Minulla on siis todella lyhyet kynnet. Pienet nysät, eli ei melkein lainkaan kynttä. En saa kasvatettua millään pidemmiksi, koska pureskelu on pinestä pitäen kuulunut elämääni ja siitä on tullut minulle elämäntapa/ neuroosi. Haluaisin kuitenkin koittaa näitä geeli/rakennekynsiä. Olen aina haaveillut pitkistä kynsistä. Onko siis mahdollista laittaa rakennekynsiä pienten nysien päälle? Pysyvätkö kynnet yhtään? Häpeän nysiäni ja haluaisin kerrankin esitellä käsiäni ylpeänä, eikä piilotella selän takana. Koko ikäni olen hävennyt kynsiäni ja niiden kasvatus ilman tekokynttä olisi lähes mahdotonta..
Kynsien nakertajalle geeli/rakennekynnet?
5
208
Vastaukset
- Kyllä voi:)
Kyllä voi rakennekynnen laittaa niiden "nysienkin" päälle:)Ja kun sinulla on hienot rakennekynnetkin niin eihän niitä tee edes mieli pureskella:DRohkeasti vaan rakennekynsiä laittamaan:)
- Kynnet nätiks
Hei epätoivoinen. Mistä päin olet? Teen rakennekynsiä raisiossa geelitekniikalla. Tällä menetelmällä voisin hyvinkin osata auttaa sinua :)
- epätoivoinen kynsist
Asun Porissa ja minulla on jo aika varattuna kahden viikon päästä yhteen paikkaan, mutta hän vaikutti erittäin epävarmalle, kun kysyin puhelimessa häneltä sen onnistumista. Toivottavasti hän on taitava. Hinta oli vain 65 euroa, joten ajattelin käydä hänellä. Toivottavasti ei töpiksi pahasti! Täytyy harkita sinua, jos nyt nämä kynnet ei onnistu. :)
- Kynnet nätiks
Ok:) seurailen tätä palstaa joten ilmoittele tänne jos ei onnistunut.
- HmlGirl
Geelikynsien etuja:
1. Geelit ovat myrkyttömiä
2. Geelit ovat hajuttomia
3. Geelikynnet ovat joustavat
4. Geelikynnet eivät kellastu
5. Geelikynnet ovat luonnollisen näköiset
6. Geelikynnet ovat hyvä apu kynsienpureskelijoille
7. Geelikynnet suojaavat luonnonkynsiä rasituksilta
8. Geelikynnet voidaan poistattaa hellävaraisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33811756IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597966Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933083Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982258Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562219Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81656- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551103Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60793