Siinä missä norjalainen lohiviljelmä käyttää 2500 - 5500 grammaa villikalaa 1000 gramman kalan tuottamiseen; Saksassa, Sveitsissä ja Briteissä käytetään luomukasveja (ml. proteiinipitoisia kasveja) luomulohen rehuksi.
Milloinkohan Suomessakin saa tällaista erikoisuutta?
Luomulohta Saksassa ilman villikalasta tehtyä rehua
oliivisoijalohta :D
1
155
Vastaukset
- rikusep
Hei,
Yrityksemme, Suomen Tuorekala Oy tuo maahan Norjassa kasvatettua vastaavalla menetelmällä tuotettua luomusertifioitua merilohta.
Lokakuun 2011 aikana luomulohta on taas saatavilla K-ryhmän kaupoista. Lisää tietoa googlaamalla "Hyvän Kalan Lähettiläs".
Yst. terveisin,
Riku Seppälä
Tj
Suomen Tuorekala Oy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512