lopettakaa tää palsta

aassa

mitä järkee, ja ketä vitussa edes kiinnostas tällänen paskalaji

8

1932

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peluri

Millä lailla paskalaji? Erittäin hyvä ja teknisesti vaikea laji joka lisää jatkuvasti suosiotaan. Vaatii fyysistä kuntoa , lajin teknistä osaamista ja peliälyä. Mitä sulta puuttuu? Tule kokeilemaan joskus ja rupeat arvostamaan lajin taitajia.

• Pelaaja

Haista sinä jätkä vittu ja vedä hanuriis.
      Mene sä vaa pelaa omies pallies kanssa! Saatanan tumputtaja

• bodari

huitsi hui jui meinaatko heittää mua pumpulilla puppeli-poitsu? Häpeä! Itseäsi ja lajiasi! Ja vaihda äkkiä lajia- mutta älä kuitenkaan ala pelata SÄHLYÄ (se on sopiva nimi moiselle homo-lajille)

• naurettavaa
        bodari kirjoitti:

huitsi hui jui meinaatko heittää mua pumpulilla puppeli-poitsu? Häpeä! Itseäsi ja lajiasi! Ja vaihda äkkiä lajia- mutta älä kuitenkaan ala pelata SÄHLYÄ (se on sopiva nimi moiselle homo-lajille)

je heti viemästä tilaa.niin pelle laji kyseessä ku olla voi

• peluri
        naurettavaa kirjoitti:

je heti viemästä tilaa.niin pelle laji kyseessä ku olla voi

Itse pelanneena osaan arvostaa sekä rantalentistä että sisälentistä, valitettavasti ne eivät ole kaikkien mieleen. Minua ei suuremmin sytytä esim. sähly l. salibandy tai sauvakävely tai golf tai formula mutta en silti käy mollaamaan niitä joille em. lajit antavat hyvää oloa.

• stadilainen
        peluri kirjoitti:

Itse pelanneena osaan arvostaa sekä rantalentistä että sisälentistä, valitettavasti ne eivät ole kaikkien mieleen. Minua ei suuremmin sytytä esim. sähly l. salibandy tai sauvakävely tai golf tai formula mutta en silti käy mollaamaan niitä joille em. lajit antavat hyvää oloa.

miten tää VIELÄKIN kummittelee täällä? kehtaakin aikuiset ihmiset harrastaa moista pelleilyä

• peluri
        stadilainen kirjoitti:

miten tää VIELÄKIN kummittelee täällä? kehtaakin aikuiset ihmiset harrastaa moista pelleilyä

Aikuiset ihmiset kehtaa harrastaa moista pellelajia beachia, sanoi statilainen ja lähti katsomaan balettia.

• Kokenut

Olet rantalomalla etelän auringossa. Aurinko paistaa ja on lämmin. Läheisellä beachvolleykentän hiekalla pelailee nätin näköisiä tyttösiä ja komeita nuorukaisia. Mielesi tekee mennä mukaan. Haluatko, uskallatko, tai osaatko mennä mukaan.

Ai niin ethän sinä harrastanutkaan lentopalloa/mitään urheilua.

Uutuutena olen nähnyt matkoillani "rantajalkapalloa", jota pelataan hiekalla paljain jaloin pienjoukkueilla pieniin maaleihin.

Rantalentopallo on kivaa mukavassa seurassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1331
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe