Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

lopettakaa tää palsta

aassa

mitä järkee, ja ketä vitussa edes kiinnostas tällänen paskalaji

8

1911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peluri

      Millä lailla paskalaji? Erittäin hyvä ja teknisesti vaikea laji joka lisää jatkuvasti suosiotaan. Vaatii fyysistä kuntoa , lajin teknistä osaamista ja peliälyä. Mitä sulta puuttuu? Tule kokeilemaan joskus ja rupeat arvostamaan lajin taitajia.

    • Pelaaja

      Haista sinä jätkä vittu ja vedä hanuriis.
      Mene sä vaa pelaa omies pallies kanssa! Saatanan tumputtaja

      • bodari

        huitsi hui jui meinaatko heittää mua pumpulilla puppeli-poitsu? Häpeä! Itseäsi ja lajiasi! Ja vaihda äkkiä lajia- mutta älä kuitenkaan ala pelata SÄHLYÄ (se on sopiva nimi moiselle homo-lajille)


      • naurettavaa
        bodari kirjoitti:

        huitsi hui jui meinaatko heittää mua pumpulilla puppeli-poitsu? Häpeä! Itseäsi ja lajiasi! Ja vaihda äkkiä lajia- mutta älä kuitenkaan ala pelata SÄHLYÄ (se on sopiva nimi moiselle homo-lajille)

        je heti viemästä tilaa.niin pelle laji kyseessä ku olla voi


      • peluri
        naurettavaa kirjoitti:

        je heti viemästä tilaa.niin pelle laji kyseessä ku olla voi

        Itse pelanneena osaan arvostaa sekä rantalentistä että sisälentistä, valitettavasti ne eivät ole kaikkien mieleen. Minua ei suuremmin sytytä esim. sähly l. salibandy tai sauvakävely tai golf tai formula mutta en silti käy mollaamaan niitä joille em. lajit antavat hyvää oloa.


      • stadilainen
        peluri kirjoitti:

        Itse pelanneena osaan arvostaa sekä rantalentistä että sisälentistä, valitettavasti ne eivät ole kaikkien mieleen. Minua ei suuremmin sytytä esim. sähly l. salibandy tai sauvakävely tai golf tai formula mutta en silti käy mollaamaan niitä joille em. lajit antavat hyvää oloa.

        miten tää VIELÄKIN kummittelee täällä? kehtaakin aikuiset ihmiset harrastaa moista pelleilyä


      • peluri
        stadilainen kirjoitti:

        miten tää VIELÄKIN kummittelee täällä? kehtaakin aikuiset ihmiset harrastaa moista pelleilyä

        Aikuiset ihmiset kehtaa harrastaa moista pellelajia beachia, sanoi statilainen ja lähti katsomaan balettia.


    • Kokenut

      Olet rantalomalla etelän auringossa. Aurinko paistaa ja on lämmin. Läheisellä beachvolleykentän hiekalla pelailee nätin näköisiä tyttösiä ja komeita nuorukaisia. Mielesi tekee mennä mukaan. Haluatko, uskallatko, tai osaatko mennä mukaan.

      Ai niin ethän sinä harrastanutkaan lentopalloa/mitään urheilua.

      Uutuutena olen nähnyt matkoillani "rantajalkapalloa", jota pelataan hiekalla paljain jaloin pienjoukkueilla pieniin maaleihin.

      Rantalentopallo on kivaa mukavassa seurassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      22
      1782
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1470
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1404
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1328
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe