Onko kellään tietoa, mihin on hävinnyt Kemistä DNA Kauppa? Mistään en löytänyt tietoa sen sulkemisesta, mutta DNA:n nettisivuilla ei ole mitään uutista.
Missä DNA Kauppa?
Jaakko S.
4
1460
Vastaukset
- ninnulikka
Löytyy valtakadulta Osuuspankin kanssa samasta talosta. :)
- ei oo...
Ei ole enää osuuspankintalossa. Muuttanut vaan en tiedä minne.
- DNAkauppa
Ei ole DNA Kauppaan tällä hetkellä missään päin Kemiä. Vuokrasopismus sanottiin OPKn puolesta irti, ja uusia toimitiloja etsitään kokoajan ! Torniossa siis lähin liike tällä hetkellä.
- vaihtotarvetta
Saisi Kemistä löytyä tietoa, voiko edes DNA-liittymän muistitikkua vaihtaa itse, jos aikoo uuden puhelimen hommata.
Mitä tapahtuu DNA-muistitikun tiedostolle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078