajille)
je heti viemästä tilaa.niin pelle laji kyseessä ku olla voi
- peluri
naurettavaa kirjoitti:
je heti viemästä tilaa.niin pelle laji kyseessä ku olla voi
Itse pelanneena osaan arvostaa sekä rantalentistä että sisälentistä, valitettavasti ne eivät ole kaikkien mieleen. Minua ei suuremmin sytytä esim. sähly l. salibandy tai sauvakävely tai golf tai formula mutta en silti käy mollaamaan niitä joille em. lajit antavat hyvää oloa.
- stadilainen
peluri kirjoitti:
Itse pelanneena osaan arvostaa sekä rantalentistä että sisälentistä, valitettavasti ne eivät ole kaikkien mieleen. Minua ei suuremmin sytytä esim. sähly l. salibandy tai sauvakävely tai golf tai formula mutta en silti käy mollaamaan niitä joille em. lajit antavat hyvää oloa.
miten tää VIELÄKIN kummittelee täällä? kehtaakin aikuiset ihmiset harrastaa moista pelleilyä
- peluri
stadilainen kirjoitti:
miten tää VIELÄKIN kummittelee täällä? kehtaakin aikuiset ihmiset harrastaa moista pelleilyä
Aikuiset ihmiset kehtaa harrastaa moista pellelajia beachia, sanoi statilainen ja lähti katsomaan balettia.
- Kokenut
Olet rantalomalla etelän auringossa. Aurinko paistaa ja on lämmin. Läheisellä beachvolleykentän hiekalla pelailee nätin näköisiä tyttösiä ja komeita nuorukaisia. Mielesi tekee mennä mukaan. Haluatko, uskallatko, tai osaatko mennä mukaan.
Ai niin ethän sinä harrastanutkaan lentopalloa/mitään urheilua.
Uutuutena olen nähnyt matkoillani "rantajalkapalloa", jota pelataan hiekalla paljain jaloin pienjoukkueilla pieniin maaleihin.
Rantalentopallo on kivaa mukavassa seurassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875